NST

NST a facebookon
Friss kommentek
Barca-könyv

Twitter
Archívum
Iratkozz fel
Szabályok

Itt találod, hogy merre hány méter:

FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK

Linkek


NST
Ukropoly, 9. mező - POL-CZE; RUS-GRE
Írta: potepf | 2012. jún. 16. 20:00

Lengyelország - Csehország 2-1

Oroszország - Görögország 3-1

Két patkóbéla mérkőzés fog dönteni arról, kik maradnak játékban a következő fordulóban. A legkevesebb zsetonnal a görögök rendelkeznek, ők csak két hatossal mehetnek tovább, de ugyanígy a lengyeleknek is all-int kell mondaniuk, mert az óvatoskodással csak a szép halál biztosított. Annak ellenére, hogy a csehek célegyenesben vannak, mi rossz lapjárást vizionálunk nekik, az oroszok pedig teljesen nyugodtak lehetnek két ásszal a kezükben.

Eddig 295 komment érkezett

  • [1] PrawoJazdy  2012. 06. 16. 20:02 

    Rosicky a padon, Zirjanov meg a padon se. Miért?

    Válasz erre
  • [2] PrawoJazdy  2012. 06. 16. 20:05 

    Egyébként meg cseh-orosz továbbjutás lesz itten.

    Válasz erre
  • [3] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 20:14 

    a ruszkik könnyedén darabokra tépik a lomha, tehetségtelen, egysíkú görögöket, egyértelműen gólt sem fognak kapni. 4-0.

    a lengyel-cseh 2-1 nekem is adja. főleg, hogy rosicky nem játszik. sérült?

    Válasz erre
  • [4] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 20:14 

    Rosicky gondolom nem épült fel teljesen. Így azért alig van esélyük a cseheknek. De, hogy Zsirjanovval mi történt, azt senki sem tudja. Nagyon nem örülök, benne van a fantasy csapatomban...

    Válasz erre
  • [5] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 20:25 

    @Viridis Aquilae: van még 5 perced eladni

    Válasz erre
  • [6] Maverick  2012. 06. 16. 20:25 

    Nagyon egyértelműen adja magát mind a két eredmény, de az elmúlt napok után meglepődnék, ha pont ma unatkoznánk és találnánk el mindent. Mondjuk lehetne két nagy fordítás, vagy tudom is én mi... Esetleg eltaláljuk a két eredményt, de mind a kettő a 94. percben áll be, mikor gólt fejel a lengyel kapus. Ha nem orosz-lengyel továbbjutás lesz, az az eddigi legnagyobb meglepetés lenne.

    Válasz erre
  • [7] horas  2012. 06. 16. 20:25 

    @alzir: Ez az ecetek EB-je eddig, szóval óvatosan, én számítok arra, hogy a favágó görögök valahogy beverekedik a labdát a kapuba, az oroszok meg mennek a levesbe, ezzel a sunyi focijukkal. Nyilván nem ez a realitás, de ahol hollandia kiesik két kör után, anglia rangadót nyer, és az összes falábú gólt lő, ott vigyázni kell az evidenciákkal.

    Válasz erre
  • [8] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 20:28 

    @horas: "én számítok arra, hogy a favágó görögök valahogy beverekedik a labdát a kapuba"

    aha. eddig hány gólt is lőttek, ami NEM valami kapitális védelmi hiba következménye volt? a csehek ellen totális impotenciát mutattak, pedig volt, ami hajtsa őket. ha csak nem lesz sorozatban harmadszor is kurva nagy malacuk, közük nem lesz a kapuhoz. persze nem kizárt.

    hollandia más, hollandia halálcsoportban van, elég volt megcsúszni kicsit, máris szopó. a svédek pedig kurva szarok. szóval igen, vannak meglepetések, de akkora nem lesz, hogy egy ilyen gyönge csapat hirtelen megtanuljon focizni.

    Válasz erre
  • [9] Merlin91 - http://sportvers.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 20:29 

    Vajon mi indokolja, hogy az m1 az élet-halál lengyel-cseh helyett a másikat adja...?

    Én nem vagyok ennyire biztos a lengyelek győzelmében. A cseheknek az iksz is elég a továbbjutáshoz, a lengyel csapat eddig nem győzött meg, hogy nyomás alatt képes jól teljesíteni. Márpedig ez most győzelmi kényszer. Ha a fisifosi görögök ellen, a nyitómeccs eufóriájában csak egy félidőre futotta tőlük, most biztosan többre fog telni?

    Mondjuk nekik szurkolok inkább, a csehek súlyosan semmilyenek, a 8 között egy hazai csapatnak több esélye van jó meccset játszani mondjuk a németekkel (ha persze a németek jönnek onnan).

    Válasz erre
  • [10] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 20:29 

    @alzir: *persze nem kizárt.

    izé, mármint nem kizárt, hogy harmadszor is kurva nagy malacuk legyen. csak valószínűtlen.

    Válasz erre
  • [11] Koscielny  2012. 06. 16. 20:29 

    A lengyelek essenek ki, a többi nem érdekel.

    Válasz erre
  • [12] Merlin91 - http://sportvers.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 20:30 

    @Maverick: Miért lenne hatalmas meglepetés, ha a lengyelek helyett a csehek mennének tovább? Annyival nem gyengébbek.

    Válasz erre
  • [13] PrawoJazdy  2012. 06. 16. 20:31 

    @Maverick: Nem lenne akkora meglepetés egy cseh továbbjutás, bár jobban belegondolva, Rosicky nélkül kisebb az esélyük, mint a lengyeleknek. De így sem annyival, hogy hanyatt kéne vágódnunk.

    Válasz erre
  • [14] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 20:31 

    @Merlin91: a rosicky-hiány engem meggyőzött. ellenben a polákoknál ott van az összes fontos ember, ott a hangulat, stb. egyébként az oroszok ellen nagyon is volt tartás bennük, kis szerencsével nyerhettek is volna.

    persze "hatalmas meglepetés" szerintem sem lenne a cseh győzelem, csak valahogy nem feléjük billen a mérleg nyelve.

    Válasz erre
  • [15] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 20:32 

    Nem igazán értem, hogy miért látják azt a kedves szakértőink, hogy a cseheknek több, meccset eldönteni képes klasszisuk van, mint a lengyeleknek. Legalább nevesítenék őket, ha már léteznek...

    Az MTV-t sem értem. Miért az orosz-görögöt választják miközben a cseh-lengyel egy ki-ki meccs? Jó hivatalosan a görög-orosz is, de nagyon meglepne...

    Válasz erre
  • [16] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 20:33 

    @Viridis Aquilae: @Merlin91: ahelyett, hogy örülnétek, hogy a fontosabbik/izgibb meccset a magasabb színvonalú közvetítéssel élvezhetitek, értetlenkedtek...

    Válasz erre
  • [17] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 20:36 

    @alzir: már volt egy transzferem, a többi meg pontlevonással jár. Mindegy, a játék élvezete a fő. Ma Kirjakosz Papadopulosz vág egy triplát a kedvemért. :)

    @Koscielny: ejnye. Koscielny névvel? :)

    @horas: ezen az eb-n engem sem lep meg semmi. Kiegyenlített a mezőny, másfelől meg olyan gólokat kapnak a csapatok, hogy kezdem jobb fényben látni az idei Inter szezont. :)

    Válasz erre
  • [18] Koscielny  2012. 06. 16. 20:37 

    @Viridis Aquilae: Nem vagyok még képben a kezdőket illetően, de kapásból Kolar, Pilar, Jiracek. Mondjuk a lengyeleknél is van ennyi, úgyhogy inkább egál e tekintetben.

    Válasz erre
  • [19] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 20:38 

    @Viridis Aquilae: hogy lehet görögöt venni, te jó isten :D

    Válasz erre
  • [20] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 20:39 

    @alzir: na jó, de tv-s szempontból, hogy született meg ez a döntés, azt megindokolni sem tudom... ne mondják már, hogy az oroszok akkora néző vonzó tényező? Ha a spanyolokról volna szó, vagy egy másik nagyágyúról, oké, de az orosz-görög csatáról beszélünk.

    Válasz erre
  • [21] horas  2012. 06. 16. 20:39 

    @alzir: Pont ez a pláne, hogy ide nem kell futball tudomány. Elég lesz találni egy gólt, azt meg bárki tud.

    Válasz erre
  • [22] ladlac  2012. 06. 16. 20:39 

    Na, jó lenne már egy szar meccs, mert kettőt egyszerre úgysem lehet normálisan követni.

    Válasz erre
  • [23] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 20:41 

    @Viridis Aquilae: orosz-görög > több gól. kevesebbet kell mentegetőznie a kommentátornak, hogy "remélem, most már látunk egy gólt, kedves nézőink!". persze ezt eleve egyáltalán nem kellene csinálni, de ők ilyenek.

    @horas: de azért azt ugye belátod, hogy "gólt találni" jóval ritkább esemény, mint tudatos akcióból lőni egyet? persze, lehet, hogy lesz valami gagyi görög gól. de pénzt nem mernék tenni rá.

    Válasz erre
  • [24] potepf - http://nepstadion.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 20:41 

    @Merlin91:
    sztem előre el volt döntve, melyike adják.
    gondolom a sport tv-nek előre le kellett foglalni az utakat

    Válasz erre
  • [25] Koscielny  2012. 06. 16. 20:41 

    Megunhatatlan ez a himnusz.

    Válasz erre
  • [26] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 20:43 

    @potepf: nem úgy tűnik, mintha fülöp ott lenne a helyszínen.

    Válasz erre
  • [27] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 20:45 

    @alzir: úgy, ahogy kínai kaját. Occó. :)
    Én olyan vagyok, mint a hollandok. Nem a csapat kiegyenlítettségében, hanem a sztárjaimban hiszek. :D

    @Koscielny: Kolar - azon kívül, hogy targoncást jelent a neve - mivel hívta fel magára a figyelmedet? Gyakran nézel Viktoria Plzen meccseket? :)
    Pilar és Jiracek jók, de Blaszcykowski simán jobb náluk, ahogy Obraniak is bőven megüti a szintjüket (sőt)! Ezen kívül Polanski, Perquis és főleg Lewa meg Piszczek. Nem sztárok, de top ligás játékosok, komoly tapasztalattal. Ez sem Jiracekről, sem Pilarról, sem Kolarról nem mondható el. Bár Jiraceknek most drukkolok.

    Válasz erre
  • [28] gonzaga  2012. 06. 16. 20:47 

    Az nst-n megvan a hagyománya a magyar szakma tiszteletének.

    sportgeza.hu/sport/marodiaklistaja/2012/06/16/az_edzofejedelem_ujra_oktat/

    Válasz erre
  • [29] PrawoJazdy  2012. 06. 16. 20:47 

    @alzir: Gekas tisztességesen hozza nekem a pontokat :)
    @Viridis Aquilae: Mondjuk itt egyszerűen azt kell mérlegelni, hogy a nulla pontos játékos alternatívája szerez-e három pontot legalább. Nekem pl simán megérte Dzagojev a -3 pontot. De most már nincsen.

    Válasz erre
  • [30] sittingbull90 - http://senators.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 20:48 

    A nap kérdése: Samaras szerez-e gólt? :D

    Válasz erre
  • [31] horas  2012. 06. 16. 20:52 

    @alzir: görögök nyomogatnak, két helyzetszerűségük már volt...:)

    Válasz erre
  • [32] arpadka  2012. 06. 16. 21:04 

    @sittingbull90: annyira kivételes ez az EB sem lehet.

    Válasz erre
  • [33] PrawoJazdy  2012. 06. 16. 21:06 

    Oroszok zseniálisan képesek szarul kezdeni, egy ilyen fos válogatott ellen visszaüthet egy ennyire defenzív taktika, egyébként esélyük sem lenne.

    Válasz erre
  • [34] Maverick  2012. 06. 16. 21:08 

    Döbbenet, hogy még mind a két meccs 0-0... Parádésan szórakoztató eddig: szimpatikusan és bátran támadó görögök, meg-meg villanó oroszok, a lengyelek meg kifejezetten tetszetős focit tolnak.

    Válasz erre
  • [35] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 21:09 

    Sokkal jobbak a lengyelek, nem hiszem, hogy ezt kibírhatják a csehek...

    @PrawoJazdy: a szerencsémet ismerve, nem. Akire fogadok az vagy sárgát kap vagy megsérül. Inkább őrzöm azt, ami meg van.

    Válasz erre
  • [36] HunDragon85  2012. 06. 16. 21:10 

    Ha ezt fölényt nem képesek kihasználni a lengyelek, akkor megérdemlik, hogy kiessenek. Lewandowskit meg nem akarom a Unitedben látni. Nincs rá szükség...

    Válasz erre
  • [37] Maverick  2012. 06. 16. 21:12 

    Az EB eddigi ívébe beleillik egy Baros dupla sajnos... :)

    Válasz erre
  • [38] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 21:17 

    kicsit alábecsültem a görögöket, eddig egész jól tartják magukat a tuskófocival.

    Válasz erre
  • [39] focilaz  2012. 06. 16. 21:17 

    @HunDragon85: Én ágyús szurkolóként szeretném

    Válasz erre
  • [40] kovacsdpisti  2012. 06. 16. 21:19 

    csak ne állítsák meg a meccset a vihar miatt.
    off
    egypár gondolatat a 2. csoportkörről, olvassátok:)
    pistikovacs.blogzona.hu/
    on

    Válasz erre
  • [41] BalintosTheOriginal  2012. 06. 16. 21:23 

    @Maverick: úgy tűnik Baros túl labdaügyes, máskülönben berúgta volna ezt a ziccert

    Válasz erre
  • [42] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 21:25 

    kerzsakov ziccerben lyukat rúg. sírok.

    Válasz erre
  • [43] HunDragon85  2012. 06. 16. 21:26 

    @focilaz: Megértem, mert egyértelműen tehetséges csatár, csak úgy érzem a Unitednek nincs rá szüksége. Egyel kevesebb támadó esetén én is azt mondanám: "Ide vele!". Hozzátok meg Chamakh helyett jóljöhetne.

    Válasz erre
  • [44] focilaz  2012. 06. 16. 21:27 

    @HunDragon85: Persze azt én sem hiszem,hogy padra eljönne

    Válasz erre
  • [45] PrawoJazdy  2012. 06. 16. 21:28 

    @alzir: Éreztem, hogy gyorsan el kell adni.

    Válasz erre
  • [46] Anthony  2012. 06. 16. 21:31 

    Kicsit összecsúszik a két meccs (mind a kettőn pirosak a fehérek ellen).
    Nem rossz meccsek, csak gól hiányzik. A csehek és az oroszok állnak továbbjutásra, csak az oroszok próbálnak is gólt szerezni, a csehek meg a lefújást várják. Nem elég meggyőzőek a lengyelek.

    Válasz erre
  • [47] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 21:31 

    Nem igazán értem, ha a csehek képesek masszívan is védekezni, akkor miért gondolták, hogy az oroszok ellen feltétlenül nekik kell irányítani, dominálni a játékot és mezőnyfölényből gólokat lőni? Azt, hitték, hogy erőből lenyomják őket?

    Válasz erre
  • [48] HunDragon85  2012. 06. 16. 21:31 

    @focilaz: A kemény az, hogy nem tudok neki olyan helyet mondani, ahol tuti kezdő lenne, előrelépés is lenne a bajnokság és BL indulás is benne lenne.

    Válasz erre
  • [49] PrawoJazdy  2012. 06. 16. 21:32 

    Megfigyelésem szerint, ha az orosz válogatott nyeregben van, önveszélyessé válik. Az underdog szituáció való nekik, ha nyerniük kéne, már kettőt berámoltak volna a helyzeteik közül.

    Válasz erre
  • [50] focilaz  2012. 06. 16. 21:32 

    Vajon csak azért tűnik uncsinak ,mert kapcsolgatok a kettő között, vagy tényleg az?

    Válasz erre
  • [51] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 21:32 

    Na a Zeuszi csoda...

    Válasz erre
  • [52] amunkas  2012. 06. 16. 21:33 

    úristen a lengyel csk viasaton....

    Válasz erre
  • [53] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 21:33 

    @PrawoJazdy: hát, most már nyerniük kell...

    Válasz erre
  • [54] focilaz  2012. 06. 16. 21:33 

    @focilaz: Na erre a görögök gólt lőnek.

    Válasz erre
  • [55] Maverick  2012. 06. 16. 21:33 

    A görögök nem is veszélytelenek, ha ennyire töketlenek az oroszok, még meg is csinálhatják a végén... A nevet nem sikerült leolvasnom, de Jézus a bal szélen kifejezetten nagyot játszik!

    Na mire leírom... azt a rohadt! Karagounisz csak nem szűnik meg félisten lenni ott délen.:)

    Válasz erre
  • [56] HunDragon85  2012. 06. 16. 21:34 

    @Viridis Aquilae: Ez nagyon jó kérdés...
    Szerintem ezt senki nem hitte el róluk, a baj, hogy még ők se saját magukról. Ellenünk is bizonyították ezt.

    Válasz erre
  • [57] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 21:34 

    és a görögök gólt lőttek. akcióból. remélem fogadtál, horas

    Válasz erre
  • [58] PrawoJazdy  2012. 06. 16. 21:34 

    pont Zsirkov nem zár vissza tisztességesen...
    na de most már legalább nyerniük kell ezeknek a szerencsétleneknek, elvileg összeszedik megukat

    Válasz erre
  • [59] Merlin91 - http://sportvers.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 21:36 

    A lengyeleknél döntő a lúzerfaktor, egyszerűen nem győztes típus ez a csapat, az aludttej szövetségi kapitányával. A csehek kihúzzák.

    Mindenesetre most hirtelen érdekes lett Karagunisz góljával, érik a cseh-orosz-görög minitabella.

    Válasz erre
  • [60] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 21:36 

    na jó, az akció költői túlzás. bedobásból született a gólpassz:DDD

    Válasz erre
  • [61] VariBob  2012. 06. 16. 21:36 

    ki a továbbjutó ha így maradna a 2 meccs?

    Válasz erre
  • [62] PrawoJazdy  2012. 06. 16. 21:38 

    csak el ne mondja nekik senki, hogy még most is továbbjutásra állnak

    Válasz erre
  • [63] amunkas  2012. 06. 16. 21:38 

    @VariBob: ha jól számolok, orosz-görög

    Válasz erre
  • [64] Maverick  2012. 06. 16. 21:39 

    Megjegyzem, hogy az ESPN-en - bármennyire meglep -élmény nézni az EB-t. A riporterek ugyan látványosan nem néznek gyakran labdarúgást, de mégse beszélnek ökörségeket. Ballack a szünetben üdítő meglepetés, több értelmes mondata volt mint a magyar TV-kben az összes focistának együtt. A továbbjutás számolgatás pedig a statisztikus sportok hazájában nem okoz nagy gondot, ellenben ismét az otthoni riporteri pontzsonglőrködésekkel...

    Válasz erre
  • [65] PrawoJazdy  2012. 06. 16. 21:40 

    @VariBob: oroszok és görögök, csehek gólaránnyal szívnak

    Válasz erre
  • [66] leilaleslie  2012. 06. 16. 21:41 

    Na, itt a Chelsea-szindróma: aki nem csinál semmit, naná, hogy gólt lő, tán még tovább is jut. Ettől mentsen meg minket a futballisten...

    Válasz erre
  • [67] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 21:41 

    hogy áll most a tabella?

    Válasz erre
  • [68] leilaleslie  2012. 06. 16. 21:42 

    @alzir: a feje tetején

    Válasz erre
  • [69] Merlin91 - http://sportvers.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 21:42 

    RUS 4 p 5-3
    CZE 4p 3-5
    GRE 4p 3-3
    POL 3p 2-1

    Most ugye így állnak. A minitabella pedig:

    RUS 1 0 1 4-2
    GRE 1 0 1 2-2
    CZE 1 0 1 3-5

    Ezek szerit a görögök góljával a csehek szívtak nagyobbat, nem a ruszkik. Ha jól tudom a szabályt. De lehet, hogy a minitabellán a több lőtt gól számít? Akkor még a görögöknek kell egy.

    Válasz erre
  • [70] ladlac  2012. 06. 16. 21:43 

    Válasz erre
  • [71] anjuna  2012. 06. 16. 21:43 

    én csak azt nem értem, hogy miért mondják el a másik meccs eredményét, amikor utána felvételről lejátszák. így már biztos nem nézem meg.

    Válasz erre
  • [72] Maverick  2012. 06. 16. 21:43 

    Az oroszok még csoportelsők is maradnak, ha nem változik semmi a csehek lezúzása miatt.

    Válasz erre
  • [73] Merlin91 - http://sportvers.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 21:44 

    @leilaleslie: Mennyire uncsi már, hogy ennyit látsz belőle. A Chelsea-t azért ezekhez a görögökhöz hasonlítani, meg hogy semmit sem csinál... Eh.

    Válasz erre
  • [74] pietro87  2012. 06. 16. 21:44 

    @VariBob: Orosz, görög.

    Amíg kitart a görög vezetés hajtós második félidőre számíthatunk, mert a cseheknek sem jó, a lengyeleknek eddig sem volt az, az oroszok pedig hiába állnak még továbbjutó helyen, egy lengyel győzelem esetén mennének a levesbe. Ez az eddig is baromira izgalmas csoport még rátesz egyet a zárófordulóban. :)

    Válasz erre
  • [75] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 21:45 

    Ez viszont jót tehet a cseh-lengyel meccsnek. Ha a csehek megtudják, hogy most kiesésre állnak, nekik is hajtaniuk kell.

    Válasz erre
  • [76] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 21:45 

    1. ruszkik 4 pont +2
    2. görögök 4 pont 0
    3. csehek 4 pont -2
    4. polákok 3 pont 0

    na ne már!

    Válasz erre
  • [77] Maverick  2012. 06. 16. 21:46 

    A ruszkiknak az a nagy szívás, hogy ha a másik meccsen bármi történik, akkor máris csak ketten maradnak 4 ponttal a görögökkel, és az egymás ellenivel már ki is zúgtak.

    Válasz erre
  • [78] horas  2012. 06. 16. 21:46 

    @alzir: nem szoktam, de lehet, hogy kéne. ez a vb inverz mód kiszámítható. mit diktál a logika? na, pont az ellenkezője fog megtörténni. Horvát EB-cím lesz idén. :)

    Válasz erre
  • [79] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 21:47 

    @ladlac: kösz, nem tudtam, hogy van tabella is. ha ezt vágom, nem számolgatok 3 percig.

    Válasz erre
  • [80] Maverick  2012. 06. 16. 21:47 

    Nagyon megragadtunk a 2004-es előítéleteknél. Szerintem ez a görög válogatott egyáltalán nem gáz. A cseh csapat számomra még náluk is színtelenebb.

    Válasz erre
  • [81] amunkas  2012. 06. 16. 21:47 

    @pietro87: de tényleg, mennyire izgalmas már. A lengyeleknek szurkolok nagyon.

    Válasz erre
  • [82] leilaleslie  2012. 06. 16. 21:47 

    @Merlin91: Sajna, épp az a baj, hogy semmit sem látok a görögöktől: 11-0 a kapura menő lövési arány, 60-40% a labdabirtoklás, és nem a kékeknek. És mégis ők vezetnek, rémes.

    Válasz erre
  • [83] horas  2012. 06. 16. 21:48 

    @horas: EB

    @alzir: rossz a mini tabella, a lengyeleknek 5 pontjuk van perpillanat, a csehek 4, az oroszoknak csak 3 görögnek szintén 4.

    Válasz erre
  • [84] Maverick  2012. 06. 16. 21:48 

    @horas: a tendencia alapján sokkoló lenne, ha a végén spanyol/német befutó lenne.:)

    Válasz erre
  • [85] amunkas  2012. 06. 16. 21:49 

    @Maverick: én csak a csehek elleni meccsüket láttam, azon egészen borzalmasak voltak.

    Válasz erre
  • [86] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 21:49 

    persze kerzsakov megy le. argh

    Válasz erre
  • [87] anjuna  2012. 06. 16. 21:50 

    @horas: a lengyeleknek 3 pontja van

    Válasz erre
  • [88] horas  2012. 06. 16. 21:50 

    @alzir: na jólvan hülyeséget írtam, azt hittem a lengyelek megverték az oroszokat...

    Válasz erre
  • [89] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 21:50 

    @horas: oroszoknak hogy lenne már 3 pontja egy győzelemmel és egy döntetlennel? és a lengyeleknek 3 iksszel?

    Válasz erre
  • [90] amunkas  2012. 06. 16. 21:50 

    Válasz erre
  • [91] pietro87  2012. 06. 16. 21:54 

    @Maverick: Szerintem nem, a cseh csapat elég jó, az első meccsükön az elején jobbak voltak mint az oroszok, csak aztán később felőrlődtek.

    @horas: A lengyeleknek hogy lenne öt pontjuk?

    Válasz erre
  • [92] Merlin91 - http://sportvers.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 21:59 

    Akkor lesznek szarban az oroszok, ha a csehek is vezetést szereznek, mert akkor már csak a görögökkel lesz azonos a pontszámuk és hirtelen kiesésre fognak állni...

    Válasz erre
  • [93] PrawoJazdy  2012. 06. 16. 22:00 

    Eddig még kibírtam valahogy, de most már kezd kibaszott idegesítő lenni ez a kretén. Ez ki, Knézy?

    Válasz erre
  • [94] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:00 

    A cseh-lengyel borzalmas. Ezek tudják, hogy kiesésre állnak? A görög-oroszt meg nem akarom nézni, gondolom phalanx van...

    Válasz erre
  • [95] Merlin91 - http://sportvers.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:00 

    @leilaleslie: De én a Chelsea nevében kértem ki magamnak, érted. ))

    Válasz erre
  • [96] Maverick  2012. 06. 16. 22:02 

    Alaposan feljöttek a csehek, egyre halványul a lengyelek esélye.

    Válasz erre
  • [97] PrawoJazdy  2012. 06. 16. 22:03 

    Azt az egy szerencsétlen Gekast kéne fogni többnyire, az is alig sikerül.

    Válasz erre
  • [98] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:03 

    A görögök mindjárt lőnek még egyet...

    Válasz erre
  • [99] amunkas  2012. 06. 16. 22:04 

    pár percre átkapcsoltam az m1-re, az oroszok valami döbbenetes technikai fölényben vannak, olyan mintha futsaloznának.

    Válasz erre
  • [100] amunkas  2012. 06. 16. 22:05 

    @amunkas: és közben elmaradt egy görög 11-es...

    Válasz erre
  • [101] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:05 

    Ez szerintem is tizi volt, de nem akarta rögtön tovább küldeni a görögöket...

    Válasz erre
  • [102] Maverick  2012. 06. 16. 22:05 

    Hopp, a görögök előbb majdnem lőttek még egyet, most pedig Karagounisz lapot kapott 11-es helyett...

    Válasz erre
  • [103] Merlin91 - http://sportvers.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:06 

    "Jó, azér' ne sírjál" - magyar riporter egy görög játékosnak. Ezt hogyan?

    Válasz erre
  • [104] Danniil  2012. 06. 16. 22:07 

    Kassainak végül nem lesz vetélytársa a döntőért.

    Válasz erre
  • [105] pietro87  2012. 06. 16. 22:07 

    Bíró mit nézett, jogos tizi maradt el. Ez a Karagounis hatalmas pali, mit elvágott most. :)

    Válasz erre
  • [106] amunkas  2012. 06. 16. 22:08 

    csehek meg így meg tudják nyomni, ha kell a gól? már a görögök ellen is. wtf?

    Válasz erre
  • [107] pietro87  2012. 06. 16. 22:08 

    @pietro87: * levágott :)

    Válasz erre
  • [108] PrawoJazdy  2012. 06. 16. 22:08 

    @Viridis Aquilae: Alig lehetett látni az érintkezést, egyszerűen tévedett.

    Válasz erre
  • [109] Merlin91 - http://sportvers.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:08 

    Egyre jellegtelenebb és jelentéktelenebb ez a lengyel csapat (kapcsolagtok rendesen )) ), de amilyen ez az Eb, simán lőhetnek egy továbbjutást érő gólt.

    Válasz erre
  • [110] horas  2012. 06. 16. 22:09 

    Görögöktől elvettek egy jogos tizit, Karagunis kapott helyette sárgát színészkedését, kihagyja a következő meccset, ha továbbjutnak. Azért a görögök kapják az ívet a játékvezetőktől, na.

    Válasz erre
  • [111] amunkas  2012. 06. 16. 22:13 

    @horas: zhirkovot is tényleg ki lehetett volna most küldeni.

    Válasz erre
  • [112] focilaz  2012. 06. 16. 22:14 

    Mekkora kapufa

    Válasz erre
  • [113] anjuna  2012. 06. 16. 22:14 

    kapufa, meg nem adott 11 es és piros lap

    Válasz erre
  • [114] VariBob  2012. 06. 16. 22:14 

    na csehek megjöttek

    nagyon fos ez a lengyel csapat, megérdemeltem esnek ki

    Válasz erre
  • [115] Danniil  2012. 06. 16. 22:14 

    Byebye ruszkik.

    Válasz erre
  • [116] horas  2012. 06. 16. 22:15 

    Elmaradt egy adható piros, és görög kapufa. Annyi mindent megúsztak az oroszok, hogy most drámai hatás miatt, nekik kéne gólt lőni.

    Válasz erre
  • [117] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:15 

    Na most szívnak az oroszok. Mi van ott? Cseh, görög?

    Válasz erre
  • [118] amunkas  2012. 06. 16. 22:15 

    csehek is, görögök is megérdemlik, ha így marad.

    Válasz erre
  • [119] Maverick  2012. 06. 16. 22:15 

    A fenébe... Közben a phalanx annyira nem áll be, hogy kapufa, két ziccer, meg nem adott 11-es. Zsirkov azt sem tudja hol van: befűzik bőrbe, forgatják, stb. Oroszok meg is érdemlik a kiesést, viszont a lengyeleket sajnálom...

    Válasz erre
  • [120] GreatCornholio  2012. 06. 16. 22:15 

    Akkor most a gólkülönbség dönt vagy az egymás elleni. Mert a gólkülönbségnél nem látom, hogy lenne most jobb a görög csapat.

    Válasz erre
  • [121] nemZsoca - http://chelsea-fc.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:15 

    Megérdemelték a csehek. Beszarok, ha kiesnek az oroszok... Olvastam egy statot twitteren délután, 93,5% esélyük volt a továbbjutásra. :D (nem tudom hogy jött ki, nem tudom igaz-e, de nem nagy hülyeség)

    Válasz erre
  • [122] HunDragon85  2012. 06. 16. 22:15 

    lol knézy kijelentette hogy ukrajna búcsúzik :D

    Válasz erre
  • [123] GreatCornholio  2012. 06. 16. 22:16 

    Akkor most a gólkülönbség dönt vagy az egymás elleni. Mert a gólkülönbségnél nem látom, hogy lenne most jobb a görög csapat.

    Válasz erre
  • [124] Maverick  2012. 06. 16. 22:16 

    Pogrebnyak gól??:):):)

    Válasz erre
  • [125] Merlin91 - http://sportvers.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:16 

    Na, MOST vannak szarban a szuperoroszok!!

    Jirácek amúgy egészen extrán tolja az Eb-n, ahogy Gebre Silassie is. A cseheknél egyértelműen több az egyéniség, mint a lengyeleknél.

    Állás: CZE 6p, GRE 4p, RUS 4p, POL 2p - a görögök még továbbjutók az egymás ellenivel. Minden lehet!

    Válasz erre
  • [126] PrawoJazdy  2012. 06. 16. 22:16 

    a világ legszarabb dolga az oroszoknak drukkolni, basszameg

    Válasz erre
  • [127] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:16 

    ruszkik kiesésre állnak és az előbb lőttek a görögök egy irtózatosan nagy kapufát

    Válasz erre
  • [128] VariBob  2012. 06. 16. 22:17 

    csehek elkerülik a németeket így:)

    orosz-németnek jobban is örülnék, mint egy német-cseh/görögnek:D

    Válasz erre
  • [129] focilaz  2012. 06. 16. 22:17 

    Ha az oroszok kiesnek annak a lengyel rendőrök fognak örűlni

    Válasz erre
  • [130] GreatCornholio  2012. 06. 16. 22:17 

    @HunDragon85: még bejöhet. :)

    Válasz erre
  • [131] anjuna  2012. 06. 16. 22:17 

    @GreatCornholio: ha csak ketten vannak azonos pontszámmal, akkor az egymás elleni eredmény dönt

    Válasz erre
  • [132] horas  2012. 06. 16. 22:17 

    @GreatCornholio: egymás elleni, ott viszont a görögök a jobbak.

    Válasz erre
  • [133] Rober7 - http://Grifoni.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:18 

    @HunDragon85: Én is erre az érdekes infóra lettem figyelmes... Valaki nagyon súgja neki a tutit!!!:)))

    Válasz erre
  • [134] Maverick  2012. 06. 16. 22:18 

    @VariBob: aztán holnap a dán-portugál továbbjutás után újragondoljuk:):)

    Válasz erre
  • [135] David17  2012. 06. 16. 22:19 

    Azért zhirkov kétszer is le mehetett volna már :D

    Válasz erre
  • [136] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:19 

    @PrawoJazdy: mert nem drukkoltál még a hollandoknak. :)

    Válasz erre
  • [137] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:21 

    most már kifejezetten a görögöknek szurkolok. ritka nagy faszok az oroszok.

    Válasz erre
  • [138] horas  2012. 06. 16. 22:22 

    Ha a görögök továbbjutnak kiejtik a németeket, ez szinte biztos.

    :DDD

    Válasz erre
  • [139] PrawoJazdy  2012. 06. 16. 22:22 

    @Viridis Aquilae: akkor legalább a döntőig eljutottak

    Válasz erre
  • [140] amunkas  2012. 06. 16. 22:22 

    @alzir: lol én is, nem hittem volna, hogy ilyen valaha előfordulhat.

    Válasz erre
  • [141] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:23 

    @horas: ha Görögország kétszeres eb győztes lesz, én lehet, hogy nem nézek több eb-t. Pedig utálom az ilyen kijelentéseket. :)

    Válasz erre
  • [142] nemZsoca - http://chelsea-fc.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:23 

    Az lenne még vicces, ha lengyel valamilyen csoda folytán bemákolnának egy X-et, ezzel továbblőve az oroszokat.

    Válasz erre
  • [143] David17  2012. 06. 16. 22:23 

    @horas: Szerintem akkor Dániát! Ezután bármit el tudok képzelni. :D

    Válasz erre
  • [144] focilaz  2012. 06. 16. 22:24 

    Zhirkovot akkor verik meg amikor akarják

    Válasz erre
  • [145] GreatCornholio  2012. 06. 16. 22:24 

    @horas: ja hogy az Eb a UEFA-é a VB meg a FIFA-é, ezért van különbség. Jó megtudni ezeket így a végén. :)

    Említettem már hogy így görög szimpatizánsként (a mai meccsre) is borzasztó idegesítő Knézy görög drukkolása?

    Válasz erre
  • [146] horas  2012. 06. 16. 22:25 

    @Viridis Aquilae: Nem lesznek, mert a horvátok kiejtik őket az elődöntőben. Schildenfeld aki a Bundesliga 2-ben játszik, lesz a meccs hőse. Samaras mesterhármassal búcsúzik...:DDD

    Válasz erre
  • [147] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:26 

    @PrawoJazdy: 4 éve pont az oroszok ejtették ki őket, nem mindig öröm.

    Válasz erre
  • [148] nemZsoca - http://chelsea-fc.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:26 

    @horas: Torres meg gólkirályi címmel, valamit a torna legjobb játékosa díjjal távozik.

    Válasz erre
  • [149] pietro87  2012. 06. 16. 22:26 

    Knézy: "Izmajlov klasszikus kilences." :D

    Esetleg a szám a mezén, de semmi több.

    Válasz erre
  • [150] anjuna  2012. 06. 16. 22:27 

    ha kiesnek az oroszok, szétverik lengyelországot

    Válasz erre
  • [151] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:27 

    @horas: mi ez a világtalan játékosok eb-je? :)
    Olyan dán-horvát döntő lesz, örömmel nézzük Bendtnert amint gólkirály lesz. :D

    Válasz erre
  • [152] sunnyalbion - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:28 

    @Viridis Aquilae: görögök mint futball-hatalom. azért szokni kell :)

    Válasz erre
  • [153] David17  2012. 06. 16. 22:29 

    Knézy rohadt idegesítő, olyan stílusban közvetít kb mintha haverokkal sörözne...

    Válasz erre
  • [154] PrawoJazdy  2012. 06. 16. 22:29 

    itt egy önjelölt dany alves

    Válasz erre
  • [155] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:30 

    @nemZsoca: de az belefér az imázsba, legalábbis a régibe. A spanyolok nem juthatnak sokáig egy olyan tornán, ahol egyazon meccsen lő gólt Bendtner és Helder Postiga. :D

    @pietro87: akkor lehet arab vagy római kilences is. Ki tudja melyik a klasszikus. :)

    Válasz erre
  • [156] horas  2012. 06. 16. 22:30 

    @Viridis Aquilae: Dán - Horvát döntőt, díjátadáskor Prosinecki és Töfting összeverekedik az Eurosport stúdiójában, Bendtner és Pranjic(!) társgólkirályként zárják a tornát. :DDD

    Válasz erre
  • [157] nemZsoca - http://chelsea-fc.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:31 

    Ezt az EB-t Bunuel rendezte.

    Válasz erre
  • [158] sunnyalbion - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:31 

    már megérte nézni az eb-t, mert megtudtam, hogy blaszczykowski neve ráadásul ł-lel íródik.

    Válasz erre
  • [159] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:31 

    a lengyelek már az oroszokért játszanak

    Válasz erre
  • [160] focilaz  2012. 06. 16. 22:34 

    @alzir: legendás lengyel-orosz barátság

    Válasz erre
  • [161] sunnyalbion - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:34 

    most a lengyelek azért hajtanak, hogy a csehek helyett az oroszok jussanak tovább?

    Válasz erre
  • [162] reelbeba  2012. 06. 16. 22:35 

    @horas: "Ha a görögök továbbjutnak kiejtik a németeket, ez szinte biztos."
    ;) A fifikas nemetek akkor viszont DIREKT megveretik magukat holnap, hogy elkeruljek a rettenetes gorog valogatottat!

    Válasz erre
  • [163] mocsing - http://nepstadion.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:36 

    "bírják-e az görögök? velük van-e zeusz?"

    elmegy ez a köcsög a faszomba.

    Válasz erre
  • [164] nemZsoca - http://chelsea-fc.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:36 

    @sunnyalbion: Inkább a hazai pálya miatt.

    Válasz erre
  • [165] sunnyalbion - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:37 

    bazz, kemény volt a vége.

    Válasz erre
  • [166] nemZsoca - http://chelsea-fc.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:38 

    Ez nem volt szar befejezés.... Aztakurva.

    Válasz erre
  • [167] reelbeba  2012. 06. 16. 22:38 

    Juppi, a csehek az elso tovabbjutok!

    Válasz erre
  • [168] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:38 

    Kiestek a ruszkik... kész

    Válasz erre
  • [169] sittingbull90 - http://senators.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:38 

    elmennek a faszba az oroszok is... baszki kiesni egy ilyen csapat ellen mint a görög... vicccc

    Válasz erre
  • [170] horas  2012. 06. 16. 22:38 

    @reelbeba: De az sem jó, mert az eddig döbbenetes fogalmatlan Baros akkor tervezi a formaidőzítést, triplával kiejti a szintén triplázó plusz egy öngólt vétő Gomezzel együtt a németeket. Reménytelen, semmi esélyük. :DD

    Válasz erre
  • [171] Maverick  2012. 06. 16. 22:39 

    Dániában mindneki nyugodtan alhat, teljesen kizárt a kiesésük holnap.:):)

    Válasz erre
  • [172] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:39 

    Ki mondta meg a cseh-görög alatt, hogy a két továbbjutót látjuk épp? Annak esküszöm fizetek egy sört. :)))

    Válasz erre
  • [173] GreatCornholio  2012. 06. 16. 22:39 

    Az eb kezdete előtt megtippeltem egy orosz lengyel továbbjutást, majdnem bejött. :)

    Válasz erre
  • [174] VariBob  2012. 06. 16. 22:39 

    le a kalappal görögök előtt, elég sok bírói döntés ment ellenük mind3 meccsen, leggyengébb kerettel jöttek kb., alapvédőjük lesérült első meccsen, ott volt aza kamu piros is stb.

    oroszoknak egy x elég lett volna, de hát a helyzetkihasználás az alap dolog

    megérdemelt a görög-cseh továbbjutás
    de még megérdemeltebb a lengyel-orosz kiesés, főleg a lengyel

    Válasz erre
  • [175] sunnyalbion - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:39 

    tegye fel a kezét, aki cseh-görög továbbjutást tippelt az eb előtt.

    Válasz erre
  • [176] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:39 

    ez... egyszerűen beteg.

    inkább vágjátok le a kezem, ha legközelebb is megpróbálnék tippelni.

    Válasz erre
  • [177] focilaz  2012. 06. 16. 22:39 

    Ok a végén már én is szorítottam a görögöknek de a következő meccsen takarítsák el őket.

    Válasz erre
  • [178] nemZsoca - http://chelsea-fc.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:40 

    Az első meccs után azt gondoltam, hogy az oroszok lehetnek a nagy meglepetés, esetleg még meg is nyerhetik... Erre kiesnek. Nem pörögtek fel eléggé, vagy mi??

    Válasz erre
  • [179] Merlin91 - http://sportvers.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:40 

    Akkor most tegye fel a kezét, aki az orosz-cseh meccs után az mondta, hogy ebből a kettőből az jut tovább, amelyik továbbjutott. )))

    Gyönyörű dolog a futball, asszem, a németek is jobban teszik, ha semmit se vesznek holnap biztosra.

    Egyébként a mai alapján mindkét továbbjutó megérdemelte, kérném, senki se kezdje fikázni őket, hogy semmit se csináltak. A nagy szart nem. Nem tudom komolyan venni, aki mást mond.

    Válasz erre
  • [180] sittingbull90 - http://senators.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:41 

    @GreatCornholio: igen, majdnem :D ha legközelebb tippelnél, add már le a drótot nekem is, megtenném a bukinál... :D

    Válasz erre
  • [181] ladlac  2012. 06. 16. 22:41 

    Hülye oroszok, orosz hülyék...

    Válasz erre
  • [182] Maverick  2012. 06. 16. 22:41 

    Nagy szerencse, hogy ebből az országból nem tudok online fogadni.:)

    Válasz erre
  • [183] ertelmetlen  2012. 06. 16. 22:42 

    baszki

    Válasz erre
  • [184] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:42 

    egyébként a lengyelek és az oroszok is magukra vethetnek. előbbiek a töketlen játékért hazai pályán (1 gól sem? tényleg?), utóbbiak a megszámlálhatatlanul sok helyzet elhülyéskedéséért. dühítő.

    Válasz erre
  • [185] sittingbull90 - http://senators.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:43 

    @Maverick: ja, meg Hollandiában is, ugye? :D

    Válasz erre
  • [186] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:43 

    @sunnyalbion: nem fog menni. :) De, hogy az övék a leghősiesebb csapat, amit eb-ken láttam, az tuti...

    @horas: Pranjic? Hogy, kiejti egy triplával a spanyolokat? :) Töfting mekkora figura, de szegény Prosinecki lába attól is eltörne, ha ránézne az öreg Stig... :D

    Válasz erre
  • [187] kiskutya21  2012. 06. 16. 22:44 

    Minden respektem az oroszoké... így elkúrni valamit.:) Elképesztő ez az EB.

    Válasz erre
  • [188] amunkas  2012. 06. 16. 22:44 

    @GreatCornholio: dettó. A 20 fős fogadási játékunkban 19-en azt tippelték.

    Válasz erre
  • [189] sittingbull90 - http://senators.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:44 

    @sittingbull90: nem, ott nem... kicsit belekavarodtam... na mind1

    Válasz erre
  • [190] pietro87  2012. 06. 16. 22:45 

    @horas: Huhú, Gravesen se volt semmi, de Töfting az még hozzá képest is életveszéy. :D

    Most nem igazán érdekel, hogy ez a görög csapat mennyiben marad el az orosztól játéktudásban, de az oroszoknak ha megfeszítenének sem tudnék drukkolni.

    A következő csavar Hollandia továbbjutása lenne. A mai nap után abszolút van esélyük erre. :)

    Válasz erre
  • [191] Merlin91 - http://sportvers.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:45 

    Mennyire adják a görög Eb-győzelmet jelenleg?

    Válasz erre
  • [192] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:46 

    Az meg van, hogy megfordult a csoport? A 4. kalapos az első a 3. kalapos a második és így tovább...

    Válasz erre
  • [193] horas  2012. 06. 16. 22:47 

    @Viridis Aquilae: Fejbe veri, a direkt neki kihelyezett hamutállal. Kreatív játékos volt, Töfting szintű arcokat simán megoldotta a pályán alatt is. :DDD

    ____________

    Egyébként Csank elemzésében fellelhető volt, egy-két szakmai dolog, voltak jó észrevételei, ha nagyon rendszerváltás előtti megfogalmazás is volt, de mondott jó dolgokat.

    Válasz erre
  • [194] Merlin91 - http://sportvers.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:48 

    Faszom se tudja, hogy van csehül meg görögül, hogy "szerethető válogatott", azt se, hogy náluk leírta-e valaha ezt épeszű újságíró, de hogy ezek a csapatok tudnak valamit, amit mi nem - a barátságos meccseken mutatott játékunkkal együtt -, az biztos. Ma is tanulhattunk valamit, ha figyeltünk. Nem kell szerethetőnek lenni, a fontos meccseken meg kell szakadni és tudni kell nyerni, ennyi.

    Válasz erre
  • [195] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:48 

    @pietro87: hollandia, horvátország, ukrajna

    Válasz erre
  • [196] zoli0506  2012. 06. 16. 22:49 

    A két ász is sokszor veszít.

    Válasz erre
  • [197] GreatCornholio  2012. 06. 16. 22:49 

    @amunkas: De en oroszt cseht akartam, csak mar nem volt kedvem módosítani :)

    @sittingbull90: Holnapra meg minő véletlen Német hollandot, szóval rohanj tippmixelni egy dán és portugál győzelmet :)

    Válasz erre
  • [198] magpiezz - http://forintoslabda.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:49 

    Ha Karagunisz nem lenne eltiltva a köv. meccsen, megtenném a görög Eb-győzelmet

    Válasz erre
  • [199] kiskutya21  2012. 06. 16. 22:51 

    @Viridis Aquilae: Akkor hamarosan világvége!:)

    Válasz erre
  • [200] Merlin91 - http://sportvers.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:51 

    A csoport lúzere amúgy Lengyelország. Hazai létükre ők egyedül nem álltak továbbjutásra egy percig se, nem nyertek meccset, és - nem is jut eszembe semmi más róluk.

    Pedig én is azt hittem, a két házigazda közül ők lesznek emlékezetesebbek.

    Az ukránok persze továbbjutnak. Ezek után nyilvánvaló, nem? ))

    Válasz erre
  • [201] Anthony  2012. 06. 16. 22:52 

    Amikor Karagunisz 11-es helyett sárgát kapott majdnem megsajnáltam. De vannak emlékek, amiket 8 év sem tud eltörölni, úgyhogy nem sajnáltam meg végül.
    Az oroszokról meg annyit, hogy a történelem lehetetlenné teszi, hogy bármilyen sportban, vagy egyéb téren szurkolni tudjak nekik (lehet hülyeség, de én így vagyok vele).

    Válasz erre
  • [202] GPT  2012. 06. 16. 22:54 

    Nagyon sajnálom Karagounist a kamu eltiltásáért, ugyan kilógott lefelé anno az Interből képességek tekintetében, meg bolond is a fószer, de egy elképesztően színes és őszinte figura.

    Az első kör után azt írtam, hogy az oroszok egy szervezett és közepesnél jobb képességű csapat ellen elbuknak. Nos, annyiban nem lett igazam, hogy elég volt egy szervezett és közepes képességű gárda is. :)

    Válasz erre
  • [203] Beyonder  2012. 06. 16. 22:59 

    Görögországnak 11,2 millió lakosa van, egyenként 20 másodperccel számolva is 2600 nap kell ahhoz, hogy mindegyik bekapja egy kicsit a faszom, de szerintem szabaddá tudom tenni magam ennyi időre!

    (nem saját szöveg sajnos)

    Válasz erre
  • [204] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 22:59 

    @kiskutya21: nem, mert továbbjutnak a maják is, ezért inkább átírják. Innen már az sem elképzelhetetlen. :)

    @horas: :D De hiányzik Prosinecki...

    @Merlin91: mi megvertük ezeket a cseheket, héjj! Ergo ott lennénk a 8-ban, hát nem evidens? :)

    Válasz erre
  • [205] Merlin91 - http://sportvers.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 23:02 

    @Viridis Aquilae: Barátom, azt hiszed, poénkodsz, de max. másfél napot adok, hogy valaki a hazai futball köreiből vagy környékéből megeresszen egy ilyen nyilatkozatot, és komolyan gondolja.

    De hogy legkésőbb a vb-selejtezők előtt el fog hangozni a "megvertük a negyeddöntős cseheket" - mondat, mint fejlődésünk bizonyítéka, az fix. ))

    Válasz erre
  • [206] amunkas  2012. 06. 16. 23:03 

    @Beyonder: pedig kurva nagy:DDD

    Válasz erre
  • [207] magpiezz - http://forintoslabda.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 23:03 

    @Merlin91: számomra is a lengyelek hatalmas nullája a legnagyobb meglepetés, még az orosz buktánál és a görög továbbjutásnál is meglepőbb

    amúgy 4 éve is azt hittem, hogy nem engedheti meg magának az uefa, hogy mindkét rendező kiessen, aztán mégis

    Válasz erre
  • [208] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 23:03 

    Ráadásul a csehek negatív gólkülönbséggel nyerték a csoportot. Hát ezt már nem lehet fokozni...

    @GPT: +1. Karagunisz óriási fazon, hús-vér ember, nem egy sablonból kivágott műmájer. Az ilyen fazonok sikerének lehet örülni (habár a görögök 90%-a tök arctalan nekem)

    Válasz erre
  • [209] Merlin91 - http://sportvers.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 23:05 

    Egyébként meg máris itt volt az első alkalom, hogy megszálljon titeket az ihlet, úgyhogy lehet küldeni a pályaműveket a görög eposzról vagy a cseh abszurdról!:

    sportvers.blog.nepsport.hu/archives/2012/06/16/Szonettek_a_kezdokorben_-_Indul_az_Eb-lirabajnoksag/

    Válasz erre
  • [210] horas  2012. 06. 16. 23:08 

    @GPT: Annyira gyötört egy gondolat, hogy kire hasonlít, kire hasonlít, aztán beugrott. Stankovicra.

    Válasz erre
  • [211] Maverick  2012. 06. 16. 23:09 

    Éljen a sztereotípia mentes, objektív, hozzáértő sajtó:

    sportgeza.hu/futball/2012/eb/cikkek/gorogorszag-oroszorszag_euro2012/

    Ez meg mégis mi az isten? Aki ezt írta, az látott 1 percet a meccsből, vagy rúgott meg valaha egy labdát? Csak mert 2004 óta divat utálni a görögöket, miért kell ilyen faszságokat írni?? Egy küzdő, hajtó, szívvel játszó csapat rúg egy orbitális kapufát, kihagy 2 ziccert 1-0 után, nem kap meg egy 11-est, ez alatt az orosz válogatott 0-szor találja el a kaput és lézeng a pályán. Miről beszélünk???

    Válasz erre
  • [212] ertelmetlen  2012. 06. 16. 23:09 

    @magpiezz:
    nagyon fura volt ez a lengyel csapat. A görögök és a csehek ellen is sokkal jobbak voltak az első félidőben, a második félidőben meg kurva gyengék.

    Válasz erre
  • [213] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 23:09 

    @Merlin91: akkor meg miért volnánk szomorúak? Vertünk mi már világbajnok olaszokat is! Magyarul mi a legjobbak a tornák előtt és után is. Igaz, hogy pont a tornákra nem jutunk ki, de hát ez csak a rossz pozicionálásból fakad, egyébként jól nyomjuk... :)

    Válasz erre
  • [214] freiwald  2012. 06. 16. 23:17 

    Megérdemelték a csehek és a görögök is. Ezért szurkoltam és bejött. Nem akarom elhinni! ROTFL Elképesztő ez az EB! A lengyeleket kicsit sajnálom, de megjegyzendő, hogy a görögök ellen volt éppenséggel hátszelük, magyarán visszanyalt a fagyi. Nem szeretik ezek a sporik a görögöket, vagy csak egyszerűen ilyen a játékvezetés? Nem tudom. Ami a további görög utat illeti szerintem azért inkább hajaz majd a gazdasági mérlegükre, mint egy görög mezbe bújt német válogatottra. Egyébként eszembe jutott róluk a 98-as VB. Kicsit Paraguayt, na meg persze 2004-es önmagukat idézik. Szakértői az ordas küzdelemnek és valahogy mindig jut nekik egy kis malacpecsenye...:))) Zaftos kis küzdelmek voltak. Arról nem is beszélve, hogy a lenygelek a végén egy paraszthajszállal maradtak le az oroszok továbblövéséről. Ruszkik haza. Ez kérem egy kijelentő mondat volt. :)))

    Válasz erre
  • [215] si44  2012. 06. 16. 23:18 

    Az megvan, hogy a csehek ma 5 pontal csoportelsok lettek, a nemetek pedig holnap hat pontal lehet hogy tovabb sem jutnak? Kutya egy jatek ez a foci...

    Válasz erre
  • [216] Lac33  2012. 06. 16. 23:20 

    Ezt egyszerűen még mindig nem hiszem el. Szégyen, amit a lengyelek leműveltek. A három meccsen volt egy jó félidőjük (görögök ellen), meg egy jó 20 percük (oroszok ellen) és ennyi. Ha én kifizettem volna annyit, mint az a szurkoló, aki elment mindhárom meccsükre és kiszurkolta magát... joggal érezném szembe köpve magam - ez egy nagy fos volt.

    Az oroszoknak kiesni művészet volt, és bár rájuk fogadtam, nem érdekel annyira, mert a görögök hajtottak, rúgtak, csíptek, haraptak, színészkedtek - szóval mindent elkövettek a győzelemért. Az oroszokon meg még a 85. percben is azt lehetett látni, hogy "egyetcsakbekotrunkezeknekalúzereknekmertmivagyunkazoroszok". Hát jól megsz*pták, de nem tudnak érdekelni, ellenben a lengyelekkel.

    Ui.: hatalmas fíling visszaolvasni a hozzászólásokat meccs előttről, azt hiszem jobb is, hogy ma kimaradtam belőle.

    @alzir: ez nálam mindent visz! :D (nem kiröhöglek, félre ne érts, én is ezt írtam volna. De pont ezért szép játék ez - vagy éppen rohadt csúnya.)

    Válasz erre
  • [217] freiwald  2012. 06. 16. 23:20 

    @Maverick: Gazdasági válság van. Belepte Európa szürkeállományát.

    Válasz erre
  • [218] leilaleslie  2012. 06. 16. 23:22 

    @Merlin91: Max a szokásos felesedet kérheted ki, egyébként fogalmad nincs, mit is akartam kifejezni te szerencsétlen görög mazochista.

    Válasz erre
  • [219] freiwald  2012. 06. 16. 23:23 

    @si44: 6 ponttal nyertek csoportot a csehek.

    Válasz erre
  • [220] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 23:25 

    Ha máshonnan vizsgáljuk ez a papírforma. Mégiscsak egy korábbi eb győztes és 2-szeres vb döntős jutott tovább egy másik korábbi eb győztessel. A hagyományok, ugye. :)

    A lengyelek offja tényleg furcsa. Most is az övék volt az első félidő, de utána? Ezek 45 perces fiúk, vagy mi? Sokkal többet vártam tőlük, pláne az orosz meccs után, a játékuk is csalódás volt, a második félidőben kb. esélyük sem volt továbbmenni.

    Válasz erre
  • [221] horas  2012. 06. 16. 23:26 

    @ertelmetlen: Ez nekem is feltűnt. Szerintem egyszerűen kihajtották magukat mindig. Azért voltak jobbak, mert kétszer annyit futottak, hajtottak mentek, aztán a 60.percre kifulladtak.

    Válasz erre
  • [222] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 23:28 

    @Lac33: csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy örülök, hogy nem szoktam fogadni.

    Válasz erre
  • [223] pietro87  2012. 06. 16. 23:28 

    @si44: A csehek hat pontot szereztek.

    Amúgy Advocaatnál nem sok makacsabb edző létezik, kitartott a saját ostobasága mellett, ahogy tette azt 2004-ben is. Akkor Kluivertet véig jegelte a padon és amikor a portugálok ellen hátrányban voltak akkor sem cserélt előrefele, vagyis akkor sem mert bevállalni egy Van Nistelrooy-Kluivert csatársort. Most pedig végig kezdette a minen ziccert kihagyó Kerzsakovot. Tényleg illik rá a kis Napóleon becenév.

    Válasz erre
  • [224] si44  2012. 06. 16. 23:30 

    @freiwald: Jogos! Kicsit elszamoltam magam.

    Válasz erre
  • [225] freiwald  2012. 06. 16. 23:31 

    @Viridis Aquilae: Én is pontosan ezen agyaltam. A másik mérkőzés részeredményének tudatában vajon miért nem vették elő az átharapom a torkodat arcukat??? Érthetetlen és bizony ez nekem is csalódás. Pedig szimpatikusan futottak ki a nyitómeccsen a gyepre. Aztán, ha így utólag visszapörgetjük a filmet, gyakorlatilag el kell ismerni, hogy nekik volt hellaszi mázlijuk a görögökkel szemben. :)))

    Válasz erre
  • [226] Lac33  2012. 06. 16. 23:32 

    @Viridis Aquilae:

    A lengyeleknek a második félidőben nem továbbjutni nem volt esélyük, hanem az ellenfél kapujának a 30 méteres körzetébe kerülni...

    Az utolsó 3 perc 2 szöglete, meg 1 kapura lövése nem számít. De ha számít is, akkor is vajmi kevés.

    Válasz erre
  • [227] rowi  2012. 06. 16. 23:33 

    ebben csak az a rossz - elismerve, hogy a csehek legalább megdolgoztak érte és meg is érdemelték (negatív gólkülönbséggel csoportgyőzelem?:) - hogy most hallgathatjuk néhány napig, hogy csak megvertünk az eb előtt egy héttel egy csoportgyőztest...

    Válasz erre
  • [228] rowi  2012. 06. 16. 23:34 

    én a sport1et néztem, de ez a knézy kiejtette ukrajnát részt pont elcsíptem...igazán haza hívhatnák...lassan úgyis kezdődik a tour de france, készüljön inkább arra

    Válasz erre
  • [229] rowi  2012. 06. 16. 23:36 

    egyébként meg sejtettem, hogy gebasz lesz a tippjeimmel, mert én is a lengyel, orsz párossal akartam meccset nyeretni, mint ti...:D

    Válasz erre
  • [230] Lac33  2012. 06. 16. 23:37 

    @pietro87:

    Mondjuk annyiban igaza van, hogy ki játsszon helyette? Pavljucsenko? Csak mert rúgott egyet a cseheknek 2-1nél?

    Az oroszokhoz még annyit, hogy ha a lengyelek ellen Arsavin egy normális passzt produkál annál a kontránál, vagy legalábbis elbikázza a labdát, akkor nincs Kuba-gól, és 6 ponttal páholyból nézik a mai meccset. Ehelyett nincs ha.

    Válasz erre
  • [231] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 23:43 

    @rowi: Há' gebasz az vót... de a gólt most Karagunisz lőtte. ;)

    @Lac33: igen, éppen ez a csalódás.

    @freiwald: ezek szerint annyira volt predesztinálva ez a lengyel gárda. De a cseh is furcsa nekem, annyira nem jók, és mégis.

    Bár ebből a csoportból nem szabad kiindulni, láthatóan nem volt nagy tudáskülönbség, sőt mindegyik igazi kétarcú, szarakodásra képes csapat. Ezért is panaszkodtunk, hogy összerakták őket.

    Válasz erre
  • [232] anjuna  2012. 06. 16. 23:43 

    @Lac33: az egy érdekes fordulópont volt. addig az oroszok (beleszámítva a cseh meccset is) szuperől fociztak, de az ominózus arshavin jelenet után semmi nem sikerült nekik.

    Válasz erre
  • [233] si44  2012. 06. 16. 23:43 

    @Lac33: 3:1-nel volt az a gol, bar a lenyegen nem valtoztat.

    Válasz erre
  • [234] leilaleslie  2012. 06. 16. 23:44 

    @Maverick: Az oroszok 19-szer lőttek kapura, ebből 5-ször találták el, nem úgy, mint a briliáns ellenfelük, akik kétszer!
    Görög sportújságíró, amellett, hogy rettenetesen boldog, ezt nyilatkozza: "az oroszok jobbak voltak, mint mi"

    Válasz erre
  • [235] Lac33  2012. 06. 16. 23:47 

    @si44:

    Köszi, jogos, akkor meg főleg! Ezért játsszon Pavljucsenko és ne Kerzsakov?

    Szerintem ez a fajta makacsság jogos valamilyen szinten, mert Kerzsakov mégis csak rúgott 23 gólt a Zenitben... És amúgy is. Pavljucsenko beállt a második félidőre. Mit tudott felmutatni? Azt mint elődje.

    @anjuna:

    Lehet a balszerencsére fogni, én inkább koncentráció-hiányra, nagyképűségre fognám, de ez privát vélemény.

    Válasz erre
  • [236] pietro87  2012. 06. 16. 23:49 

    @Lac33: Igen, pont azért. Mert ő rúgott egy gólt és adott egy gólpasszt, röpke öt perc alatt a baállása után. Kerzsakov végig rossz passzban játszott az EB-n, a második meccsre változtatnia kellett volna csatárposzton. Pavljucsenko azalatt több mindent csinált, mint az agyonsztárolt vetélytársa. Mindegy, én nem sajnálom őket, sőt.

    Válasz erre
  • [237] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 23:50 

    @leilaleslie: az a baj, hogy át kell haladnia a labdának a gólvonalon.
    és az oroszok kapcsán felesleges peches napról beszélni, vagy hasonló - a legelső meccstől fogva iszonyatos a helyzetkihasználásuk és ingadozó a koncentrációs készségük. a bíró pedig éppenséggel nem ellenük fújt. maguknak köszönhetik a kiesést, ennyi.

    Válasz erre
  • [238] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 16. 23:54 

    De nem az a kérdés, hogy ki a jobb. A futball nem erről szól. Nyilván senki sem vitatja, hogy az orosz jobb csapat, mint a görög, de itt nem ez volt a kérdés. A futball a pillanatról szól, a lehetőség megragadásáról, az adott momentumban aratott győzelemről. Nem véletlenül vált híressé a Dávid és Góliát történet. Ki vitatja, hogy Góliát erősebb, mint Dávid? Nem ez a fontos. Rengeteg játék/sport van, ahol szinte mindig a jobb nyer, a futball meg, talán az, ahol többször képes győzelemre a kicsi/gyenge/lenézett, persze a többi sportághoz képest...

    Válasz erre
  • [239] pietro87  2012. 06. 16. 23:56 

    @Lac33: "Köszi, jogos, akkor meg főleg!"

    De csak azért lőtte ő a negyedik, mert a harmadiknál éppen gólt érő passzt osztott ki. Kerzsakov meg elmehet a 23 góljával, ez nem bajnokság, nem ér semmit sem az ott elért dicsőség, teljesíteni kell. Advocaat pedig maximum két meccs után beláthatta volna, hogy vele nem fognak sok sót megenni. Nem látta be, buktak is.

    Válasz erre
  • [240] leilaleslie  2012. 06. 16. 23:59 

    @alzir: Ez tény, de ők legalább azt próbálták mind a három meccsükön, ami a futball alapfilozófiája: a labdát az ellenfél kapujába juttatni. Ugyanis, a görög, az ír, stb szurkolókon kívül a kutya sem kíváncsi az ő óvatos játékukra, egyszerűen unalmas, most is belealudtam. Erre a "látványra" egyetlen fillért sem kívánnék adni, a spanyol, a német, a francia, de még a hollandra inkább, még ha nem is mindannyian játszanak most csúcsformában.

    Válasz erre
  • [241] leilaleslie  2012. 06. 17. 0:08 

    @Viridis Aquilae: Valóban nem erről szól. Hanem, hogy mely együttest nézik meg a világon többen, hiszen a reklámot el kell adni. Már pedig, hogy ha már mindenképpen kötelező lenne választani, vajha melyik csapat meccsére váltsunk jegyet, illetve nézzük meg a tévében jó pénzért, alighanem - történelem ide vagy oda - az igazi fociszeretők a görög csapat helyett az oroszok mellett tennék le a voksukat. Hangsúlyozom, pusztán a két csapat függvényében. Elnézést, aki él-hal a védekező semmiért...

    Válasz erre
  • [242] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 17. 0:11 

    @leilaleslie: oké, ez a te megközelítésed, nincs ezzel gond, de szerintem abszolút rossz sportágat választottál.

    Válasz erre
  • [243] keg - http://kvsc.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 17. 0:14 

    "az oroszok pedig teljesen nyugodtak lehetnek két ásszal a kezükben..."

    Ja a görögöknek meg egy kettes és egy hetes jutott osztásból, de már a floppon lejött a két pár, a riveren pedig már bejött a full house is... Elképesztő...

    Válasz erre
  • [244] PrawoJazdy  2012. 06. 17. 0:17 

    Mondják, hogy szar a hollandoknak szurkolni Lófaszt, az oroszoknak szurkolni a legszarabb a világon. Ez a válogatott egyszerűen képtelen mentálisan feldolgozni, hogy esélyes, a csoportelsőség lehetőségében meg egyenesen kódolva van a biztos bukás, tűzön-vízen át, akárki jön is szembe. Ma este, amikor a szállodában vodkáznak magukba zuhanva, és Arsavin mélyen Ignasevics szemébe néz, a lelkük mélyén tudják, hogy nekik ez most valahogy jobb, valaki megmentette őket attól, hogy vidáman kelljen ünnepelni, pezsgőzni. Nagy orosz pátosz.
    Az a szomorú, hogy ez a csapat tényleg sokra hivatott volt, nem volt hülyeség az a vélemény, hogy bárkit elkaphatnak. Így is volt, csak előbb ki kell kapniuk a megfelelő időben. Ha kikapnak a lengyelektől, továbbjutottak volna. Ha a halálcsoportba kerülnek, továbbjutnak. Már a lehető legkönnyebb csoport is nagy pofon volt az orosz reményeknek, de az egész menthető lett volna egy vereséggel az első fordulóban, vagy korrigálhattak volna a lengyelek ellen. 2008-ban hogyan jutottak ki, és mivel nyitottak? 2010-ben hogy estek ki a tényleg jó selejtezők és a pótselejtező odavágója után - a szlovénok ellen?
    Az is szomorú, hogy ezek után majd jönnek a csöncsönök, és mondják majd a magukét, ők megmondták, az oroszok nem lehettek volna ellenfelei a nagyoknak, mit képzeltek? Pedig csak kurvára nem ismerik ezt a csapatot, nem ismerik igazán. Az pedig a legszomorúbb, hogy én tényleg ismerem ezt az orosz csapatot, kevés csapatot ismerek ennyire mélyen, és tudtam, hogy ezt el kell cseszniük, de még magamnak sem bírtam beismerni, inkább csukott szemmel és mosolyogva vártam a pofont. Titkon már a 46. perctől a lengyel-cseh döntetlenjében bíztam, aztán meg a lengyel egyenlítésben, mert az oroszok nem szerezhettek gólt. Nem juthattak tovább, mert csak bambán néztek maguk elé, hogy küzdeniük kell a görögök ellen.

    Azt hiszitek, ez is az eb egyik nagy meglepetése, csoda, hihetetlen fordulat? Nem bazdmeg, ez kérlelhetetlen törvényszerűség, ami pofán csapja az olyan hülyéket, mint én, akik vakon remélik, hogy egy csapat meghazudtolja önmagát, a legmélyebb, legösztönösebb valóját.

    Válasz erre
  • [245] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 17. 0:19 

    @PrawoJazdy: "Ma este, amikor a szállodában vodkáznak magukba zuhanva, és Arsavin mélyen Ignasevics szemébe néz, a lelkük mélyén tudják, hogy nekik ez most valahogy jobb, valaki megmentette őket attól, hogy vidáman kelljen ünnepelni, pezsgőzni. Nagy orosz pátosz."

    ez óriási.

    Válasz erre
  • [246] PrawoJazdy  2012. 06. 17. 0:21 

    @PrawoJazdy: Mondják, hogy a hollandoknak szurkolni a legrosszabb. Lófaszt...

    Válasz erre
  • [247] leilaleslie  2012. 06. 17. 0:25 

    @alzir: Valóban! Én hülye, mindössze annyit szeretnék, hogy visszatérne a játék alapszabálya:
    "A játék célja, hogy a rendelkezésre álló idő alatt a labdát az ellenfél kapujába juttassák, és így minél több gólt szerezzenek".
    Szerencsére, nekem megadatott számtalan olyan meccset látni eddigi életemben, ahol a csapatok ehhez tartották magukat. Sajnálom, aki ezt csak az annalesekből ismerheti, ezért el sem akarja hinni.

    Válasz erre
  • [248] oszinteorult  2012. 06. 17. 0:25 

    18-ból eddig egyébként 5 meccsnek tippeltétek meg helyesen legalább a végkimenetelét a posztokban (közte pl a rendkívül kiélezett és megjósolhatatlan spanyol-ír). én lehet leállnék a tippeléssel a helyetekben :))

    Válasz erre
  • [249] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 17. 0:27 

    @leilaleslie: "A játék célja, hogy a rendelkezésre álló idő alatt a labdát az ellenfél kapujába juttassák, és így minél több gólt szerezzenek".

    nocsak. vagyis mégsem az, hogy minél többször lőjük rá?

    Válasz erre
  • [250] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 17. 0:29 

    @leilaleslie: "Valóban nem erről szól. Hanem, hogy mely együttest nézik meg a világon többen, hiszen a reklámot el kell adni"

    Erről a fogyasztói társadalom, a kapitalizmus szól nem a futball. A kettőt ne vegyük egy kalap alá.

    Megértem, hogyan közelíted meg, de szerintem is rossz sportágat választottál. Az emberek nem, azért örültek a görögöknek vagy drukkoltak nekik, mert "élnek-halnak a védekező semmiért". Hanem a drámaisága, a katarzisa, a meseszerűsége miatt. Gondolom nem kell értékeznünk az emberi lélektanról...

    "az igazi fociszeretők a görög csapat helyett az oroszok mellett tennék le a voksukat"

    Nem mindenkinek ugyanaz a megközelítése. Te még mindig azt keresed, hogy ki a jobb, kit kedvelnek az "igazi fociszeretők" (egyébként ez milyen kijelentés?). De nem ez a kérdés a futballban...

    Válasz erre
  • [251] stedberg  2012. 06. 17. 0:30 

    Az oroszok szenzációsan szétkontrázták a cseheket, aztán amikor felállt védelemmel szemben kellett volna mutatniuk hasonlót, a lengyelek meg a görögök ellen sem villogtak. Ez a mai totál kilátástalan volt, Arsavin meg hozta a londoni formát.

    A cseheket mst nem láttam, de van két győzelmük, nincs miről beszélni. Egyébként amióta Csehországként először jutottak ki Eb-re, mindig ott voltak és minden másodikon tovább is mentek a csoportból, szóval ez papírforma volt. :)

    A görögöket lehet a 2004-eshez hasonlítani, de felesleges, szerintem nagy küzdésre tudnak kényszeríteni bárkit, de ennyi. Persze nyolc éve se hittem volna...

    Válasz erre
  • [252] leilaleslie  2012. 06. 17. 0:31 

    @Viridis Aquilae: Valóban nem erről szól. Hanem, hogy mely együttest nézik meg a világon többen, hiszen a reklámot el kell adni. Már pedig, hogy ha már mindenképpen kötelező lenne választani, vajha melyik csapat meccsére váltsunk jegyet, illetve nézzük meg a tévében jó pénzért, alighanem - történelem ide vagy oda - az igazi fociszeretők a görög csapat helyett az oroszok mellett tennék le a voksukat. Hangsúlyozom, pusztán a két csapat függvényében. Elnézést, aki él-hal a védekező semmiért...

    Válasz erre
  • [253] tb0719  2012. 06. 17. 0:36 

    @oszinteorult: "rendkívül kiélezett és megjósolhatatlan spanyol-ír" :D
    ettől függetlenül ne álljatok le sztem nagyon jók ezek a tippelős posztok meg lehet alatta olvasgatni ahogy magyarország 10 millió sz.kapitánya hogy nyerné meg az EBz már a csoportkor alatt :)
    @alzir: én általába nézem miket kommentelsz és egyetértek meg a barcablogon még tavaly írt barca real utáni posztod sztem a legjobb poszt amit itt blogként olvastam de itt most konkrétan nem is értem h aki a barcának drukkol meg a spanyol focit szereti hogy tud ilyen gúnyosan kiállni a szép játék ellen a célfoci oldalán...

    egyébként meg a meccsről
    sztem a létező legnagyobb baromság ez a 2 sárga és eltiltás, egy tisztességes vkp meccsenként kap 1et...jó hogy nem 3 lesrefutás után hazazavarják az EBről...

    Válasz erre
  • [254] leilaleslie  2012. 06. 17. 0:40 

    @Viridis Aquilae: Sajna, ma éppen hogy egy kalap alatt vannak. A sport mára a szórakoztatóipar zászlóshajója, az egyik legnagyobb kizsákmányoló üzlet lett. Nem véletlenül kapta meg egyebek közt Ukrajna a rendezést. Mindenki tudja, sportszakmailag teljesen jogtalanul, ám ez kit érdekelt, ha pénzt lehet bezsebelni a döntésből.
    A futballban szerintem egyetlen kérdés van, melyik csapat, melyik játék szórakoztat, melyik meccsre áldozom az időmet, a pénzemet, hogy aztán ott, akár a helyszínen, akár a tévé előtt manipulálni tudjanak a blődli reklámokkal, mert ha mindez nem lenne, ma már sport sem lenne. Sajnos.

    Válasz erre
  • [255] tb0719  2012. 06. 17. 0:41 

    @Viridis Aquilae: hát sztem elég elborult reklámszakember az aki a gorogok focijával csinál reklámot az EBnek...
    nyilván olyan nincs hogy érdemtelen EB győzelem, de hogy az a foci minden volt csak nézhető nem az biztos....ez persze a foci korforgása, időnként felbukkannak ilyen csapatok, aztán jon egy új "szépfocis" ezért nem unta meg az emberiség 100 év alatt se

    Válasz erre
  • [256] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 17. 0:42 

    @leilaleslie: gondolod, ha megismétled változik valami?

    @PrawoJazdy: együtt érzek. Ez az orosz csapat tényleg többre volt hivatott, de nem tudták átlépni saját magukat. Persze fognak mondani sok mindent, de mindegy, az emberek többségének a véleménye, sajnos kizárólag az eredmény tükrében változik. Így meg nem is nyom sokat a latba.

    Válasz erre
  • [257] leilaleslie  2012. 06. 17. 0:47 

    @tb0719: Tévedés, három lesre futás után cseréljen helyet a kapussal, az a biztos. Sőt, három korner egy tizenegyes, lenne gól bőven. Három színészkedés pedig egy szerződés a Metropolitan-be.

    Válasz erre
  • [258] leilaleslie  2012. 06. 17. 0:48 

    @Viridis Aquilae: Bocs, de nyilván nem szándékos volt.

    Válasz erre
  • [259] pietro87  2012. 06. 17. 0:48 

    @PrawoJazdy: A holland válogatott drukkere sajnos már nem tudja, hogy melyik a rosszabb szurkolás: az amikor titkos esélyesként tartják számon őket szorosan a favoritokat követően, vagy a mostani helyzet, amikor már ott vannak a top háromban. Az első verzióban kibontakozik egy egyre inkább belelkesedő szurkolói vágy, ahogy haladunk befelé a tornában, és titkon azért még várod valamikor a sorsszerű bukást, de inkább sokal jobban hiszel az esetleges végső sikerben. De mindez csak hiú ábrándozás, mert a fekete leves megvár. A másik forgatókönyv szerint te vagy az egyik, akinek meg kell nyernie a sorozatot és értetlenkedve állsz, az ilyen esetekben, mint ami most történik a válogatottal. Persze az igazi oranje fan itt is kalkulál egy botlással, azt sohsem hiányozhat a tárból. Mégis a második verzió újfajta érzés a holland druker számára, azonban nem lehet eldönteni, hogy a kettő közül melyik lenne a rosszabb. Viszont az biztos, hogy traikomikus mindkét eset.

    Válasz erre
  • [260] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 17. 0:50 

    @tb0719: hát először is fantasy-ban több pontot kaptam így, hogy a görögök megőrizték a clean sheetet.

    az önző okokon túl pedig nem a célfocit preferálom az úgymond szép focival szemben, hanem a játék racionalitását, szabadságát és sokszínűségét, ami ezt a sportágat a többi fölé emeli - amitől művészetté válik (és aminek ilyen sztorikat köszönhetünk, mint a "jobb" bukása a "rosszabbal" szemben). itt nincsenek játékstílust szabályozó külső erők, mint pl. támadóidő, meg stb. itt azért játszol valamilyen futballt, mert azt találod logikus döntésnek. a futball evolúciója végtelenül tiszta és szabad lefolyású, sőt a futballnak művészettörténete van.

    és ilyen közegben "szép" játékkal érvényesülni és nyerni sokkal igazibb siker, mintha mindenki "szépen" akarna játszani. például a barcelona egyéniségének csak így van értelme, ezért olyan megkapó.

    ha valaki olyanokat ír, mint leilaleslie, az nyilvánvalóan nem érti, hogy a futball miért több, mint játék. ami részemről rendben, de ennyi erővel tényleg nézhetné bármelyik másik játékot is, amelyiknek nincs ekkora mélysége, ahol az egyes történések nem mutatnak túl önmagukon. a futball azért képes hétköznapi inspirációvá válni, mert létezik olyan, hogy egy egérszürke csapat leveri a szuperstílusos, okos, végtelenül tehetséges ellenfelet. kb. ennyi.

    Válasz erre
  • [261] tb0719  2012. 06. 17. 0:50 

    @leilaleslie: :)
    és még ez is jobb megoldásnak tűnik mint ez a sárgalapos eltiltósdi....

    Válasz erre
  • [262] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 17. 1:02 

    egyébként épp az a poén, hogy gyakorlatilag senki nem tippelt görög-cseh továbbjutást. ezért intelligens szórakozás a futball. kiszámíthatatlan, mert túl komplex.

    szóval akit zavar ez a tulajdonság, az szerintem az élet egyéb területein is válasszon így, nézzen például michael bay filmeket, azoknak már a legelején ki lehet találni a végét, vagyis szuper, nem igaz? (hacsak nem eleve a michael bay-rajongók háborognak egy-egy görög siker láttán. nem lepne meg.)

    Válasz erre
  • [263] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 17. 1:05 

    @leilaleslie: " Sajna, ma éppen hogy egy kalap alatt vannak. A sport mára a szórakoztatóipar zászlóshajója, az egyik legnagyobb kizsákmányoló üzlet lett"

    És lám a pályán ez mit sem számít. Különben most nem Görögország és Csehország ünnepelne.

    Engem nem érdekel a fogyasztói társadalom, sőt kifejezetten teszek rá. Úgy tűnik a görögeket még mindig megnézik, és örülnek is nekik az emberek. Pedig látták 2004-et és a te elveid szerint, akkor nem szórakoztak, ergo ma nem kéne nézniük. De úgy tűnik ez mit sem számít. Mert vagy szórakoztatja-e ez őket így is, vagy nem. Ha nem akkor önsanyargatók. Ha igen, akkor meg nem aszerint közelítik meg, hogy "mit kéne szeretniük az igazi futballszeretőknek". Mert a futball nem arról szól, hogy jobb legyél és jobban játssz. Egyébiránt a futball a légéletszagúbb sport, ezért imádják annyian, és fogják a jövőben is.

    @tb0719: de ki mondta, hogy kell egyáltalán reklámot csinálni? Vagy kit érdekel a reklám? Engem nem, ahogy az sem, hogy mit üzennek, miből mennyit kell megvenni. Önálló, szuverén döntésképes személyiség vagyok. Csinálhatnak reklámot felőlem a bírókból is, ugyanannyira fog érdekelni, mit az, amiből most csináltak. :)
    Nagyon nem tetszett, amikor a görögök eb-t nyertek, de azóta eltelt egy kis idő, benőtt a fejem lágya és tudom értékelni, megtalálom benne a szépséget. Na, nem a futballstílusukban, hanem az egész körítésben. Az egész ma estét annyira jól jellemezte a Karagunisz nevű figura. Ettől szép ez a sport, sokszor nem a jobb vagy szebben játszó nyer, nem csak ez számít.

    Válasz erre
  • [264] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 17. 1:11 

    @Viridis Aquilae: akkor lenne igazán szar a foci, ha beadná a derekát a szórakoztatóiparnak. például megszabnák, hogy hányszor kell minimum kapura lőni egy meccsen, hogy a paraszt jól szórakozzon, meg ilyenek.

    pontosan ez a fajta mentalitás baszta szét a filmipart, a zeneipart, a tévét, stb. optimalizálni kell a néző kedvéért.

    amúgy egy újabb érv a foci focisága mellett, hogy ilyen vitákat lehet róla lefolytatni. ez már politika. legalábbis nekem a liberális lelkem háborog, amikor ilyen véleményeket olvasok, lol

    Válasz erre
  • [265] matthe07  2012. 06. 17. 1:12 

    @leilaleslie: sok kapufa és 2,50 után pedig pucsítson be a kapus, nem?

    Válasz erre
  • [266] leilaleslie  2012. 06. 17. 1:15 

    @alzir: A futball maradjon csak játék, még a gyémántkirakat ellenére is. Amikor - sajnos ma már csak elvétve -, de látom a téren önfeledten focizó gyerekek arcán a játék örömét, nem gondolnám, hogy a foci mélységével foglalkoznának, egyszerűen szeretnek játszani, mindaddig, míg később nem kényszerítik őket az "okos" és önző felnőttek az általad preferált racionalitásra, mely minden szegmensét a futballt körülvevő "maffia" irányít. Ezek után persze naivitás csodát várni, hogy egyszer, nem az eredmény, sokkal inkább a produkció minősége lesz az úr.
    Vagyis, nehogy már az óvatos foci vegye át a hatalmat, amit egyébiránt maguk a játékosok utálnak a legjobban, csakhogy az ő nevük KUSS! mondván, aki ennyit keres, az szenvedjen, és maradjon nyugton. És végképp ne a görög és hasonló elveket valló játék legyen a fiatalok előtt a példa.

    Válasz erre
  • [267] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 17. 1:17 

    @pietro87: a holland válogatottnál sem megszokott helyzet, mivel nem szoktak beragadni a csoportkörben. Azon kevesek egyike, amelyikkel ez szinte sosem történik meg, annyira, hogy csak egy ilyen példa van vébékről és ebékről (1980 - Olaszország). Az biztos, hogy azok közül, amit én láttam ez a legnagyobb lebőgés (nem számítva a 2002-es nem kijutást).

    @alzir: miért létezik olyan, hogy Michael Bay rajongó? :D Már úgy értem, olyan, aki őt tartja etalonnak?

    Válasz erre
  • [268] matthe07  2012. 06. 17. 1:25 

    egyébként ez az első meccs után végletekig felszopkodott orosz csapat sem a harmatos lengyeleket, sem pedig a színtelen-szagtalan görögöket nem tudta elintézni, szóval ennél többet aligha érdemeltek. eléggé egyértelmű, hogy az A csoport továbbjutói kapnak 1-1 ajándék meccset, aztán pakolhatnak ők is. úgy néz ki, ez van, ha (ezen a szinten) kiemelik a két teljesen fogalmatlan házigazdát. az eb alatt topfavoritból lesajnált lúzerekké vált hollandok pedig akár tovább is juthatnak, és szerintem fognak is.

    végül, ajánlom mindenki figyelmébe donnely tweetjét: twitter.com/donnellynst/status/214090957262557185 :)

    Válasz erre
  • [269] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 17. 1:25 

    @alzir: egyetértek. Tönkretenné a focit, sőt lényegében el is kezdte tönkretenni a szórakoztatóiparrá válása. Mert bizony pénzügyi oldalról redukálják a lehetőségek, eshetőségek számát. Ezért is óriási élmény egy ilyen torna, itt az nem számít. Ennek még inkább meg van a régi értéke, a valóságszaga. Persze a klubfociban is, de azt már inkább befolyásolta a szórakoztatóipar.

    A futballideológia zseniális. Amikor arról vitatkozunk, hogy illik játszani és, hogy nem, azzal máris moralitást csempésztünk bele, ideológia vita keletkezik. Pont ezért több is mint 'egy sport', teljesen egyetértek.

    Válasz erre
  • [270] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 17. 1:26 

    @leilaleslie: amikor ez a sportág megszületett, százszor inkább hasonlított a görögök mai játékához, mint a barcelonához. csak mondom.
    de mindegy, nyilvánvalóan nem értesz az egészből semmit, úgyhogy most hivatalosan is feladtam.

    @Viridis Aquilae: miért ne? én bármit el tudok képzelni, amióta egy buliban valaki arról próbált meggyőzni 20 percen át, hogy adam sandler jobb színész johnny deppnél.

    Válasz erre
  • [271] tb0719  2012. 06. 17. 1:27 

    @alzir: @Viridis Aquilae: na basszus írtam választ de eltűnt...lényeg hogy értem mit írtok csak kicsit lassan este is van meg sör is volt... :)
    meg az is igaz, ha mindenki szépen játszana, senki nem játszana szépen...nem lenne honnan kiemelkedni
    csak ha egy olyan csapat mint pl a chelsea legyőz egy olyat mint a barca még ha utólag látom benne a szépet is , ott közvetlenül utána kicsit akkor is úgy érzem mintha meghalna a foci...ez van

    Válasz erre
  • [272] matthe07  2012. 06. 17. 1:29 

    @leilaleslie:

    "végképp ne a görög és hasonló elveket valló játék legyen a fiatalok előtt a példa"

    bazz, az egyértelműen szarabbik csapat a megye 3 ifiben is beáll bekkelni, ha találnak egy gólt 50 perc után, sőt, ez így volt már valószínűleg 80 éve is, akárhol a világon. szóval felesleges bántani a görögöket, sőt, ki ne örülne annak, ha a magyar válogatott lenne most ott, "hasonló elveket valló" játékkal...

    Válasz erre
  • [273] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 17. 1:39 

    @tb0719: az elmúlt 4 évben a barcelona és a spanyol válogatott dominálta a futballt. a német bajnok a dortmund, támadó futballt játszanak, az olasz bajnok a juventus, támadó futballt játszanak, az angol bajnok a manchester city, támadó futballt játszanak.
    ennek az eb-nek a meccsenkénti gólátlaga 3 körül mozog. a két legnagyobb esélyese pedig a labdabirtoklós, sokpasszos játékot favorizálja.

    a "jaj-jaj, kihal a szép játék" féle sopánkodással nem csak nem tudok egyetérteni, hanem egyenesen hazugságnak találom, a tények semmibevételének. mint ahogy az is.

    Válasz erre
  • [274] leilaleslie  2012. 06. 17. 1:40 

    @matthe07: Hát éppen ezért áll itt a focink. Már bocsánat, de ha majd egyszer mi is ott lehetünk egy ilyen tornán, és egy sorsdöntő meccsen majd ezerszer jobbak leszünk, mint a bekkelő ellenfelünk, ám mégis kikapunk egy potyával, és kiesünk, akkor majd kíváncsi leszek mennyire maradnak a fenti hozzászólók ennyire racionálisak, ennyire fenemód objektívek.

    Válasz erre
  • [275] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 17. 1:54 

    @leilaleslie: bocs, de ez már réges-rég megtörtént. '54-ben az egész kibaszott világnál jobbak voltunk, kikaptunk. a futball örökre megnyomorított egy komplett nemzetet. örülök ennek a megörökölt nyomornak? nem. annak viszont igen, hogy a futball erre is képes.

    egyébként aki egy ilyen vereség után nem magában keresi a hibát, az nem csak idióta, hanem egy totális vesztes. ha meg kéne neveznem egy okot arra, amiért a focink itt tart, előbb mondanám azt a mentalitást, amit te itt képviselsz, mint mást. mert hát ugye mi szépen játszunk, csak az ellenfél.. a körülmények.. a tészta. egyébként is nézzétek már ezeket a szőrös bunkókat, egy cselt sem bírnak megcsinálni, szánalmas! bezzeg mi. bezzeg ha lenne igazság.

    Válasz erre
  • [276] leilaleslie  2012. 06. 17. 1:55 

    @alzir: Kérdem, mi van a többi tizennégy csapattal? Őket csakis a pillanatnyi eredmény, a nulla kapott gól motiválja? A játékosok nem véletlenül szenvednek, ők egyszerűen játszani, támadni szeretnének, ám ezt holmi magasröptű racionalizmus, illetve a mester meggátolja. Persze, hogy jobban érzik magukat a Bayernben, az Interben, a Reálban stb.
    A szép játék pedig lassan tényleg kihal, ha azt hallom, hogy minden csapat a Barcát akarja leverni, persze messze nem előrevivő, őszinte focival. Gondolom egyértelmű, hogy az írek, skótok miért is szeretik annyira a csapatukat, miért is ünneplik őket még csúfos vereség esetén is (akár mi is a hokisainkat anno 0-9-nél). Próbálnának ők valamiféle védekező semmivel előrukkolni... A következő válogatott meccs nézőszáma az MTK-éval lenne egyenlő.

    Válasz erre
  • [277] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 17. 2:02 

    @leilaleslie: nyerni fontosabb, mint szépen játszani.
    ha neked ez ekkora trauma, minek szenvedsz ezzel a sporttal, vagy úgy egyáltalán bármilyen sporttal? miért nem hagyod a faszba? engem ami ennyire felkúr, azt hagyom. kivéve persze a kommentelést.

    Válasz erre
  • [278] leilaleslie  2012. 06. 17. 2:11 

    @alzir: Úgy érzem, messze nem nem engem dühített fel másnak az eltérő véleménye, mesze nem én szenvedek - bár ha valaki látta mondjuk a 85-ös válogatottunkat vagy az akkori Videotont, és a tegnapi bármelyik EB meccset, lenne mire -, nem én káromkodok, akár egy kocsis, bár ha a jó emlékű Kocsis Lajosra gondolok, megenyhül a szívem...

    Válasz erre
  • [279] Dr Rudeboy - http://manunited.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 17. 2:30 

    @leilaleslie: hihetetlen ez a pátoszos faszságod az utolsó mondatban :D az egyébként nem tudom feltűnt-e, hogy az írek az Eb-n végig védekező focit játszottak, a szurkolók meg énekelve ünnepelték őket. azt meg légyszíves ne akard meghatározni, hogy mi a szép játék, ugyanis a szépség, az esztétika teljesen szubjektív fogalmak. ráadásul ki is fordítod a saját érvelésed, amikor megemlíted, hogy "bezzeg ha a magyarokat vernék le ilyen focival". ja, akkor mégis az eredmény a fontosabb? nem is a játék szépsége? miért van az, hogy egyetlen külföldi oldalon sem olvasom azt, hogy "zomfg, nem elég szép a játék, ez a baj a foci világával!"

    Válasz erre
  • [280] Dr Rudeboy - http://manunited.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 17. 2:37 

    @leilaleslie: egyébként ha eszedbe jut a jó emlékű kocsis lajos, és megenyhül a szíved, akkor nyilván emlékszel herrera cattenacciojára és az 1990-es vb gólesőjére is. képzeld el, ezek után is volt még támadófoci. sőt, a 2004-es görög eb-győzelem után is. a barcát pedig nyilván nem előremutató támadójátékkal akarják megverni az ellenfeleik mivel NEM TELJESEN HÜLYÉK. a legjobb csapatokat SOSEM a saját játékukkal szokás megverni, mivel abban vannak leginkább otthon. a jackson-jordan bulls ellen sem küldött ki senki triangle-t, mivel feldarabolták volna őket (így is megtették, de más okból). a united megpróbált ellenük menni 2009-ben, és egy baromira egyoldalú vereség lett a vége. vagy ott van a real 0:5-je. elhiszem, hogy te remekül ki tudod verni ezeknek a felvételeire, hiszen szépséges, bátor támadófocit láthatsz, de hogy minden csapat szurkolója kiegyezne egy bl-győzelemmel és csúnya játékkal, azt garantálom bármikor.

    Válasz erre
  • [281] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 17. 3:03 

    @leilaleslie: azt nem érted, hogy te vagy túl racionális. Azt várod, hogy a jobb nyerjen, mert ő jobb, ő játszik jobban. De a futball nem racionális alapokon működik.

    Ja és ne próbáljuk meg a futball halálát vizionálni, egy görög vagy védekező (hősies, kiscsapat) győzelem után, mert ez nyilvánvalóan nem igaz. A foci ettől csak több lesz, az emberek ugyanannyira élvezik tovább.

    Válasz erre
  • [282] pietro87  2012. 06. 17. 7:58 

    @Viridis Aquilae: Nem is a lehetséges csoportkiesésen van a hangsúly, hanem a kontraszton, hogy ettől a csapattól, mind a selejtezőben felmutatott eredmények, mind a vb-döntős szereplés, mind pedig a keret alkotta játékosokat figyelembe véve még a legpesszimistábbak is egy minimum elődöntőben reménykedtek szerintem. Erre pedig hol fognak végezni. De hát már megszokhattam, hogy Hollandia az örök vesztes, nem is kéne filozofálgatnom rajtuk. :) Három elbukott vb döntő és az az elképesztő 2000-es eb elődöntő.

    Válasz erre
  • [283] zsakfos1 - http://oranje.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 17. 9:35 

    @pietro87:
    A hollandok is az edző, van Marwijk makacssága miatt buknak..Komolyan vicc, hogy Sneijderék már a német meccs előtt könyörögtek neki, hogy változtasson a felálláson, de nem...Az előzetes hírek szerint ma se nagyon fog. Ki is zúgnak a picsába, ha csak a játékosok nem csinálnak palotaforradalmat és osztják le a lapokat egymás között. Bár asszem egy időben pont nem voltak így edzők, de Hollandiában rendezhettek volna "fafej bajnokságot": van Gaal Ajaxa, Advocaat PSV-je, és van Marwijk Feyenoord-ja részvételével.

    Válasz erre
  • [284] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 17. 9:40 

    @zsakfos1: pontosan mi történt?

    Válasz erre
  • [285] tobinho  2012. 06. 17. 10:16 

    eleget ekéztük a tegnapi m1-es kommentátort (joggal, botrány), de más is hallotta, hogy Pogrebnyak a Stuttgart játékosa? Mert akkor meghajolok felkészültsége előtt.

    Válasz erre
  • [286] freiwald  2012. 06. 17. 10:24 

    @PrawoJazdy: Gyönyörűen megfogalmaztat a nagy büdös orosz futballvalóságot. Valaki az előttem szólók közül említette, hogy ezt az EB-t Buñuel rendezte. Nos alighanem a sok kisfilm közül ez volt a Szibériai Szamovár. A saját levében főtt meg az orosz nehézipar.

    Válasz erre
  • [287] Lac33  2012. 06. 17. 11:41 

    @tobinho:

    Ha szarkazmus, hogy meghajolsz, akkor értem. Ha nem, akkor felesleges meghajolni, Pogrebnjak ugyanis a Fulham játékosa.

    Válasz erre
  • [288] pietro87  2012. 06. 17. 11:42 

    @zsakfos1: Ezért mondtam én már valamelyik csoportmeccs után, hogy sok a hasonlóság a 2004-es és az idei csapat teljesítménye között és ugyanúgy a szövetségi kapitányoknál is. Advocaat tegnap be is fürdött az öntörvényűségével és ma van Maarwijk is követni fogja - nem hiszem, hogy a görögök tegnaoi csodatovábbjutását, ma egy újabb fogja követni. Maarwijknak egyébként abban teljesen igaza van, hogy a taktikájával sikerült szinte hibátlanul kijutni az EB-re és azon nem szívesen akar változtatni. Persze ha jönnének ugyanúgy az eredmények. De itt most arról van szó, hogy eddig pontot sem sikerült szerezni és csak találgattuk, hogy a rossz felállás lehet-e az oka - ami egy ilyen selejtező után roppant érdekes - vagy a médiából hallott hideg öltözői hangulat. Közre játsazik néhány játékos pocsék klubszezonja is, viszont amit mondasz Sneijderékről az nekem új, de ezek szerint még is a taktika lenne a legnagyobb baj? Egy jó edző képes belátni a hibáit és leül a játékosokkal, hogy megbeszéljék közösen miben kéne változtatni, képes rendezni a nézeteltéréseket. Nem tudom, ezek megtörténtek-e egyáltalán.

    Válasz erre
  • [289] tb0719  2012. 06. 17. 12:44 

    @Viridis Aquilae: nem nem én pont ezt írom nem vizionálom a foci halálát, meg tudom is hogy nem is játszhat mindenki ugyan úgy, csak ezt nem egy végigszurkolt meccs után fogom így belátni mikor a csapatom egy bekkelős csapat ellen kiesett...
    sztem alapból ebből volt a félreértésetek leilaleslievel, hogy ő szurkolt az oroszoknak, tetszett neki a játékuk, kiestek, ilyenkor nyilván nem az van az emberbe hogy jó hát persze ez hozzátartozik a foci evolúciójához, kell hogy legyenek ilyen csapatok is, milyen drámai végkifejlet és a többi, hanem hogy bazzeg ezek végigbekkelték a meccset, eddig nem is csináltak semmit az EBn, bezzeg akiknek drukkoltam milyen szépen játszottak, és most mégis kiesnek...
    gondolom ez fajult odáig hogy mindkét fél a saját igaza felé ment ezerrel, és egy dolog hogy foci halálát látni abba hogy mennyi csapat bekkel túlzás, de azért a foci azon kívül hogy elemezhető a végletekig, és ezzel egyébként télleg valóban még több rejtett szépsége feltárható, azért az átlag drukkerből mégiscsak elsősorban érzéseket vált ki, és egy vesztes meccs után SOSE fog a szimpla szurkolónak az eszébejutni hogy a futball történelmébe hova tehető és miért ez a meccs, hanem az hogy a bazzeg ezek kicsaptak minket a mocskos bunkerfocijukkal...
    (vagy unalmas tikitakájukkal vagy a bíró undorító részlehajlásával, vagy akármivel, függően attól ki kit vert meg és kinek drukkoltunk)
    lényeg hogy egy drukkert meggyőzni a futball művészetiségéről egy vesztes meccs után érthetően "halva született" próbálkozás, és nem feltétlen hibáztatható azért mert nem vevő rá...

    Válasz erre
  • [290] zsakfos1 - http://oranje.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 17. 15:10 

    @Viridis Aquilae: Sneijder nyilatkozta a német meccs után, hogy a mérkőzés előtt a játékosok delegációja kérte van Marwijket, hogy változtasson a felálláson, de ennek nem volt hatása. A részletekre nem tért ki, így többet én sem tudok. De mondjuk azt sejtem, hogy Kuyt-öt berakták volna Afellay helyett, Robben meg át a bal oldalra. Ezt mondjuk minden épeszű ember meglépte volna van Marwijk kivételével...
    @pietro87: Nem feltétlenül ugyanezt játszották és főleg nem ugyanezekkel az emberekkel (Robben egy selejtezőn nem játszott, Willems se, Kuyt végig kezdő volt, Afellay alig játszott, inkább Huntelaar volt a kezdő center) Meg hát más a németek és más a svédek vagy ellenünk játszani...

    Válasz erre
  • [291] tobinho  2012. 06. 17. 15:11 

    @Lac33: Ne már.

    Válasz erre
  • [292] stedberg  2012. 06. 17. 15:19 

    @alzir: Úgy általában mélyen igazad van ebben a vitában szerintem, de azért mennyire le tudod szarni ezt az igazságot, amikor valamelyik, általad nagyon nem kedvelt csapat nyer a szépfocis kedvenceid ellen :))

    Válasz erre
  • [293] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 17. 15:33 

    @stedberg: mutatnál erre egy példát, kérlek?

    Válasz erre
  • [294] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2012. 06. 17. 15:39 

    @stedberg: egyébként én egy szóval sem mondtam, hogy nem a támadó, virtuóz futballt preferálom alapból. végtére is magyarország is ilyen volt valamikor. ettől még nem akarom, hogy ne létezzen másfajta futball. egy demokratikus kormánypolitikus nyilvánvalóan ugyanúgy le akarja győzni az ellenzéket, ettől függetlenül - alapesetben - nem akarja, hogy az ellenzék megszűnjön. vagy próbállak lenyomni ezekben a szócsatákban, de azt például nem akarnám, hogy többé ne kommentelj. az úgy elég unalmas volna, nemde?

    plusz egy meccsen nem az alapján választom ki, hogy kinek szurkolok, hogy milyen játékot játszik. ez csak egy része. kb. ennyi.

    Válasz erre
  • [295] PrawoJazdy  2012. 06. 17. 15:53 

    @tobinho: ja, és az ukránok szerinte már kiestek, elképesztő volt

    Válasz erre

Csak bejelentkezett felhasználók szólhatnak hozzá a bejegyzéshez. Ha van felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.