NST

NST a facebookon
Twitter
Friss kommentek
Archívum
Iratkozz fel
Szabályok

Itt találod, hogy merre hány méter:

FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK

Linkek


NST
Élőben a Wembleyből: Hajdú B az NST-n
Írta: benitoNST | 2011. máj. 27. 21:30

A napokban elkezdtük szorosabbra vonni a kapcsolatunkat kedvenc sportriporterünkkel, Hajdú B. Istvánnal. Készítettünk vele videós interjút is, de megegyeztünk abban is, hogy ha ideje engedi, bejelentkezik az NST kedvéért Londonból is, hogy olyan bennfentes infókkal lásson el minket, amiket senki más nem tud. Ez a dolog olyan jól sikerült, hogy a mintegy ötven perces beszélgetést a United edzésén a partvonalon állva bonyolítottuk le, és közben olyan mondatokkal szakította félbe, hogy „Na, ilyen nem lesz holnap: Obertan lőtt egy irgalmatlan nagy gólt!”. Hajtás után lesz szó a két döntős csapat karakteréről, a kezdőcsapatokról, és az abból következő haditervekről, és bármilyen furcsa, szóba kerül Czibor Zoli, és a magyar pólóválogatott is.

„Itt mindenki arra számít, hogy a ManUnited majd a Schalke elleni kezdőjével lép pályára, de szerintem ez nem így lesz. Méghozzá azért nem, mert Ferguson szereti, ha van a padon olyan nyerő embere, akik a fontos pillanatokban olyan pluszt adhatnak a csapatának, amivel meg tudja nyerni a meccset. Ez szerintem Nani és Chicharito, előbbiben majdnem biztos vagyok, hogy nem kezd, utóbbi akár a kezdőben is szerepet kaphat, én mégis azt gondolom, hogy a United egy 4-5-1-es rendszerrel kezd majd, amelynek Rooney lesz a tetején.”

Itt arról kezdtünk beszélgetni, hogy vajon nem érdemesebb-e Rooneyt visszahúzni, és egy 5-4-1-1-féle formációval kezdeni. Megpendítettem, hogy az angol gólkirály még akár jobb választás is lehet Chicharitónál, hiszen az összjátékban hasznosabb, mire István azzal tromfolt, hogy a mexikói viszont helyzet nélkül is tud gólt lőni, és a fontos pillanatokban nem szokott hibázni. Amikor idáig jutottunk, István megjegyezte, hogy Ferguson éppen félrehívta Owent, és neki magyaráz valamit, majd azt mondta: „Bizonyos szempontból Owen még jobb választás is, mint Berbatov, hiszen a kapu előtt nála nem sok higgadtabb játékost láttunk. Megkockáztatom, hogy éles helyzetben az egész United-keretből Owen használná ki a legjobb százalékkal az adódó ziccereket.” De azért abban egyetértettünk, hogy kezdeni biztosan nem fog.


Aztán egyetértettünk abban is, hogy bárki játsszon is a Barcelona ellen, mindenképpen alkalmazkodnia kell a katalánok játékához. „A Manchesternél okosabbak annál, hogy hiúsági kérdést csináljanak abból, hogy az alkalmazkodás a gyengeség jele lenne. Tudják, nem mehetnek úgy fel, hogy ők a nagy Manchester United, és majd ők megmutatják, inkább arra kell koncentrálniuk, hogy a saját erősségeikből a lehető legtöbbet kihozzák. Ebből szerintem kettő is van: fizikailag erősebbek, és a levegőben jobbak. A feladat, hogy ezekre építve úgy bizonytalanítsák el a Barcelonát, hogy megpróbálják minél inkább tompítani azokat a játékelemeket, amikben viszont minden kétséget kizáróan a katalánok a jobbak.”

„Egyébként vicces, ami itt megy Angliában a meccs felvezetése körül. Mindenki elemez, főleg az Arsenal játékosait kérdezik a Barcáról, akik rengeteget szerepelnek (ők azok, akik idén már legyőzték egyszer a Barcelonát), mindenféle megoldási javaslatokkal állnak elő, elemzik a Barca játékát, de aztán – az angol újságírókhoz hasonlóan – az utolsó mondatuk mindig az, hogy „de mindegy, mert ha a Barcelona úgy játszik, ahogy tud, akkor nyerni fog.” Szerintem viszont ez nem ennyire egyértelmű, és nemcsak azért, mert rengeteg előre kiszámíthatatlan dolog történhet, hanem azért is, mert a két csapat legutóbbi találkozása sem úgy indult, hogy Barca-örömünnep lesz. A Unitednek nagyon fontos, hogy ők szerezzék az első gólt.

István egyébként nyílt játékot vár, amit arra alapoz, hogy mindkét fél futballozni akar. Egyébként ötéves csemetéje (aki négyévesen már nyert egy üveg bort a vébés tippjeivel) szerint 12-11-re nyer a Manchester United, más szóval büntetőket fognak lődözni, de a rendes játékidőben is bőven látunk gólt. Nem úszta meg, hogy belőle is kivasaljunk egy tippet: Isván szerint 2-2 lesz a rendes játékidő vége.

„A Barcelona egyedülálló, amit csinál, és azt hiszem, mindenki elismeri, hogy az egyetemes futball hálás lehet azért, amit ez a csapat produkál. Unikum, amit csinálnak, és így borzasztó nehéz játszani ellenük, hiába van egy csapatnak saját játéka, amit kiválóan meg tud valósítani, a Barca ellen alkalmazkodnia kell. Aki ezt meg tudja úgy csinálni, hogy közben a sajátjából is megőriz fontos elemeket, annak lehet esélye. És szerintem a ManUnitednek is van esélye, mert láttuk már, hogy a katalánok hajlamosak kapkodni, elhalványulni, ha nem úgy alakulnak a dolgok, ahogy szeretnék.”


Istvánnak itt volt egy érdekes meglátása, miszerint a Barca ellen egy jó formában levő Chelsea jobb esélyekkel indul, mint a United, mert a londoniak megszokott játéka inkább alkalmas a Barca kioltására, mint a manchesterieké. Aztán ezt lezártuk annyival, hogy egyrészt a United van a döntőben, mert kiverte a Chelsea-t, másrészt a Chelsea egyáltalán nincs jó formában.

„Meg kell mondjam, kicsit fájlalom, hogy ilyen kevés szó esik a legnagyobb edzők között Guardioláról. Valójában soha nem fogjuk megtudni, mennyiben köszönhető neki az a fajta űrfutball, amit a Barcától látunk, de az eredményei valami brutálisak. Vannak korszakos zsenikből álló csapatok, akik azért nem tudtak semmit nyerni – gondoljunk csak a magyar válogatottra –, mert az edzőik a nagy meccseken mindig valami óriásit akartak húzni. Czibor a jobbszélen, meg ilyenek. Guardiola nem ilyen, ő pontosan tudja, hogy mit tud a csapata, és azt is fel tudja mérni, hogy nekik az esetek döntő többségében nem kell alkalmazkodniuk senkihez.”

És ha már magyar párhuzam: István egy érdekes példával illusztrálta a United esélyét. „A magyar pólóválogatott olyan volt éveken át, mint a Barcelona. Játszotta a pólót, és aki leállt vele játszani, azt laposra verte. De jöttek a szerbek, akik kitalálták, hogy le kell húzni a magyarokat a saját szintjükre, és ha a játék képe inkább arra emlékeztet, amiben ők a jobbak, akkor el tudják kapni őket. Láthattuk többször, milyen látványos sikereket hozott nekik, hogy a képességei 60 százalékán tartották a jobb ellenfelet, miközben ők kijátszottak magukból mindent.”

Számtalan variációt végigvettünk a döntő végkimenetelével kapcsolatban, míg eljutottunk odáig, hogy Messi lesz a balszélső, mert egyrészt Villa pocsék formában van, másrészt a Valencia-Moncsicsi kettőst könnyebb zavarba hozni, mint az Evra-Park tengelyt a másik oldalon, de aztán ezt is azzal zártuk le, hogy majd a meccsen meglátjuk. Néhány szót még a magyar főszereplőkről is ejtettünk.


„Kassai szerintem jó választás volt. Az Arsenal-játékosok is elmondták, hogy a katalánok rengeteget reklamálnak a bírónál, de ehhez kell, hogy a játékvezető is olyan szellemben vezesse a meccset. Kassai pedig határozott, a döntései után soha nem kíváncsi a nyávogásra: Tessék letenni a labdát, és folytatni a játékot. Azt pont tudom, hogy a barcelonaiak már az elődöntőben őt várták, és De Bleeckerét sejtették a döntőre, mert a belga utolsó éves, jövőre kiöregszik, de mégsem így alakult. Egyáltalán nem gondolom, hogy lényeges lesz a játékvezető személye, ez a két csapat futballozni akar. Mi pedig meg akarjuk nézni őket. Jó szórakozást holnapra mindenkinek!”

Eddig 106 komment érkezett

  • [1] DrJozefVenglos  2011. 05. 27. 23:45 

    "Készítettünk vele videós interjút is, de megegyeztünk abban is, hogy ha ideje engedi, bejelentkezik az NST kedvéért Londonból is..."

    Hol érne rá, még végig kell böngésznie, hogy ki mit játszott 92 éve ezen a napon; meg kell számolnia, hogy hányan fényképezkedtek "Grimsby Town FC" feliratú zászlóval a Moore-szobor előtt; meg kell néznie a "Bar 1971"-nél Charlie George fotóját, majd megállapítani, hogy nem sokat változott azóta sem; kiollózni a meccsel kapcsolatos legérdekesebb infókat a mértékadó lapokból (Sun, Daily Star, Mirror, Croydon Advertiser, Nuts, FHM); fontot váltani a High Roadon a Lloyds melletti arab boltban...

    ... majd mindezen információkat 90+ percen keresztül ömlesztve zúdítani a tévénézőkre, megspékelve azzal, hogy többször is kiemeli, hogy Kassai magyar.

    Válasz erre
  • [2] heinrich - http://nepstadion.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 27. 23:51 

    @DrJozefVenglos: látom, nehéz megemészteni a váltást, kár ezért a kommentért.

    Válasz erre
  • [3] DrJozefVenglos  2011. 05. 28. 0:14 

    @heinrich: "Amott" is ezt írtam volna, a váltásnak ehhez semmi köze.

    Egyébként igen, nehéz megemészteni.

    (Ha gondolod, vedd ki mindkét (ill. így már mindhárom) kommentet, nem fogok megsértődni, komolyan.)

    Válasz erre
  • [4] matthe07  2011. 05. 28. 0:16 

    "Megkockáztatom, hogy éles helyzetben az egész United-keretből Owen használná ki a legjobb százalékkal az adódó ziccereket."

    Igen. Bárcsak beállna és eldöntené a meccset, ez lenne a kedvenc BL-döntőm! (De legalábbis top3-ba kerülne...)

    @DrJozefVenglos: Szerintem is. Hajdúbét nagyon csípem és teljesen jól passzol ebbe a felvezetésbe.

    Válasz erre
  • [5] matthe07  2011. 05. 28. 0:17 

    [Mármint szerintem is kár volt. :)]

    Válasz erre
  • [6] donnelly - http://nepstadion.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 28. 0:21 

    @DrJozefVenglos: Elolvashattad volna a posztot, mielőtt benyomod ezt. Mellesleg a tv2-n kommentálni egy műfaj, ahol adott célközönségnek kell mondani nem túl bonyolult dolgokat - ez a feladat, ezért fizetik. Ha valakit nem a posztján játszatnak, mondjuk egy középpályást bekként, akkor az favágó lesz?

    Válasz erre
  • [7] punksaracen  2011. 05. 28. 0:21 

    @DrJozefVenglos: Ez mi? Szerintem nagyon félreismerted Hajdú B.-t. ő az egyetlen kommentátor ma Mo.-on, aki hozzá tud tenni valamit (nem is keveset) a meccs élvezetéhez.

    Válasz erre
  • [8] DrJozefVenglos  2011. 05. 28. 0:22 

    @matthe07: Te legalább értetted.

    Én ki nem állhatom HBI stílusát foci alatt (az athéni pólódöntő viszont kábé "flawless" volt vele), ennyi. Nem kell velem egyetérteni, nem is számítottam rá, csupán egy észrevétel volt. Amit ráadásul páran boncolgattunk anno a "Knézy Jenő Emléktorna" idején, ugye. Namost valakinek bejön, valakinek nem.

    Válasz erre
  • [9] punksaracen  2011. 05. 28. 0:23 

    Egyébként Hajdú B. régen vezetett egy blogot, amiben nagyon élvezhető élménybeszámolókat (írásokat és videókat) jelentetett meg. Nagyon csaptem őket, csak sajnos azóta már megszűnt.

    Válasz erre
  • [10] DrJozefVenglos  2011. 05. 28. 0:29 

    @donnelly: Bármily' meglepő, elolvastam. És? Mindannyian néztünk már meccset közszolgálatin, kereskedelmin és sportcsatornán is. A sztrímek aranykorában nem nagy kunszt. Ami feltűnt, hogy bizonyos országokban nincs különbség a három között, Magyarországon van.

    @punksaracen: Igen. Például álmatlanul forgolódtam volna a Markus Merk által vezetett meccsek után, ha HBI nem mondja el meccsenként tízszer, nem ritkán álviccesen, hogy civilben fogorvos.

    Válasz erre
  • [11] Xavier06  2011. 05. 28. 0:31 

    Korrekt, és a pólós hasonlat nagyon ül. Én is úgy gondolom (ahogy már írtam is), ha 100%-on vagy akörül pörgünk, akkor nem lehet megverni minket, és bármi lehet (ilyen meccsek voltak pl. a real elleni 5-0, 6-2), ha viszont magunkhoz képest gyengék leszünk, akkor akár 94 is megismétlődhet, mondjuk talán nem annyira nagy különbséggel, de lehet akár sima MU is. Pep nem fog csodát kitalálni, az Öreg viszont simán kavarhatja, nagyon kíváncsi vagyok mit húz elő az iszonyatosan bő és változatos keretéből.

    Válasz erre
  • [12] punksaracen  2011. 05. 28. 0:34 

    @DrJozefVenglos: Akkor te kit hallgatnál szívesen?
    Szerintem te vagy az az ember, akinek senki nem jó, mindenkiben talál kivetnivalót, de cáfolj. :)

    Válasz erre
  • [13] DrJozefVenglos  2011. 05. 28. 0:40 

    @punksaracen: Hmm, nem is tudom. Talán az 1990-es évek Faragóját, Hajdú B.-jét. Valamint valaha, nagyjából akkortájt Fülöp is jó volt (szegénynek csak a les fogalmával vannak problémái).

    Válasz erre
  • [14] donnelly - http://nepstadion.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 28. 0:42 

    @DrJozefVenglos: Ezek szerint nem HBI-vel van bajod, hanem Magyarországgal.

    Válasz erre
  • [15] punksaracen  2011. 05. 28. 0:44 

    @DrJozefVenglos: Faragót én is csípem, de csak NFL-meccs keretein belül. Egyébként pedig mostanában egy futballszurkoló szintjáén közvetít. Fülöpről inkább nem mondanék véleményt, de ok.

    Válasz erre
  • [16] potepf - http://nepstadion.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 28. 0:47 

    csak DHP
    kosár, foci, bármi...

    Válasz erre
  • [17] DrJozefVenglos  2011. 05. 28. 0:52 

    @donnelly: Neked ez jött le ebből? "Van neked akváriumod?" ;-)

    Apropó: "Mellesleg a tv2-n kommentálni egy műfaj, ahol adott célközönségnek kell mondani nem túl bonyolult dolgokat"

    Most nehogy már bemeséld, hogy a BL-döntőt idén a JóbanRosszban meg a JoshiBharat törzsközönsége fogja nézni, más oda se kapcsol, mert a tévékettőn van! Mondom, láttam már meccset ótvar adón, profi kommentátorral (HBI-t is annak tartom). Aki ugyanúgy közvetítette, mint máskor, más csatornán. Attól, hogy más a helyszín, a műfaj még ugyanaz.

    Válasz erre
  • [18] DrJozefVenglos  2011. 05. 28. 0:58 

    @potepf: Rádiós korszakában zseniális volt, mostanában csak stúdióbeszélgetéseknél láttam.

    Válasz erre
  • [19] potepf - http://nepstadion.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 28. 1:17 

    @DrJozefVenglos:
    ja, csak vicceltem
    (rádiósként én is imádtam)

    Válasz erre
  • [20] Beyonder  2011. 05. 28. 2:57 

    Abban teljesen igaza van Venglos kollégának, hogy HajdúBét is megfertőzte már a statisztika-felböfögés kényszere.

    Nem is tudom van-e olyan kommentátor, aki meg tudja csinálni,hogy első perctől az utolsóig a meccsre koncentrál és maximum az üresjáratokban vesz elő egy kis színes infót. A többség arra sem veszi a fáradtságot, hogy ha gólhelyzet van, befejezze azt az érdektelen körmondatot amit elkezdett, helyette felemeli csak a hangját, aminek ugye az az üzenete, hogy "nehogy már egy szaros gólhelyzet miatt ne mondhassam el, amit ilyen szépen kijegyzeteltem előző este a Nemzeti Sportból"

    Válasz erre
  • [21] Beyonder  2011. 05. 28. 2:59 

    Mellesleg aggódom Istvánért, nem lehet, hogy véletlenül átsétált egy dimenziókapun és egy alternatív valóságba került (lásd: Sliders)? Ebből gondolom:
    „Na, ilyen nem lesz holnap: Obertan lőtt egy irgalmatlan nagy gólt!”

    Válasz erre
  • [22] EstiKornél - http://stefanomauri.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 28. 3:27 

    Csípem Hajdút, örülök neki. Olyan fura, hogy az NST, ami azért valamennyire underground volt, mára többé-kevésbé a kánon része lett. Ez önmagában nem rossz vagy nem jó, de nem gondoltam volna anno 2009-ben.

    Válasz erre
  • [23] takaróléc  2011. 05. 28. 7:07 

    "nem érdemesebb-e Rooneyt visszahúzni, és egy 5-4-1-1-féle formációval kezdeni. "?
    Ha így lenne, mindenki joggal szidná utána Kassait, mert enm számolta meg a MU játékosait a meccs előtt, és hagyta, hogy 11 mezőnyjátékossal álljanak ki.

    Válasz erre
  • [24] Boodler  2011. 05. 28. 7:44 

    "...Rooneyt visszahúzni, és egy 5-4-1-1-féle formációval kezdeni..."

    5-4-1-1, sok lesz, nem? (Vagy az uccsó 1-es a kapust jelöli.)

    Válasz erre
  • [25] Boodler  2011. 05. 28. 7:45 

    @takaróléc: Ezt lekéstem.

    Válasz erre
  • [26] Hobgoblin - http://cagliari.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 28. 7:48 

    @Beyonder: Azt hiszem, Horti Gábor a te embered. A Barca TV-s meccseket szokta kommentálni, néha csak miatta érdemes nézni. Nincsenek közhelyek, alig van statisztika, és ha valaki szereti a humorát, akkor nagyon jó.

    Válasz erre
  • [27] nikodemus  2011. 05. 28. 7:57 

    @Beyonder: HBI régebben is jött stattal meg bulvárral (pl. 2002, ZTE-MU, végig Beckham frizurájáról és feleségéről szólt a fáma...), de jelenleg messze ő a legjobb kommentátor itthon. Most is jókat mondott, a pólós hasonlat szerintem is ül, az Aranycsapatost nem tudom ellenőrizni. ;-)

    Válasz erre
  • [28] popp - http://granderoma.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 28. 8:51 

    Azért Guardiolának is volt "Czibort a jobbszélre" húzása 2009ben, mikor Messit középre rakta a szélről, csak ez bejött, azóta ott is játszik.

    Válasz erre
  • [29] zuljin  2011. 05. 28. 9:31 

    5-4-1-1: Egy kapus, egy védő, négy középpályás, és 5 támadó. Ez kábé az Aranycsapat lehetne:D

    Válasz erre
  • [30] Reiko - http://Nerazzurri.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 28. 9:41 

    "Meg kell mondjam, kicsit fájlalom, hogy ilyen kevés szó esik a legnagyobb edzők között Guardioláról."

    Igen. Hiába a több zseni egy csapatban ezt a játékot Ő találta ki és ilyen előtte tényleg nem volt.

    Válasz erre
  • [31] fecooo  2011. 05. 28. 9:44 

    HBI-vel egy gond van: nagyon érződik rajta, h MU-drukker...

    Válasz erre
  • [32] brasil82  2011. 05. 28. 9:45 

    Szerintem ma Magyarország két legjobb sportriportere Hajdú B. és Méhes Gábor!
    Mindkettő rendkívül felkészült, nem emlékszem, hogy lett volna nekik a csapatokkal, játékosokkal kapcsolatban szakmai tévedéseik, hiányosságaik!

    Ráadásul Méhesnek irgalmatlanul jó hangtónusa van véleményem szerint, nagyon élvezetes, ahogy beszél!

    Válasz erre
  • [33] Reiko - http://Nerazzurri.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 28. 9:46 

    @DrJozefVenglos: Megmondom őszintén a citált kommentedet, úgy ahogy van nem értem, viszont annyi nekem is feltűnt, hogy HBI szakmailag végig ment egy erővesztésen. Mint oly sokan, Ő is szeret a semleges néző pozíciójából a Barcelonának szurkolni. Ugye Heinrich...

    Válasz erre
  • [34] Merlin91 - http://sportvers.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 28. 9:49 

    @nikodemus: Amikor egy kereskedelmi tévén közvetít, alighanem valamennyire a cég utasítása is, hogy rakjon bele bulvárt, az RTL-nél ez jóval erősebben benne volt, mostanában nem annyira. Persze kérdés, kinek mi a bulvár, egy kellően macsó focibuzi magyar NST-s már azt kikéri magának, ha a "feleség" szó előkerül a közvetítésben, de ettől még a maradék egymlió néző akár élvezheti is, ha színesebb a közvetítés. )))

    (Dolgoztam olyan BL-műsorban, ahol a programigazgató - nő - nem is értette, mit fanyalgunk, mikor arra utasított, hogy a felvezető anyagok jórészt csak Beckham feleségéről, Beckham feleségének cipőiről stb. szóljanak, ők nem a focibuziknak készítettek műsort, a háziasszonyokat is le akarták ültetni. Más kérdés, hogy nem sikerült.)

    Válasz erre
  • [35] ladlac  2011. 05. 28. 9:50 

    @zuljin: Akár a kapus is lehet az ötből az egyik, mert söprögetőt játszik. :) Na, ez nem játszana a MU-nál.

    Btw, a digitális tévézés korában miért nincs kikapcsolható kommentátor? (bár lehet, hogy valahol van, csak nem tudok róla) Nekem abszolút elég lenne a stadion atmoszféra, a szurkolói éneklésekkel. Vagy erre egyedül nekem lenne igényem? Látom ki, kinek passzol, a statisztikák meg nem érdekelnek.

    Válasz erre
  • [36] Merlin91 - http://sportvers.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 28. 9:54 

    @Reiko: Hajdú Pista nem mondja, de szerintem neki is eszébe jutott már, hogy Guardiolát Kemény Dénessel állítsa párhuzamba: mindkettő jó edző alapból, de a tarolásaikban igazán az a perdöntő, hogy kezük alá került egy zsenikből álló generáció.

    Hogy ők is hozzátesznek valamit, az nyilvánvaló, azt ellenben sose nem tudjuk meg, hogy más edző nem nyert volna-e ugyanennyit ezekkel a zsenikkel, ill. hogy ők más csapatokkal, kevésbé extra állománnyal mit nyertek volna.

    Egyelőre Feguson mindenesetre több fajta állománnyal tudott többször csúcsra érni, mint Pep, ami nem azt jelenti, hogy a mostani csapatával esélyesebb lenne kollégájánál... ))

    Válasz erre
  • [37] dinovercotti - http://bianconeri.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 28. 9:55 

    @DrJozefVenglos: az adott csatorna valamennyire meghatározza a befogadóközönséget. Hisszük vagy sem, egy Jóban-Rosszban rajongó szívesebben megnézi a tv2-n a BL-döntőt, mintha a magyar tv adná.

    @ladlac: van kikapcsolható kommentátor (angol, olasz, német sky-on ilyen opció is létezik).

    Válasz erre
  • [38] Merlin91 - http://sportvers.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 28. 9:56 

    Hajdú (és Méhes) egyébként meg NEM a statisztikák ismerete miatt a legjobbak, ezt nem tudom, ki találta ki - egyszerűen értik és ismerik a játékot és élvezetesen tudják ezt előadni. Ez nagyon is nem kevés, sőt, a legtöbb. )))

    Válasz erre
  • [39] benitoNST  2011. 05. 28. 10:04 

    furi, hogy szerintem van egy csomó érdekes meglátás, vitára ösztönző felvetés a posztban, és mindenki a kommentátor személyével, meg a kbszt typóval foglalkozik (amit csak azért is benne hagyok, hogy minden tulok kiélvezkedhesse magát rajta).

    nem is rossz arány, tekintve hogy három óra tiszta játékidőt raktam bele a posztba.

    Válasz erre
  • [40] 1Tyler7  2011. 05. 28. 10:05 

    1bként néha mond hülyeségeket Hajdu B. mert azért látszik hogy mennyire fontos hogy vki mennyit focizott (nem tudom Hajdu B. mennyit), de akinek van némi tapasztalata a pályán egy két dolgot máshogy gondol, máshogy lát..nem kell nagy dolgokra gondolni, de mindenesetre azert kicsit van eltérés attól aki sosem focizott...nah mind1 Hajdu B. alapjában véve az egyik legjobb....

    Viszont nekem jobban tetszik mostanában a Digi tv-s fiatal gyerek,...aki szintén BL meccseket kommentált...kicsit jobb mint Hajdu B., de minimum egy szinten vannak...

    Válasz erre
  • [41] Beyonder  2011. 05. 28. 10:07 

    Viszont Léderer az egyetlen, aki úgy igazi dél-amerikai módra be tud lelkesedni és üvölteni. :))

    De tényleg: ha lehet választani egy sokszor tévedő, de lelkes, a játékkal együtt élő és egy precíz, pontos, de unalmas kommentátor közt, akkor én az előbbit választanám.

    Válasz erre
  • [42] dinovercotti - http://bianconeri.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 28. 10:09 

    Ja, és természetesen - ezen a számomra teljesen érdektelen meccsen - ma az MU-nak szurkolok. Tökös srácok, Ferguson egyedülálló módon, folyamatosan részegen vezeti őket már 25 éve, egy sima gálameccsen - tudva, hogy ott van az ellenfélnél Melo - simán a pályára küldi több kulcsjátékosát a döntő előtt pár nappal, míg a Barcelona eközben oxigénsátorban készül már hetek óta. Az igazán tökös férfiak és a belevaló buzik is az MU-nak szorítanak ma.

    Válasz erre
  • [43] 1Tyler7  2011. 05. 28. 10:09 

    szerintem Méhes G. nem jó...néha nagyon nagy ökörségeket mond...és nagyon nincs képbe sok mindennel...

    emlékszem még mikor Hajdu B. vel összevesztek szinte mikor a Lyon-t ugy lehuzta Méhes mintha NB1-es csapatrol lenne szó...lol..

    szerintem Méhes nem annyira jó...de a sport tv-n elfér...

    Válasz erre
  • [44] Linkid - http://palinfc.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 28. 10:11 

    Sziasztok! Megpróbálkoztam a lehetetlennel, írtam én is egy beharangozót a saját kis blogunkra, akit érdekel lesse meg: palinfc.blog.nepsport.hu/archives/2011/05/27/Az_Alomdonto_-_angol_szemuvegen_keresztul/ :)

    Válasz erre
  • [45] Merlin91 - http://sportvers.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 28. 10:11 

    @benitoNST: Ez van, pajti, ha valaki képernyőre adja a fejét. Látod, nem kellett volna az NST alapból alternatív univerzumát a celebritásokkal felhigítani. )))

    (Elismerve a legjobb magyar kommentátor szakértelmét, hozzáteszem, hogy az általa felvetett szakmai dolgok jó részét Heinrich pl. már kitárgyalta egy posztban, talán ezért is övezi nagyobb figyelem a személyt mint a mondanivalót.)

    Válasz erre
  • [46] Linkid - http://palinfc.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 28. 10:11 

    Válasz erre
  • [47] Merlin91 - http://sportvers.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 28. 10:14 

    @dinovercotti: Tessék, eddig tartott a normális meder. Mindjárt jönnek a barcatrollok, aztán a többi. Magadra vess. )))

    (Ígérem, mihelyst a Juve BL-döntő játszik, én is semleges leszek, persze 97 évesen már nem lesz nehéz, haha.)

    Válasz erre
  • [48] Beyonder  2011. 05. 28. 10:14 

    @benitoNST: jogos.

    @1Tyler7: Kire gondolsz? Speciel a kommentátorok antikrisztusa, Lévai Ferenc is ott dolgozik. Ő volt az, aki jó ötletnek találta, hogy az Old Traffordra kiutazva, kommentálás helyett inkább a meccs alatt interjút készítsen a szakkomentátorral. Teljesen tönkrebaszta azt a meccset.

    Válasz erre
  • [49] clubofthe20century  2011. 05. 28. 10:18 

    Szerintem Horti Gábor minden unalmas meccset fel tud dobni :D
    Nálam Ő a favorit!

    Válasz erre
  • [50] Reiko - http://Nerazzurri.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 28. 10:19 

    @Merlin91: A jelenlegi Barcelonánál a kezdő csapatot illetően elég nagy az átjárás, szóval közel hasonló teljesítményre képes a B-csapat, anno az Intert otthon, valami atom tartalékos csapattal verték simán a csoport meccseken.

    Guardiola abból a szempontból szerencsés, hogy van egy Messije. A játékrendszer amit kitalált szerintem óriási, szal Iniesta, Xavi, D.Alves a Chelseaben (mondtam egy nevet) nem feltétlen lenne ilyen zseniális.

    Viszont Messi 10 meccsből 8szor a nyerő taktika. Guardiolának ez lesz a buktatója szerintem, hogyha egyszer elhagyja Barcelonát, hogy nem lesz egy Messi a csapatban. Aki nélkül az esetek többségében, keményen meccselni kelleni, meccset befolyásolóan cserélni, taktikát kifundálni satöbbi. Valljuk be Pep ebben kurvára nincs otthon.

    Válasz erre
  • [51] Dr Rudeboy  2011. 05. 28. 10:25 

    @fecooo: nekem ez sosem jött le, én mindig anti-unitedosnak éreztem :D (persze lehet, hogy csak a piros szemüveg miatt)

    Válasz erre
  • [52] Dr Rudeboy  2011. 05. 28. 10:28 

    @benitoNST: szerintem azért, mert amiket itt elmondott, azok bár érdekesek, de a korábbi posztokban ugyanezeket már kitárgyaltuk. amit meg lehetett szakérteni, azok már meglettek szakértve. nagyon új információ itt sem jött be, bár amúgy a poszt érdekes volt. leginkább az owen-dolog lepett meg, szinte elképzelhetetlennek tartom a játékát ha nem ég a ház (bár szívesebben látnám mint őlustaságát)

    Válasz erre
  • [53] 1Tyler7  2011. 05. 28. 10:28 

    @Beyonder: nem tudom egy fiatalabb gyerek...fogalmam sincs hogy hívják...

    Válasz erre
  • [54] ladlac  2011. 05. 28. 10:29 

    @Reiko: Ez nyilván akkor fog kiderülni, ha egyszer tényleg elmegy egy másik csapathoz. Mert amíg van egy Messije, ami működik, addig miért kellene más? De lehet, ha meg kellene oldania, megküzdene vele.

    Bár én is inkább úgy vélem, hogy ez a társaság együtt alkot egy tökéletes egészet, "bárki" elmenne bárhova, közel sem teljesítene így.

    Válasz erre
  • [55] csabaidonat  2011. 05. 28. 10:30 

    Nincs is jobb ráhangolódás, mint Hajdú B. véleményét olvasni. :) A cikk is jó, csak az "István" helyett szerintem inkább mindenhová Hajdú B.-t kellett volna írni. Az István olyan furcsán hat.

    Válasz erre
  • [56] Dr Rudeboy  2011. 05. 28. 10:30 

    @clubofthe20century: abszolút. az az ember kicsit sem normális, még belga bajnokit meg bundesliga kettőt is tömény élvezet vele nézni

    Válasz erre
  • [57] Reiko - http://Nerazzurri.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 28. 10:32 

    @benitoNST: Most nem azért Ben, de HBi észrevételei esetleg a Vincze Ottó - Verebes Mágus - Várhidi Péter keresztmetszetű szakmai klinikai halál lápjának tükrében érdekes és vitára sarkalló. Megmerem kockáztatni, hogy az idei kommentelő MU szurkerek 90% élelmesebb és komolyabb észrevételekre képes.

    Válasz erre
  • [58] Reiko - http://Nerazzurri.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 28. 10:34 

    @ladlac: Jólvan nem kell paranoiálni. Nem támadtam Guardiolát, egyszerűen felhívtam a figyelmet, hogy korszakos zseni játszik a csapatában, úgy meg ugye - főleg ebben a lófasz spanyol bajnokságba - óriási előnyben van.

    Válasz erre
  • [59] ladlac  2011. 05. 28. 10:47 

    @Reiko: Pihenj egy kicsit, egyetértettem veled. :D Nincs itt semmi paranoia (legalábbis nem én ugrok mindenre, ahol nem negatívan szólnak a Barcáról), csak azt mondtam, hogy nem igazán van rákényszerítve egy Messi nélküli taktikára, mert van Messije. Azt meg, hogy mit tud nélküle, csak akkor tudjuk meg, ha eligazol.

    Válasz erre
  • [60] ubulka92  2011. 05. 28. 10:54 

    Ehhez a Hernandez dologhoz mondanék annyit, hogy ha Owen kapna ennyi lehetőséget több gól lőne mint a mexikói, de hát nem ő a jövő...

    Válasz erre
  • [61] benitoNST  2011. 05. 28. 10:56 

    @Reiko: én meg meg merem kockáztatni, hogy mivel majd minden népsporton megjelenő posztot elolvasok, hogy ebben kurva nagyot tévedsz.

    nem egy zonal marking, az tény.
    ha érted, mire gondolok :)

    Válasz erre
  • [62] Merlin91 - http://sportvers.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 28. 11:01 

    Válasz erre
  • [63] Dr Rudeboy  2011. 05. 28. 11:01 

    @ubulka92: te nézted idén a meccseinket?

    Válasz erre
  • [64] csoncson - http://messianizmus.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 28. 11:07 

    Hajrá, HBI! Én nagyon bírom. Ha az utóbbi időben érezhetően gyengült is, még mindig egyértelműen egyike a három legjobb magyar sportriporternek. (A másik Méhes, a harmadik tetszés szerint választható.)

    Örülök, hogy Pep említve lett. Ha ezt a döntőt is megnyerné (ó, de szép lenne), egyértelműen föllépne a (valaha volt) legnagyobbak közé. Sokan hajlamosak elfelejteni, hogy ez a csapat honnan indult anno 2008-ban.

    Válasz erre
  • [65] Dr Rudeboy  2011. 05. 28. 11:12 

    @csoncson: azért 2008-ben sem volt kimondottan gyenge a játékosállományuk :) én guardiolat leginkább phil jacksonhoz tudnám hasonlítani - azért lett jordan/pippen/shaq/bryant az NBA legjobb játékosa meg nyert csomó címet, emrt jackson az edző, vagy azért nyert jackson ennyi címet, mert ilyen játékosokkal dolgozott? franc tudja

    Válasz erre
  • [66] famate5 - http://benfica.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 28. 11:19 

    "Itt arról kezdtünk beszélgetni, hogy vajon nem érdemesebb-e Rooneyt visszahúzni, és egy 5-4-1-1-féle formációval kezdeni."
    Nem érdemes. Van der Sarnak helye van a kezdőben, még 40 évesen is.

    Válasz erre
  • [67] Merlin91 - http://sportvers.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 28. 11:21 

    @csoncson: Na ja, Rijkaarddal nem is nyertek semmit...

    Ugyan már, Guardiola nagy edző, de ezzel a mostanra beért állománnyal van még jópár, aki nyert volna ezt-azt. Szerintem.

    Válasz erre
  • [68] flacchus  2011. 05. 28. 11:21 

    Hajdú B. nagyon visszaesett az idén. Egy csomó német bajnokit néztem vele, és többször a Bayern játékosait sem ismerte fel, de a BL-meccseken is meglepődve tapasztaltam, hogy erősen a bulvár irányába mozdult el a stílusa. Ettől függetlenül sajnos még mindig messze az egyik legjobb sportriporter Magyarországon, ami a szakma állapotáról nem fest túl jó képet.

    Válasz erre
  • [69] nikodemus  2011. 05. 28. 11:23 

    @fecooo: Hát ezt honnan veszed? Tudtommal enyhe Liverpool-szimpatizáns, de ezt (és másféle szimpátiát) sohasem éreztem rajta, amikor közvetített. Kivéve ha értünk (válogatott, ilyesmi) kell szorítani, mert akkor szurkol, nagyon helyesen.

    Válasz erre
  • [70] sporttars  2011. 05. 28. 11:24 

    @EstiKornél: Na, ezzel teljesen egyetértek. Néha sajnálom, hogy Heinrichék (Benito) elkezdtek abszolút szocializálódni...

    Viszont saját posztjaik, saját szövegük színvonala még mindig tízezerrel a kánon átlaga fölött, és ez a fontos.

    Válasz erre
  • [71] sporttars  2011. 05. 28. 11:25 

    @brasil82: Ez így van szerintem is.

    Válasz erre
  • [72] EstiKornél - http://stefanomauri.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 28. 11:28 

    @sporttars: Sajnálni nem sajnálom, de tuti, hogy nem gondoltam volna. Más sikerének örülök, és minden előzetes félelmem ellenére, nem viselte meg nagyon a közeget a költözés. Más lett, igen, de nem rosszabb.

    @dinovercotti: Belevaló buzik! :D A nap dumája.

    Válasz erre
  • [73] sporttars  2011. 05. 28. 11:29 

    @benitoNST: Szerintem ez nem fura, hisz te vezeted úgy fel az egészet, hogy ezután Ő fog nektek okosokat mondani.
    Majd ha már tizedszer teszi, nem a személye lesz érdekes.

    Válasz erre
  • [74] csoncson - http://messianizmus.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 28. 11:29 

    @Dr Rudeboy: @Merlin91:

    Pont az, hogy elvileg Rijkaard kerete sokkal erősebb volt. Ronaldinho, Deco, Henke Larsson, Eto'o, Van Bommel stb. Most meg csupa tarcsiból fölhozott kölyök van, és mégis végigverik a világot.

    Válasz erre
  • [75] deltaTheEnd  2011. 05. 28. 11:33 

    egyvalamit garantálni tudok: Messi a büdös életbe nem lesz balszellő :) egész évben false-9est játszott, nem most kezdünk majd el variálni, egyébként pont egy bekezdéssel korábban ti is azt írjátok h Pep nem alkalmazkodik senkihez...

    Válasz erre
  • [76] shinigami  2011. 05. 28. 11:34 

    @csoncson:
    hat ja, a vedelem jobb lett, vbommelt lecserelte buszkeccre aki jobban illik ide, ronaldinho helyettt van messi ezis szar csere...
    csataroknal mar erdekesebb a dolog de sztem ott sem gyengultek igazan (jo, eto mondjuk fajhat de villa sem rossz jatekos...)

    Válasz erre
  • [77] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 28. 11:34 

    Marha érdekes felvetései vannak, mondjuk, ha valakitől, akkor tőle el is várom. :)
    Pont azért lehet ilyen remek kommentátor, mert imádja a futballt, foglalkozik vele, van róla véleménye, de ki tudja azt zárni, amikor kell. Egy jó riporternél ez alapvető.

    Szinte mindenki a 4-5-1-et várja, mert kell a két labdaszerző középre. Az Owenes megjegyzés tetszik, nagy kár, hogy szerintem pályára sem fog lépni. Mondjuk teljesen jogos is, mert hiába lőné be a ziccerét, sajnos már nem olyan gyors, mint régen és nincs is formában, így talán helyzetbe sem kerülne, amit belőhet.

    Nyílt játékot viszont nem tudok elképzelni. Hiába akar mindkettő játszani, annyira tartani fognak a másiktól, hogy, ha lesz is négy gól, nem adok-kapok szerűen. Főleg a United nem meri majd megkockáztatni ezt, 2009 után.

    A polós hasonlatnál és Guardiolánál egyetértéssel bólogattam.

    @Reiko: mármint mi az, amit ő talált ki? Mert ezt a játékstílust, felfogást nem ő találta ki, csak alkalmazza. Bár ahhoz legalább akkora tehetség kell, mert nem kevesen voltak, akik nem voltak képesek alkalmazni.

    Válasz erre
  • [78] Dr Rudeboy  2011. 05. 28. 11:35 

    @csoncson: persze, ebben van valami, dehát a barca utánpótlása nem semmi. az ajax is nyert 95-ben BLt saját nevelésekből (tudom, más volt még a játékospic, de akkor is), és nyert volna még többet is (alighanem) ha nem árusítanak ki mindenkit módszeresen. nálunk is '99-ben igen sok volt a saját nevelésű, vagy szinte ismeretlenül odakerült játékos, stb

    Válasz erre
  • [79] Dr Rudeboy  2011. 05. 28. 11:36 

    @Viridis Aquilae: a jó öreg misi bármilyen helyzetet el tud rontani, lásd juve elleni tét nélküli neville-búcsúmeccs. nem bízok benne, hogy épp itt rúgná be őket.

    Válasz erre
  • [80] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 28. 11:38 

    @Beyonder: én inkább örülök annak, aki felkészült és tisztában van dolgokkal, miközben olyanokat kapunk, akik nem ismernek fel játékosokat vagy játékhelyzeteket. Annyi tipikus nímandot és/vagy szurkolót ültettek mostanában mikrofon elé, hogy egyre üdítőbb a tényleges tudás. Mert, hogy azok többsége, nem hogy fejből nem tud semmit, de kiollózni sem tudná a sajtóból, az is biztos...

    Válasz erre
  • [81] csoncson - http://messianizmus.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 28. 11:38 

    @shinigami:

    Messi volt már Rijkaardnál is. Hú, amikor még Dinho és Messi együtt őrjítették a védőket az utolsó két Rijkaard-év nagyritkán előforduló jó meccsein...

    De Pep érdeme nem is az, hogy "gyengébb" keretből hozott ki többet. Hanem hogy újra nagyon karakteres identitást adott egy klubnak, amelyik 2008-ra teljesen elveszteni látszott a fonalat...

    Válasz erre
  • [82] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 28. 11:40 

    @Dr Rudeboy: jó, de egy gálameccs nem mérvadó. Bár hiszek neked, mivel idén alig játszott, és közel sem láthattam az össze pályára lépését. Nyilván már nem az az Owen, mint régen, mert ha az lenne, nem is kérdés, hogy alapjátékos-e...

    Válasz erre
  • [83] ladlac  2011. 05. 28. 11:40 

    @deltaTheEnd: Ők sem azt mondják, hogy balszélső lesz, csupán a beszélgetés közben ez is felmerült.

    Válasz erre
  • [84] shinigami  2011. 05. 28. 11:42 

    @csoncson:
    magyarul kiszedte az 'antiszoc elemeket' es feltoltotte a 'sajat' embereivel
    hat ilyen azert surun elofordul...

    Válasz erre
  • [85] sporttars  2011. 05. 28. 11:47 

    Szerintem jó kezekben van a mikrofon a BL-közvetítésben, sajnálom, hogy Méhest már nem alkalmazzák HBI mellett, de legalább egyikük ott van.

    A poszt meg azért jó, mert ezeknek a gondolatoknak közvetítésben a tizedét nem fogja tudni elmondani, ott más a feladat.

    Válasz erre
  • [86] deltaTheEnd  2011. 05. 28. 11:49 

    @ladlac: igen úgy is érthető hogy csak szóba került ez a megoldás is, meg az is kiolvasható, hogy végül ennél a megoldásnál maradtak, mint legvalószínűbb felállás.

    Válasz erre
  • [87] Ronaldothebrazilian  2011. 05. 28. 11:56 

    Nekem is Hajdú B. a kedvencem, de az utóbbi időben tényleg észrevehető nála ez a hóbort, hogy összevissza mindenről beszél, mint a legtöbb kommentátor (Méhes is, akit szintén ezért nem kedvelek). És mostanában néha furcsákat hibázik is, pl. az ellenfél kapujánál a másik kapust említi. A másik hogy a Digin amikor az a szakkom.-os közv. van, egyből lehalkítom a tévét, olyan mint egy traccsparti, be nem áll a pofájuk. És a gyerek mikor félpályán átlép az egyik csapat, már egyből ordítozik mint valami őrült (na de hát meg kell felelni a mai elvárásoknak). De van ott is jobb kommentátor, amelyik a legtöbb angol meccset szokta közvetíteni. Azt kell hogy mondjam, hogy ebből a szempontból a sokak által utált Egri Viktor az aki statisztika böfögés nélkül tudja a meccset kommentálni, ráadásul vmit hozzá is tud adni. Hajdú B. után nálam ő a második, a többi meg kiabáljon mint valami pubertás gyépés gyerek :))

    Válasz erre
  • [88] Strigo - http://manunited.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 28. 12:03 

    De jó ilyet látni! HBI a kommentátorok között olyan, mint az NST a sportblogok kategóriában.

    Válasz erre
  • [89] VilLahm  2011. 05. 28. 12:09 

    Szerintem két dolog van, amit minden sportriportertől el lehet várni: legyen elfogulatlan, és ismerje fel a játékosokat, főleg ha közelin mutatják (nyilván nem megye I.-es, meg újonc játékosokra gondolok, hanem akiket lehetett már látni)

    Ehhez képest Hajdú B. István a kommentátor egy Dortmund-meccsen (a német bajnokcsapat, ugyebár):

    Götzénél a labda/mutatják közelin, ő azt mondja: Großkreutz
    -és fordítva
    Sahinnál a labda, ő azt mondja: Kagawa
    -és fordítva
    Sahinnál a labda, ő azt mondja: Barrios
    -és fordítva
    Großkreutznál a labda/mutatják közelin, ő azt mondja: Piszczek
    -és fordítva
    Bendernél a labda/mutatják közelin, ő azt mondja: Piszczek
    -és fordítva
    Hummelsnél a labda, ő azt mondja: Subotic
    -és fordítva (mondjuk ez talán megbocsátható, de akkor is)

    Ezeket azért emeltem ki, mert nem egyszer fordultak elő, hanem sorozatosan, ahogy például az itt is legendássá vált Müller-Gomez keverés, de lehetne még nagycsomó példát mondani...

    Az elfogulatlanságról pedig annyit, hogy anno felvettem a "kváttró-únót" (Juve-Bayern), és még most - pedig már bőven leülepedtek a dolgok - is durva visszahallgatni, ahogy minden lehetőséget megragad a Bayern érdemeinek elvitatására. Az, hogy a Bayern megérdemelten győzött, például egyszer sem hagyta el a száját (aki látta a meccset, az tudhatja, hogy ez igencsak alapdolog lett volna), nagy nyöszörgések közepette egy "nem érdemtelen a vendégsiker"-t bírt kipréselni magából...

    Lehet, hogy Hajdú B. ma a legjobb magyar kommentátor (nem tudom megítélni, nem ismerek mindenkit), de hogy ez csak annak köszönhető, hogy az Egri Viktorok korát éljük, az is biztos. A "Vakok közt a félszemű" is igencsak érdemtelen bók lenne István felé, én úgy gondolom...

    Válasz erre
  • [90] Reiko - http://Nerazzurri.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 28. 13:11 

    @benitoNST: Túlzás volt elismerem, de jelen esetben, nem hiszem, hogy sokkal több van annál az üdítő jelenségnél, hogy egy riporternek van véleménye és hellyel közzel reális is amit mond.

    Válasz erre
  • [91] Reiko - http://Nerazzurri.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 28. 13:17 

    Amúgy röviden és tömören az MUnak azt kellene megoldani ma este, hogy lehetőség szerint minél magasabban romboljon, ahogy anno a Chelsea és az Inter, hogy nagyjából a középső harmadban folyjon a játék, illetve a Barcelona.

    Én nálam amúgy Valencia lenne a 'center' Robben Vb-döntős megfelelője, Ő lenne a kiugratások célpontja.

    Válasz erre
  • [92] bayernmunchener  2011. 05. 28. 13:53 

    Aki nem szereti Hajdú Bé-t annak ajánlok mondjuk egy jó kis osztrák ORF-es közvetítést. Percenként max 2 mondat, vagy 10 szó.

    Amúgy bundást tényleg nagyon fél gőzzel közvetít.

    Válasz erre
  • [93] matthe07  2011. 05. 28. 14:16 

    Szerintem néhány névtévesztés még megbocsátható, olykor még vicces is tud lenni. A 2000-es EB-n (?) volt egy spanyol meccs (talán a jugók ellen), ahol Knézy Alfonso-t végig Alfrédónak hívta. Még akkor is amikor az utolsó utáni percben beverte a győztes gólt. Emlékszik valaki? :D

    Válasz erre
  • [94] punksaracen  2011. 05. 28. 14:27 

    Owen-nek annyi köze lesz a mai meccshez, mint Tökölinek a magyar válogatotthoz. :)

    Válasz erre
  • [95] Dr Rudeboy  2011. 05. 28. 14:59 

    @matthe07: jaja, üvöltött mint az atom ALFREDO ALFREDO! (nem a szlovénok ellen?)

    Válasz erre
  • [96] Ronaldothebrazilian  2011. 05. 28. 15:47 

    @VilLahm: És az öreg Knézy? (tudom halottról jót vagy semmit). Mindenki tudta hogy a németeknek szurkol. Meg ő is összehordott fűt-fát olykor. De ettől még jó volt.

    Válasz erre
  • [97] Reiko - http://Nerazzurri.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 28. 16:05 

    Várhidire jellemző olykor olykor, hogy Úgy menet közben formálódik a véleménye.
    Volt egy Spanyol szuperkupa Real-Valencia kb 3 éve. Real végig szarul játszott, angy nehezen fordított majd a végén vertek két gólt, egész meccsen az volta duma, hogy sok munka lesz még ezzel a Realál, a 4-2es végeredmény tudtában pedig jött a végén a szakmai konklúzió, hogy ez a Real mennyire együtt van...

    istenem...

    Válasz erre
  • [98] Koscielny  2011. 05. 28. 16:13 

    Jelenleg Szaniszló Csaba egyértelműen kimagaslik a hazai mezőnyből, talán Méhes van hozzá közel.

    Válasz erre
  • [99] Reiko - http://Nerazzurri.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 28. 16:16 

    @Koscielny: Szaniszló egyik beszólását sosem felejtem el. Pandevet leigazolta tavaly télen az Inter, majd megmondta, hogy Pandev nyugodtan hozzászokhat a padozáshoz mert játszani nem fog.

    Pandev új lendületet adott a csapatnak, általa tudott talpra állni a mindent vivő taktika és koncepció.

    Válasz erre
  • [100] matthe07  2011. 05. 28. 16:47 

    @Dr Rudeboy:

    www.youtube.com/watch?v=PGSp5_0R830

    Így kevésbé élvezhető. :D 10 éves voltam, de ez nagyon megmaradt. (Mondjuk sok minden mással együtt arról az Eb-ről, például hogy a ma búcsúzó Van der Sar miket művelt.)

    @Koscielny:

    Szaniszlót én is kedvelem, láthatóan szinte az élete a meló, persze egy riporternél ez valahol így van rendjén: twitter.com/#!/szcsaba

    Ja és ha ő közvetít válogatott meccset, mindig nyerünk! :D

    Amúgy a bíráskodás kapcsán jutott még eszembe, hogy régóta filózom azon, hogy a karma törvénye (vagy valami ilyesmi, nem tudom, hogy hívják) előbb-utóbb érvényre jut. Vagyis az utóbbi 2-3 év rengeteg és egyértelmű játékvezetői "kedvezménye" (az idézőjel azért van, mert nyilván nem tudatos csalásra célzok) miatt lesz egy fontos Barca-meccs valamikor a közeljövőben, amit iszonyatosan el fognak fújni az ellenfél javára. Remélem - persze csak KV miatt -, hogy nem a mai...

    Válasz erre
  • [101] Nunu0075  2011. 05. 28. 17:03 

    @matthe07:
    arra gondolsz, amikor továbbjutást jelentő gólt vagy idegenben lőtt vesznek el a Barcelonától? Mert azért ez megesik velük, nem is olyan ritkán.

    Válasz erre
  • [102] Viridis Aquilae - http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 28. 17:56 

    @matthe07: óriási. Tisztán előttem a kép, annyira idegesítő volt, most meg egy kedves emlék. Hiányzik a stílusa az öregnek.

    Válasz erre
  • [103] amunkas  2011. 05. 28. 18:36 

    @Viridis Aquilae: knézy mocsok idegesítő tudott lenni, emlékszem hány meccset tett tönkre nekem anno, mégis nagyon hiányzik a közvetítéseinek a hangulata.

    @Ronaldothebrazilian: @1Tyler7: a digi tv-s gyerek szerintem Monoki Lehel, tényleg tűrhetően közvetít. Hajdú B-t én bírom, érződik rajta, hogy maga is tud focizni (ezt egy haverom, aki szemtanúja volt a játékának is megerősítette), amit pl Méhes Gáborról - no offense - nem tudok elképzelni. Mondjuk ebben a kategóriában az abszolút mélység Faragó Ricsi, képes minden szituációt máshogy megítélni, mint én, olyan, mint valami nő.

    @Ronaldothebrazilian: knézy vmi személyes élmény kapcsán kezdett a németeknek szurkolni, de amúgyis ritkán volt elfogult. Általában ha az esélyes nem döntötte el a meccset fél óra alatt, akkor elkezdte izomból kutyázni őket.

    Válasz erre
  • [104] amunkas  2011. 05. 28. 18:37 

    @amunkas: mármint knézy ritkán volt pártatlan.

    Válasz erre
  • [105] crouchy(ex)  2011. 05. 29. 2:03 

    @1Tyler7: Szerintem Haraszti Ádámra gondolsz.

    Válasz erre
  • [106] Reiko - http://Nerazzurri.blog.nepsport.hu/  2011. 05. 30. 14:43 

    ...a Real - Barca volt a döntő...

    Válasz erre

Csak bejelentkezett felhasználók szólhatnak hozzá a bejegyzéshez. Ha van felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.