NST

NST a facebookon
Twitter
Friss kommentek
Archívum
Iratkozz fel
Szabályok

Itt találod, hogy merre hány méter:

FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK

Linkek


NST
Messi második eljövetele
Írta: heinrich | 2011. jan. 10. 21:06

Kiveséztük a témát ezerszer, hőbörögtünk, hogy Sneijder még a háromban sincs, aztán akinek még volt kedve, találgathatott, hogy akkor a vb-döntőt rövidre záró Iniesta, vagy a labdarúgás metronómjaként fungáló Xavi kapjon Aranylabdát. Mindhárom döntés védhető lett volna, hiszen ha ragaszkodunk a díj szabályaihoz, akkor egyértelműen Sneijder, ha életműdíjként tekintünk rá, akkor Xavi, bár tulajdonképpen ez nem nagy divat, hiszen Henry, Beckham, Del Piero vagy Bergkamp sem kapott soha. Végül is Iniestán sem akadt volna fel senki, mégiscsak olyan országgal nyert vébét, amelynek előtte még sosem sikerült, és az sem kérdés, hogy a világ egyik legjobbja. Messi viszont a világ legjobbja, ez egy nagyon egyszerű kérdés.

Vitatkozni maximum a France Football kritériumrendszerén lehet, és hogy akkor az most sérült vagy sem. Ha bürokrata módon a paragrafusokon rugózunk, akkor égbekiáltó igazságtalanság történt, ha meg ettől eltekintünk, és csak be kell mondani egy nevet a kocsmában, hogy jelenleg ki a legjobb játékos a világon, akkor nincs miről beszélni. Felesleges lenne hosszabban polemizálni ezen, ráadásul én amúgy is Sneijdernek adtam volna, szóval majd a kommentek közt eldöntitek, legyen-e palotaforradalom, vagy ne legyen-e. Azért Xavi és Iniesta arcát megnéztem volna, mikor kihirdetik a győztest. Ez biztosan fájt.

Egyébként akár logikus magyarázata is lehet a történetnek. Az MTI tévedésből a tavalyi Puskás-díj-anyagot adta ki, így a következő szerepelt benne: "A Puskás-díj átadásán jelen volt Bajnai Gordon miniszterelnök, Orbán Viktor, a Puskás Ferenc Akadémia alapítója, továbbá a legendás játékos özvegye és Kisteleki István, a magyar szövetség elnöke is". Lehet, a FIFA is csak mellényúlt egy évjárattal.

_benito csak annyit szeretne hozzátenni, hogy ez az egész szavazás ott lett röhejes először, amikor Sneijder kimaradt, most már csak a felkiáltójel alá sikerült odarakni a pontot. Én személy szerint nemcsak dühös és csalódott vagyok, de számomra az Aranylabda értékét vesztette. Persze nem azért, mert Messi nem érdemelné meg akár évente kétszer is...

Címkék: aranylabda, messi
Kommentek: 93 komment

Eddig 93 komment érkezett

  • [1] csoncson - http://messianizmus.blog.nepsport.hu/  2011. 01. 10. 21:36 

    Sajnálom, hogy nem tudok igazán szívből örülni.

    A FIFA-nak valahogy sikerült úgy szerveznie a dolgokat, hogy senki se örülhessen úgy igazán. :-(

    Válasz erre
  • [2] nadiwereb  2011. 01. 10. 21:36 

    Számomra még Iniesta is csak nagyon nagy jóindulattal lett volna védhető döntés, de ez teljesen érthetetlen. Xavi idén pont ugyanannyit nyert a Barcával, mint Messi, plusz még egy vébét is. Neki sikerült összefognia és vb-győzelemig vezetnie egy válogatottat, Messinek meg látványosan nem. Igen, Messi a világ jelenlegi legjobbja, és most aláírnám, hogy az elkövetkezendő 3 páratlan évben ő kapja az Aranylabdát, de idén nem ő érdemelte. Semmilyen alapon sem.

    Válasz erre
  • [3] kulibáli-a-sötét-sanyi  2011. 01. 10. 21:36 

    Itt már régen az számít ki van benne a Pepsi Nike Adidas Coca Cola stb reklámban, Holnap megint nem lehet a 12-13 éves hardcore Barca drukkerhez hozzászólni, és még ők sértődnek meg a divat drukkerezek, persze már Rivaldoról vagy Ronaldo Barcás éveiről nem is hallottak Cruyff-ról vagy Kubaláról nem is beszélve

    Válasz erre
  • [4] kulibáli-a-sötét-sanyi  2011. 01. 10. 21:37 

    Válasz erre
  • [5] vigvik - http://barcelona.blog.nepsport.hu/  2011. 01. 10. 21:43 

    Ide is beteszem, az ujsagiroknal Sneijder nyert, a szakmanal meg toronymagasan Messi.

    www.nemzetisport.hu/nso_hirek/aranylabda-gala-a-hagyomanyos-szavazassal-sneijder-nyerte-volna-a-dijat-2059436

    Válasz erre
  • [6] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/  2011. 01. 10. 21:46 

    "Az MTI tévedésből a tavalyi Puskás-díj-anyagot adta ki, így a következő szerepelt benne: "A Puskás-díj átadásán jelen volt Bajnai Gordon miniszterelnök, Orbán Viktor"

    na, MTI-nek annyi, szalai már rajta van az ügyön

    Válasz erre
  • [7] Merlin91 - http://sportvers.blog.nepsport.hu/  2011. 01. 10. 21:47 

    Azóta kiderült, a hagyományos Aranylabdát (az újságírók szavzatai alapján) Sneijder nyerte volna, Messi dobogón sincs.
    Magyarul ezt is a FIFÁnak sikerült elbasznia, mint mindent. )))

    Amúgy meg köpködhet aki akar, nálam Messinek még csak olyan futballtörténetileg húdeájuljak el szezonja se volt ez. Lőtt sok gólt (a vb-n egyet se), nyert egy bajnoki címet (a BL-t, vb-t bukta), szép. Melyik eddigi aranylabdás nem produkált legalább hasonló szezont?

    Hogy amúgy "alanyi jogon" jár Messinek, mer' hát ő a világ legjobbja de facto, az meg olyan autóskártyás érv nálam. )))

    Válasz erre
  • [8] kiskutya21  2011. 01. 10. 21:48 

    Hát nem Sneijder???

    Válasz erre
  • [9] Merlin91 - http://sportvers.blog.nepsport.hu/  2011. 01. 10. 21:49 

    @nadiwereb: Messi egy márkanév, ahogy Ronaldo is. Xavi meg csak egy világklasszis focista. Ennyi, szavaztak a márkákról.

    Válasz erre
  • [10] PrawoJazdy  2011. 01. 10. 21:52 

    Az nem paragrafusokon rugózás, hogy a díj alapelvéhez ragaszkodást számon kérjük a zsűrin. De mindegy is, ki kellett volna adni a döntést védő részt valakinek, aki tényleg egyet tud érteni vele, mert így nagyon gyengék a barcásokat védő mondatok (az érvek amúgy is).
    _benito: Tökéletesen leírtad a véleményemet, az aranylabda kis túlzással az Audi-Kupa szakmai értékével egyenlő.

    Egyébként a Puskás-díj meg nem alapozott presztízsét is amortizálják szépen, már a második kifejezetten hülye döntés született (pedig kurvára szeretem Altintopot).

    Válasz erre
  • [11] vigvik - http://barcelona.blog.nepsport.hu/  2011. 01. 10. 21:53 

    @Merlin91: komolyan ugy gondolod, hogy az ujsagirok jobban ertenek a focihoz, mint azok, akik tenyleg csinaljak?

    Válasz erre
  • [12] nadiwereb  2011. 01. 10. 21:57 

    @vigvik: Errefelé van szerintem a gond. Én már amikor meghallottam a hírt, azonnal berzenkedtem az Aranylabda és az Év Játékosa összetapasztásától, főleg, hogy az utóbbiban szavazóknak dupla súlyuk van a díj odaítélésében.
    Én az Év Játékosa díjat mindig amolyan érdekes kuriózumnak tartottam, de szakmailag az Aranylabda összehasonlíthatatlanul súlyosabb volt. Ennek most vége. Ugyanis most a tongai szövkap meg a Turks és Caicos-szigeteki csapkap dönti el mindkettőt.
    (Régen mindig nézegettem a kiadott pontösszesítéseket, és röhögtem a saját kapusára szavazó ruandai edzőn. Most már nincs röhöghetnékem ettől.)

    Válasz erre
  • [13] PrawoJazdy  2011. 01. 10. 21:58 

    @vigvik: Aztafasz.

    De jobban belegondolva az az igazán elkeserítő, hogy az újságírókhoz (igaz, hogy specializálódtak, de akkor is) képest a szövetségi kapitányok és a játékosok ostoba dilettánsok.

    Válasz erre
  • [14] Merlin91 - http://sportvers.blog.nepsport.hu/  2011. 01. 10. 21:58 

    @vigvik: Ja, nyilván a komplett futballszakma egyetért, hogy Messi a világ legjobbja, gondolom, ez idén is így lesz, oda is adhatnák neki előre a díjat. Hogy a szezonban amúgy mi történik a világ pályáin, az meg kit érdekel.

    Így is lehet persze díjazni, csak ezt eddig nem Aranylabdának hívták.

    Válasz erre
  • [15] nadiwereb  2011. 01. 10. 22:00 

    @vigvik: Én úgy gondolom. Mert a játékosok automatice a példaképüket/kedvenc játékosukat szavazzák meg, az edzők meg azt, akit legjobban szeretnének a csapatukban látni. Ez nyilván mindkét esetben Messi. Ez azonban nem egyenlő azzal, ami az Aranylabda értelme volna, vagyis hogy az adott naptári évben ki érte el a legtöbbet és ki érdemelte ki ezzel a díjat. Ez nem életműdíj meg közönségdíj kéne, hogy legyen, hanem egy - egy éves időszak eredményi alapján odaítélt - szakmai elismerés.

    Válasz erre
  • [16] redmist  2011. 01. 10. 22:02 

    Egyrészt szerintem fura, hogy a legjobb 3ra szűkítés után nem szavaztak újra, másrészt nem lepne meg, ha ezek után a France Football kiszállna ebből.

    Válasz erre
  • [17] Reiko - http://nerazzurri.blog.nepsport.hu/  2011. 01. 10. 22:02 

    Hát a Puskás-díj is nevetséges.
    Tavaly ugye Grafite gólja egyértelműen a plafon volt,de hát csörgött a telefon a távol keletről,hogy nem tudják,hogy kell írni a csávó nevét mi legyen az újságokkal...
    Most meg komolyan Kahasztán elleni bomba gól lett a győztes?

    Itt nálunk múltkor NBIII-ban a srác bedobásból szerzett gólt..csodálom,hogy ez nem indult itt.

    A másik posztban már leírtam.:
    Mi lett volna ha idén Messi triplázik klubszinten és Vb-döntőt játszik?

    Szánalmas és nevetséges.

    Válasz erre
  • [18] krysal - http://realmadridcf.blog.nepsport.hu/  2011. 01. 10. 22:04 

    Raúl sosem kapott.
    Maldini sosem kapott.
    Del Piero sosem kapott.
    Redondo sosem kapott.
    Bergkamp sosem kapott.

    ...stb.

    Ha így nézzük, ki nem szarja le az Aranylabdát.

    Válasz erre
  • [19] Reiko - http://nerazzurri.blog.nepsport.hu/  2011. 01. 10. 22:05 

    @nadiwereb: Az aranylabda a legmagasabban jegyzet szakmai egyéni díj.
    Az,hogy ki a legjobb a világon az nem tényező ennyi erővel 98-06 között felváltva kellett volna Zidane-nak és Ronaldo-nak adni a lasztit.

    Válasz erre
  • [20] nadiwereb  2011. 01. 10. 22:07 

    @Reiko: Az, hogy ki ellen lőtte Altintop, az rohadtul irreleváns. Ezt a lövést Casillas se szedi ki a vb-döntőben, ha ott eresztik el. Az más kérdés, hogy szerintem se ez volt a legnagyobb gól, de ha az kapja, aki szeintem megérdemelte volna (a japán kiscsaj, az északír csóka vagy a svéd), akkor meg azon lenne az óbégatás, hogy obskúrus bajnokságokból nyerik a kupát, sajjajj.
    A Puskás-díj az, ami, egy deklaráltan közönségdíj, és mint ilyentől, nem lehet elvárni a szakmai pontosságot. Egyébként annak nagyon örültem, hogy legalább azt nem Messi nyerte (tartottam tőle ugyanis...), mert a nevezett gólja nálam az utolsó volt a listán.

    Válasz erre
  • [21] nadiwereb  2011. 01. 10. 22:08 

    @Reiko: Hajszálpontosan ezt gondoltam én is. Csak sajna már múlt időben.

    Válasz erre
  • [22] vigvik - http://barcelona.blog.nepsport.hu/  2011. 01. 10. 22:08 

    @nadiwereb: Akkor miert nem dolgozol ki magadnak egy fasza kis pontrendszert. VB 5000 pont, masodik hely 2500... BL 3000, masodik hely 1500, bajnoki nyolcadik hely 400 pont* Uefa egyutthato^2, stb. Objektiv, nincs vita. Semmi ertelme ilyenrol szavazni.

    Egyebkent szakmai, erted szakmai, elismerest a szakma oszt, vagy a firkaszok?

    Válasz erre
  • [23] csoncson - http://messianizmus.blog.nepsport.hu/  2011. 01. 10. 22:09 

    @nadiwereb:

    Én pont fordítva gondolom. A Puskás-díjat kellett volna Messinek nyernie, az Aranylabdát pedig Xavinak.

    Válasz erre
  • [24] Reiko - http://nerazzurri.blog.nepsport.hu/  2011. 01. 10. 22:09 

    @nadiwereb: Hát igen csak Casillas előtt nem a kazah védelem áll...
    :)
    persze jogos,hogy ez ilyen hakni díj de ott sem mulasztották el a böszmeséget na....

    Válasz erre
  • [25] BalintosTheOriginal  2011. 01. 10. 22:09 

    Ha például bevezetnék azt, hogy mostantól a díjat egy ember csak egyszer kaphatja meg, szerintem jót tenne. És akkor az még csak egy apró változtatás lenne.
    Ha tényleg az alapján adják, hogy ki épp a legjobb játékos, akkor semmi szükség arra, hogy évente ezt megújítsák, hogy még mindig ő az.

    Válasz erre
  • [26] Reiko - http://nerazzurri.blog.nepsport.hu/  2011. 01. 10. 22:11 

    @vigvik: hát ez a tragédia,hogy amíg a firkászok osztották addig szakmailag védhető döntések voltak.
    ez nem.
    de nagyon nem.

    Válasz erre
  • [27] nadiwereb  2011. 01. 10. 22:15 

    @vigvik: A játékosoknak az a dolguk, hogy játsszanak. Többynire csapkap az lesz, aki érzelmet közvetít az egész csapat felé, összefogja azt. Nem feladatuk, hogy objektíven vizsgálják a "Ki volt idén a legjobb?" kérdést. Ha megkérdezik tőlük, azt vágják rá, aki szerintük a legjobb.
    A firkászoknak viszont az a munkájuk, hogy a lehető legobjektívebben álljanak hozzá a dologhoz, így számomra hitelesebb a válaszuk.

    Nem véletlen, hogy a filmes díjak között is az Akadémia (hajjajj, elefántcsonttorony-riadó!) által odaítélt Oscar a legnagyobb presztízsű, nem a People's Choice Awards. Pedig ugye kérdezhetnénk, hogy ki ért hozzá jobban, mint a nézők?

    Válasz erre
  • [28] nadiwereb  2011. 01. 10. 22:17 

    @csoncson: Szerintem idén egyiket se neki kellett volna nyernie. Persze a Puskás-díjnál szigorúan a FIFA honlapja alapján nevezett gólokról beszélek. Azok között Messinek AZ a gólja nem volt a fasorban se.

    Válasz erre
  • [29] heinrich - http://nepstadion.blog.nepsport.hu/  2011. 01. 10. 22:19 

    Válasz erre
  • [30] kristop  2011. 01. 10. 22:20 

    @BalintosTheOriginal: nem olyan egyértelmű az. ronaldinho is a legjobb volt, aztán hiába voltak meg a képességei lecsúszott. messi nyakában ott lohol cé, ha lassít, beelőzi. számomra sokkal furcsább lenne, ha nem az kapná a legfontosabb egyéni elismerést, aki abban az évben a legjobb volt. mivel ne adjuk már neki, tavaly is ő volt a legjobb :(

    Válasz erre
  • [31] avenger13  2011. 01. 10. 22:24 

    @Reiko: robben is lőtt egy ilyet, és ő a manunak. azért szögletből kapásgólt lőni nem valami gyakori eset, és altintopé még azok közül is kilóg felfelé magasan. levédekezni meg nem igazán szokás, mert baromira nem számítanak rá. más kérdés, hogy kinek jön be egy ilyen bomba, és kinek egy szólógól, de a Puskás díjat nevetségesnek nyilvánítani, pláne az aranylabda fényében szerintem picit szánalmas.

    Beleszámít az is, hogy milyen rangos mérkőzésen lőtték, ez sem barátságos meccs volt. az viszont egyáltalán nem számít bele, hogy azt a meccset, hányan nézték, és hogy mennyi mezt adtak el grafite nevével. sehol nincs leírva, hogy mindenki kedvenc játékosának kell nyernie, se az, hogy a vb/bl döntőn lévő gól kapja, ezekre más díjak vannak. a tavalyi és az idei Puskás díjat is két hatalmas gól nyerte, amiket tétmeccsen rúgtak, az egyik konkrétan a német bajnokságot döntötte el.

    tényleg nem lett szerencsés a két díj összeolvasztása, így ez már teljesen nevetséges kategóriába tartozik.

    a ki mennyire ért hozzá kérdésben, átlagban az újságírók sokkal jobban értenek hozzá, és több meccset is láttak feltehetően, mint a szövkepok és játékosok.meglepődnék, ha bármelyik focista megnézné minden héten a saját meccse után felvételről a real, utána a barca, aztán a manu, chelsea, arsenal, inter, milan, bayern meccseit míg egy újságíró ebből többet lát.

    Válasz erre
  • [32] Iustizmord  2011. 01. 10. 22:27 

    @krysal: Raúl sosem kapott.
    Maldini sosem kapott.
    Del Piero sosem kapott.
    Redondo sosem kapott.
    Bergkamp sosem kapott.

    BEZONY!!!!!!!!!!!!!! pedig mind megérdemelte vona.

    (mint az oscarnál kéne már egy életműdíh balon d'or is...)

    Válasz erre
  • [33] nadiwereb  2011. 01. 10. 22:33 

    @Iustizmord: Igen, az simán beleférne nálam még a programba.

    Válasz erre
  • [34] imici77 - http://utwenger.blog.nepsport.hu/  2011. 01. 10. 22:41 

    csak ki kéne verne ezeket a kislányokat a bl-ből a picsába... :)

    Válasz erre
  • [35] zsakfos1  2011. 01. 10. 22:43 

    Lehet, hogy Messi 8 aranylabdával fogja zárni a pályafutását, de biztos vagyok benne, hogy az összeset elcserélné egy vb aranyért, de az ideit is odaadta volna akár egy vb döntőért is sztem.
    Nyerhetsz te akármennyi egyéni díjat,ez egy csapatsport, és az számít, hogy akár a kluboddal akár a válogatottal mit nyersz.
    Azért egy gondolat megfogalmazódott bennem így Messi újabb díja után. Mit kell bármely játékosnak nyújtania ahhoz mondjuk az elkövetkező 3 évben, hogy ne Messi hanem ő kaphassa? Vagy mekkorát kell Messinek buknia? ( reálisan csapatszinten nem nagyon tud az ideinél nagyobbat ) Ezzel a FIFA hosszú távon a saját farkát harapja ketté, mert 2013-ban kb. mindenki egy vállrántással elintézi majd, hogy ah igen Messi megint kapott egy újabb aranylabdát és már siklik is tovább.

    Válasz erre
  • [36] Reiko - http://nerazzurri.blog.nepsport.hu/  2011. 01. 10. 22:48 

    @zsakfos1: Kérdés jogos.
    Ha hollandia világbajnok Sneijder-nek akkor sincs esélye Messivel szemben egy szar klub ősz miatt,hogy minden létező szájbakúrt címet megnyert abban az évben?

    Válasz erre
  • [37] badblood  2011. 01. 10. 22:52 

    Azért annak örülök, h itt nem oralizáljátok az argentin fiatalember nemes tagját. Elismerem a kvalitását, nyilván nem véletlenül kapja a díjakat, de egy idő után (kurva) unalmas már (legalábbis nekem), h már a csapból is a fentebb emlegetett focista folyik. És nem véletelenül nem nevezem nevén a gyereket. - eme írásomat feltehetően erősen befolyásolta, h van egy erősen hc barca-fan haverom, így hetente min. egyszer tolja az arcomba ama focistát... :))

    Válasz erre
  • [38] avenger13  2011. 01. 10. 22:53 

    @avenger13: bocsánat, tavaly nem grafite kapta a díjat, rosszul emlékeztem.

    @Reiko: neked is bocs, félreértettelek. inkább megkérdezem, nem tetszik neked altintop díja, vagy azt is benéztem?

    Válasz erre
  • [39] Reiko - http://nerazzurri.blog.nepsport.hu/  2011. 01. 10. 23:00 

    @avenger13: megmondom őszintén annyi tudok,hogy Altintop lőtt kazahoknak egy gólt és az lett Puskás-díjas.
    Fingom nincs a többi 9 gólról,de Robben min.2 többet érő óriási gólt lőtt a BL-ben (Fio,MU.) és a VB-n is volt egy két picsa nagy gól.
    Szal Kazahsztán ellen fajsúlyos gólt szerezni már alapban nonszensz.

    Válasz erre
  • [40] PrawoJazdy  2011. 01. 10. 23:02 

    @avenger13: ehhehe, pont, hogy tavaly nem Grafite gólja lett a nyertes, hanem egy pofás CR7-szabadrúgásgól, amiből volt több olyasféle is abban az évben.

    Altintop góljánál meg van Bronkhorst gólja nagyobb volt minden tekintetben a távoli lövések közül, de messi vagy robben gólja is szebb volt.

    Válasz erre
  • [41] creus  2011. 01. 10. 23:13 

    Nem tudom miért a Fifát baszogatjátok. Nem ők tehetnek róla, hanem akik komolytalanná teszik ezt azzal hogy Gyanra, Eto'o-ra, Özil-re, és Invalisd Vote-ra szavaznak.

    Válasz erre
  • [42] SteveBlack  2011. 01. 10. 23:15 

    nemtudom hogy ez bunda e, vagy mi van, de hogy Messi fullra nem érdemelte meg most az Aranylabdát, az is biztos... érdekes hogy eddig minden évben számított a VB, BL ilyen olyan győzelem, most meg hirtelen ezek a dolgok senkit nem érdekelnek... kicsit unalmas már hogy az egész FIFA UEFA a Barca körül mozog...
    elhiszem én hogy Messi kurvanagy tehetség meg ügyes meg 50 meccsen 70 gólt rúg, de tegyük már fel a kérdést hogy, HOL? spanyol bajnokságban, olyan védők ellen, akik állnak és nézik ahogy elfut mellettük... VB-n, BL-ben olyan csapatok ellen ahol védelem is van, meg se látszik a pályán... meg érdekes hogy az utóbbi 10-15 évben, céronáldó kivételével mindig az olasz vagy a spanyol bajnokságból kerül ki az aranylabdás

    Válasz erre
  • [43] avenger13  2011. 01. 10. 23:22 

    @Reiko: PrawoJazdy: az, hogy milyen meccsen rúgod, az csak az egyik tényező. a másik a technikai kivitel, amiben altintop például szerintem nagyobbat alakított mint gio. ha altintop egy kazahok elleni szólóval nyer, akkor lehet vitatkozni, de olyan gólt és úgy lőni mint altintop, irdatlan nehéz. szerintem robben hasonló gólja is csak azért veszi fel vele a versenyt mert komolyabb meccsen lőtte.

    @PrawoJazdy:erre már figyelmeztettek, kicsit fáradt vagyok. megyek is aludni, mielőtt újabb okosságokat írok, és a trollok keblükre ölelnek. :)

    másrészt mivel ez egy közönségdíj, nem nagy kérdés, hogy mondjuk az összes török kire szavazhatott? ezt már eleve bele kell kalkulálni ebbe a díjba. nem feltétlen jó persze ez így, de mivel a díjat így hozták létre eleve, így akkor a díj léte is kérdéses, pláne a legszubjektívebb kategóriában (mi a mércéje az év legnagyobb góljának? egyedül a meccs fontossága mérhető, de ez alapján meg iniesta indul baromi nagy előnnyel). igazából kár is vitatkozni rajta épp a szubjektivitása miatt, nálam altintop gólja volt a nyerő holott bayern szurkolóként robbenre szavaztam volna.

    Válasz erre
  • [44] mujure  2011. 01. 10. 23:25 

    @PrawoJazdy: az a cé gól nem szabadrúgás volt, hanem csak szimplán ráküldte 40ről;) amúgy a puskás-díjat én van bronckhorstnak adtam volna, böhöm nagy gól volt, és a 10 közül messze a legnagyobb téttel bíró meccsen lőtte. de hát az a díj eleve nonszensz, csak a szórakoztatásra jó, arra viszont nagyon, nekem ezért tetszik.

    az aranylabdáról meg már mindenki elmondta az én véleményemet is, vicc az egész

    Válasz erre
  • [45] IHLufiember  2011. 01. 10. 23:25 

    Ilyen szabályok mellett Zidane-nak Aranylabdásnak kellett volna lennie a következő években: 1998, 2000, 2001, 2003, talán 2004 és 2006.

    A másik, hogy ha eddig megkérdezték Ki a világ legjobb játékosa? - sokan válaszolták volna Messit. De arra a kérdésre, hogy ki nyerje idén az Aranylabdát? - tutira ment volna a találgatás a közelmúltból. Szélesítettek a perspektíván, ennyi.

    Két narancs és egy banán közül most eldöntötték, hogy a banán a legfinomabb gyümölcs, holott az alma idén a legtöbb embernek okozott nyáltúltengést, a két narancsról illatáról viszont mindenki egyetért abban, hogy jó.

    Ez a díj tényleg egy baromság.

    Válasz erre
  • [46] LojziBM  2011. 01. 10. 23:25 

    Azért engem mélyen felháborít, hogy végül nem Messi lett az év edzője.

    Válasz erre
  • [47] Reiko - http://nerazzurri.blog.nepsport.hu/  2011. 01. 10. 23:29 

    summa summarum a fifa ezzel egy jókorát rúgott a világbajnokságba és a bajnokok ligájába is "rohadjak meg" címszóval.

    Válasz erre
  • [48] avenger13  2011. 01. 10. 23:29 

    @LojziBM: :D

    egyébként az edzők között pep megelőzte van gaalt, ami nálam szintén kicsit fura.

    valahol meg lehet találni, ha létezik ilyen, az aranylabda, az év edzője, és a puskás díj teljes végeredményét? mondjuk az aranylabdánál az első 50 helyezettet?

    Válasz erre
  • [49] Reiko - http://nerazzurri.blog.nepsport.hu/  2011. 01. 10. 23:29 

    @Reiko: "rohadjatok meg"

    Válasz erre
  • [50] kepfenyezo  2011. 01. 10. 23:36 

    Csak azért vagyok szomorú, mert idén elhittem, hogy végre egy olyan játékos is nyerhet Aranylabdát, mint Xavi.

    Akiről a fociról az átlagnál egy icipicivel többet tudó bárki tudja, hogy egy istenáldotta tehetség, egy zseni. Mert elképesztő amit játszik...
    De a csupán Coca Cola és Nike reklámokból tájékozódó, "annak a mezét veszem meg, aki a legtöbb gólt lövi" néző számára semmitmondó.

    Úgy látszik, egy álommal kevesebb, itt is a fogyasztó tömegre, az idiótákra kellett gondolni.

    Az igazi, nem a felszínről is rögtön látható zseniket továbbra is csak a felszín alatt ismerik el.

    Hogy ezt most pont a FIFA b.ta el, már csak a hab a tortán, de jellemző...

    Válasz erre
  • [51] Reiko - http://nerazzurri.blog.nepsport.hu/  2011. 01. 10. 23:38 

    @avenger13: @LojziBM:Pep megelőzte Van Gaal-t?Na akkor a hab a torta tetejére is megérkezett.
    Én azon vagyok meglepődve,hogy nem a Nou Camp-ban volt az esemény.
    Meg a gála végén az újdonsült Barca elnök igazán felvázolhatta volna a programját egy pár szóban.De nyugodtan átadhatták volna a felújított Barca-ifi centrumot is, és a gála zárásaként pedig az egybe gyűlt publikum közösen elénekelhette volna katalán himnuszt.

    nevetséges...

    Válasz erre
  • [52] SteveBlack  2011. 01. 10. 23:40 

    @Reiko: kb... a mai fociban már minden csak a Barca-ról szól...

    Válasz erre
  • [53] avenger13  2011. 01. 10. 23:45 

    @Reiko: az előbbi után még egyszer megnéztem. :D

    van gaal nincs a rövidített listán se. ott del bosque és pep van még, josé meg ugye nyert. a bővebb listán szerepel van gaal is.

    Válasz erre
  • [54] Beyonder  2011. 01. 10. 23:48 

    1. Miért olyan egyértelmű, hogy a világ legjobb játékosa Messi? CR nem rúg olyan látványos gólokat, mint ő, de kábé ugyanannyira hatékony. Ha menedzserként (pláne angol csapat menedzsereként) leigazolhatnám az egyiket a kettő közül, nem biztos, hogy a törpét választanám.
    2. Ezt csak érdekességképpen: az Altintop név jelentése törökül aranylabda.

    Válasz erre
  • [55] Szerg  2011. 01. 10. 23:55 

    a kis hormonbomba boldog-boldogtalannak gólt rúgott a bohócligában,de egy spanyol aranyon kívül nem ment ezzel semmire.

    Ellenben Xavi és Sneijder baromira megérdemelné,nem is értem miért az a duma h Xavi életműdíjként szolgált rá.
    2008 óta minden évben a 3 legjobb játékos között volt,csak két egészen kivételes képességű focista egészen kivételes szezonja miatt szorult hátrébb a sorban.
    2010ben ehhez képest vb győzelemre vezette a spanyol válogatottat,és végérvényesen az egyik legzseniálisabb irányítóközéppályássá nőtte ki of all time.Ahogy ő játszik az már több mint művészet,már-már hidegvérű mechanizmus.

    Sneijder meg egy 5 kupát nyert klubcsapat,és egy vb ezüstig menetelő válogatott legmeghatározóbb tagja volt csupán.Nyilván nem érdemli meg

    Válasz erre
  • [56] totee  2011. 01. 11. 0:01 

    Vicc ez az egész. Egyébként akkor 2006-ban miért Cannavaro kapta az aranylabdát?

    Válasz erre
  • [57] fcblaugrana  2011. 01. 11. 0:11 

    na akkor ide is, mert elsőre rossz helyre ment:

    szánalmas a sok irigy, utálkozó fröcsögés
    azért az milyen fasza, hogy más sportágakban szarnak bele a nyert trófeákba, mert nem azokat nézik amikor kiosztják a világ legjobbjának járó díjat
    hála az ottani okosoknak, így még nekünk magyaroknak is lehet díjazottunk pl. kézilabdában
    aki meg még mindig a régebbi aranylasztikkal hozakodik elő, az felfoghatná végre, hogy ez egy új, másik díj
    nem sokban, csupán a nevében, a szavazás lebonyolításában és egyéb apróságokban különbözik az eddigi aranylabdától

    Válasz erre
  • [58] fcblaugrana  2011. 01. 11. 0:16 

    @nadiwereb: "Én az Év Játékosa díjat mindig amolyan érdekes kuriózumnak tartottam, de szakmailag az Aranylabda összehasonlíthatatlanul súlyosabb volt."

    Ez marha érdekes, mert ha visszaemlékezünk az elmúlt években az volt szinte mindenki véleménye, hogy az "aranylabda egy vicc" a fifa díj sokkal szakmaibb és komolyabb elismerés.

    Válasz erre
  • [59] badblood  2011. 01. 11. 0:18 

    @fcblaugrana:
    szerintem az elsőt küldted a jó helyre... ;) :))

    Válasz erre
  • [60] Iustizmord  2011. 01. 11. 0:34 

    @LojziBM: Azért engem mélyen felháborít, hogy végül nem Messi lett az év edzője.

    továbbá az év női játékosa és az év csapata.

    meg a hős szovjet város sem

    pfuj, a fifa csalik

    Válasz erre
  • [61] kristop  2011. 01. 11. 0:39 

    @Szerg: azért a bohócligán kívül a bohóc bajnokok ligájában is gólkirály lett.

    xaviról meg már uncsi ennyiszer leírni, hogy ő kurva jó volt idén, csak kicsit gyengébb, mint tavaly. messi kurva jó volt tavaly, és mégjobb idén. ebből azért csak összelehet rakni egy sorrendet, nem?

    @SteveBlack: rohadjon meg a régi ajax is, meg a brazil válogatott, hogy képzelték, hogy annyira jók voltak, nem?

    Válasz erre
  • [62] Iustizmord  2011. 01. 11. 0:41 

    @Szerg: a kis hormonbomba

    jaja,. az évszázd doppingvétsége. ha bringára ültetnék megnyerné a tourt, a girot és a vueltát is. miközben gólt lő ullrichnak, armstrongnak és még postmortem a necropolisi szakaszon pantaninak is. és a végén szélárnyékból előzné schumi-hamilton-alonso triót is.

    @totee: Cé-t akartrák csak elrontották a nevet.

    Válasz erre
  • [63] d3vnull  2011. 01. 11. 1:26 

    ...a labdarúgás Mariah Carey-je :D

    Valamit azért helyreállít a világ rendjéből hogy nagyon nem mindenki érzi ezt így helyénvalónak.
    Ha Fabregas még a múlt héten elintézte volna hogy a jó kurva szentséges barcelonába igazoljon akkor ő is nyert volna valamit azért, nem? Tényleg, miért nem lehetett mindháromnak odaadni a díjat? Bokszolják le, legyen akkor még egy kicsit nevetségesebb a díj.

    Válasz erre
  • [64] akovike_Kovi  2011. 01. 11. 1:41 

    @Iustizmord: @Iustizmord: Hagyd már abba, görcsöl az oldalam... :)

    Válasz erre
  • [65] Xavier06  2011. 01. 11. 2:04 

    @SteveBlack: monjduk a BL-ben gólkirály lett, tehát hatalmas nagy faszságot sikerült írnod...
    A VB-t meg hagyjuk, ez már nem a 80-as évek futballja, ahol még egyedül is lehetett meccset nyerni néha, ez ma már kivitelezhetetlen. CR is csak szenvedett végig, egy fogalmatlan kapitánnyal és rendszerben nincs esély, bármekkora király is valaki.

    Amúgy én is Xavi-nak adtam volna, és nagyon sajnálom, hogy nem így lett. Főleg mert most megint lehet köpködni. Mondjuk az egy érdekes fejlemény, hogy a szövetségi kapitányok és játékosok szavazták meg a legjobbnak, és lehet röhögni, hogy kik ezek, de azért valószínű, hogy a világon 150. válogatott szöv.kapitánya is sokkal jobban ért a futballhoz, mint az ide írok és fröcsögők 99%-a... Beleértve a bloggereket is... És nem marketingből szavaztak oda, ahová, hanem tudják és látják, hogy ki a legjobb. Tudják és látják, hogy milyen játékot teremtett a Barca az elmúlt években, és ez mekkora dolog. Lehet ugatni, és lehet utánu(n)k csinálni. Egy Barca szurkoló pedig hadd ne kérjen elnézést azért, mert a csapata kb. minden komoly szakértő szerint a legjobb a világon jelenleg. Ezt mondjuk az is alátámasztja, hogy az Inter BL-győzelménél a döntőről kb. a kutya nem beszél, mert nem az volt az igazi eredmény. Mourinho-nál mindenki kiemeli, hogy legyőzte a Barcát tavasszal. Ez a nem mindegy.
    És amúgy megértem, hogy ez másnak idegesítő, a hype mindíg az. Csak ész nélkül vagdalkozni, az sötétség.

    Válasz erre
  • [66] Xavier06  2011. 01. 11. 2:14 

    itt a lista, lehet fikázni pl Robinho-t, Rosicky-t, Arsavin-t, vagy éppen Gera Zolit :)

    www.sport.es/default.asp

    És még 1x hangsúlyozom, Xavi-nak kellett volna nyernie sztem, de ami itt volt, az mindent alulmúl...

    Válasz erre
  • [67] Xavier06  2011. 01. 11. 2:15 

    bocs, így a helyes

    www.sport.es/default.asp

    Válasz erre
  • [68] Xavier06  2011. 01. 11. 2:16 

    www.sport.es/default.asp?

    idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK

    =734420&idseccio_PK=803

    bocs megint, szétszedtem hátha így engedi...
    ha nem menne, akkor a sport oldalán megtalálható

    Válasz erre
  • [69] fcblaugrana  2011. 01. 11. 6:52 

    @Xavier06: "Mondjuk az egy érdekes fejlemény, hogy a szövetségi kapitányok és játékosok szavazták meg a legjobbnak, és lehet röhögni, hogy kik ezek, de azért valószínű, hogy a világon 150. válogatott szöv.kapitánya is sokkal jobban ért a futballhoz, mint az ide írok és fröcsögők 99%-a... "

    Mounak is ugyanez a brigád szavazott díjat. Lehet mégse, vagy talán mégis értenek hozzá. Bár igaz, Messinél még a portugálnak is nagyobb a sajtója.
    Divat Mourinhos és Messis mind.

    Válasz erre
  • [70] szegedia  2011. 01. 11. 8:21 

    Cé is lőtt annyi gólt, és döntött el annyi meccset 2010-ben, mint Messi, és még a 3-ba sem került be...

    Mert Messi a gólok miatt kapta...Xavi hiába a világlegjobbja a posztján, ha nem szerez sok gólt akkor nem annyira látványos a teljesítménye. Ezért nem fogják soha egy kapusnak adni (bár egy kapus védései lehetnek látványosak).

    Válasz erre
  • [71] potepf - http://nepstadion.blog.nepsport.hu/  2011. 01. 11. 8:27 

    @szegedia:
    ellenben egy gólpassz nem?!

    akik ikszedszerre is felháborodnak/kiakadnak/őrjöngenek ezen a díjon, azoknak tényleg szívből kívánom, h ez legyen 2011-ben a legnagyobb problémájuk

    Válasz erre
  • [72] potepf - http://nepstadion.blog.nepsport.hu/  2011. 01. 11. 8:42 

    @Iustizmord:
    sztem félreértettél :)
    és ki is veszem a kommentedet, mert ez nem az az oldal, ahol ezt meg kellene vitatni

    Válasz erre
  • [73] szferi82  2011. 01. 11. 8:43 

    ki a faszom az a mesi?!

    Válasz erre
  • [74] szferi82  2011. 01. 11. 9:03 

    szánalmas ez a díj...
    még csak a championshipben se játszott, ennyire sem vitte...

    Válasz erre
  • [75] szegedia  2011. 01. 11. 9:28 

    @potepf: köszi :D
    Akkor ez egy jó év lenne.

    Válasz erre
  • [76] mickeyknox  2011. 01. 11. 9:57 

    xavinak kellett volna adni.

    akkor egy szava sem lehetne még a nagy sneijder-imádóknak sem. mert mit adott nekünk sneijder?!?!?

    nem mintha egy kicsit is számítana ez az egész aranylabda mizéria. ahogy valaki fennebb írta: del piero, bergkamp, henry, raul, stb... aranylabda nélkül fejezte/fejezi be karrierjét, tehát ignore. meg egyébként is újságírók szavazták meg eddig... sosem tartottam értékmérőnek.

    Válasz erre
  • [77] danesdzsu - http://spurs.blog.nepsport.hu/  2011. 01. 11. 10:12 

    @szferi82: Bezzeg Torres Gerrard nemsokára fog?:D

    Válasz erre
  • [78] Tikamester  2011. 01. 11. 10:23 

    Először is hatalmas gratuláció Messinek! Abszolút megérdemelte, a világ legjobbja.

    A poszthoz és a kommentekhez:
    Tényleg érdekes lenne egy olyan értelmes vitát követni, aminek kiindulási alapja az „azon kívül, hogy jelenleg ő a legjobb, idén semmit nem ért el, ezért nem érdemli meg, hogy az év legjobbjának válasszák” állítás :).
    Azonban mivel megint csak a fröcsögés megy, nem érdemes :s.
    Szintén érdekes kérdés, hogy milyen meglepően jól közelítő eredményt hozott egy mennyire rossz döntési mechanizmus; úgy, hogy a döntéshozók annak hiányában hozták meg döntésüket, hogy tudták volna, hogy miről döntenek (!) – néhányan ráadásul úgy, hogy még azt sem tudták, hogy mi a saját döntésük…
    Ha pedig az, aki ebben a témában megnyilvánul, veszi magának a fáradtságot, hogy legalább pl. a gálát megnézze, akkor láthatta volna, hogy az egyéb döntési mechanizmusok még rosszabb eredményt hoznak.

    Azért Altintopnak is jár a respect, a legjobb arc volt a sok sztár között (H) (amikor ő lepődött meg a legjobban, hogy nyert :))).

    A cím jó, ügyes :D.

    Válasz erre
  • [79] ejjelikornel - http://sslazio.blog.nepsport.hu/  2011. 01. 11. 10:28 

    @Tikamester: Csak ugye, sokan azért értetlenkedünk, mert ha simán arra adják, hogy ki a világ legjobbja, akkor az elkövetkezendő pár évre odaadhatnák neki, ez teszi kicsit komolytalanná a díjat. Na meg, azzal sem lett jobb a megítélése, hogy összevonták a FIFA Év Játékosával. Nem tudom, nekem mostanra az Aranylabda éppen olyan komolytalan és politikai korrektség által vezérelt díj, mint az Oscar.

    Válasz erre
  • [80] Zenzo83 - http://chelsea-fc.blog.nepsport.hu/  2011. 01. 11. 10:41 

    Kezdeném azzal, hogy nem lepődtem meg az eredményen, de minek... kb 5 éve csak érintőlegesen foglalkozom ezzel a díjjal. Nem lényeg. Ez is csak 1 díj, és tök mind1, ki kapja, legalább annyian támadnák a döntést, mint ahányan helyeselnének. Én most az anti-Messi tábort erősítem, aminek két oka van: az egyik, hogy szerintem bár jó játékos, továbbra sem vagyok elájulva tőle. Másrészt utoljára 2004-ben értettem egyet a döntéssel... de nyilván én vagyok vak és focihülye.

    @Xavier06: kedves itt megjelent barca drukker. Imádom, hogy ismét leírhatom, hiába is várom, nem tudjátok meghazudtolni önmagatokat. Itt van vagy 80 komment, senki elő nem vette a barca szurkereket, a magyar barca hívőket pláne, ti mégis személyes támadásnak, sértésnek veszitek, ha nem értenek egyet Messi aranylabdájával - annak ellenére, hogy kihangsúlyozod, te magad sem teszed. Bravo...

    "Tudják és látják, hogy milyen játékot teremtett a Barca az elmúlt években, és ez mekkora dolog. Lehet ugatni, és lehet utánu(n)k csinálni. Egy Barca szurkoló pedig hadd ne kérjen elnézést azért, mert a csapata kb. minden komoly szakértő szerint a legjobb a világon jelenleg." - ez már a csúcs, az extázis. Majd egyszer meséld el, hogy ki a retkes f.. érdekel ez egy egyéni, éves díj eldöntésénél, jó? Előre is kösz.

    Maradok tisztelettel:
    Z

    Válasz erre
  • [81] Iustizmord  2011. 01. 11. 10:47 

    @potepf: némileg igazat kell adjak, de szvsz ennyi (és nem több) még bele kell(ene) férjen, azonban a te szempontjaidat is tudomásul veszem.

    majd vigyázok nehogy politikailag kényes dolgokat írjak, pl politikai áthallásos dolgokat :o)

    Válasz erre
  • [82] szferi82  2011. 01. 11. 10:50 

    @danesdzsu: :DDD

    @Iustizmord: szerintem is bele kellett volna férjen, csak nem értettem, hogy jött ide ;)

    Válasz erre
  • [83] potepf - http://nepstadion.blog.nepsport.hu/  2011. 01. 11. 10:52 

    @szferi82: @Iustizmord:
    szferinél a pont...
    csakis ezért kaptam ki
    (meg tényleg elég, ha egy f@szság irányába megy el a parttalan vita :)

    Válasz erre
  • [84] Lathor  2011. 01. 11. 10:59 

    Játékosok és edzők szavaztak, a sajátra szavazókat érvénytelenítették, innentől kezdve szakmailag megkérdőjelezni kissé nagy arcra vall.

    A választás szempontjaival és módjával lehet nem egyetérteni.

    Válasz erre
  • [85] Xavier06  2011. 01. 11. 11:11 

    @Zenzo83: 1. ha nem érdekel a dolog, akkor mi a retkes f.ért szólsz hozzá? hiteltelen
    2. én nem vettem személyes támadásnak, én csak a sötétségre utaltam, ami egyes kommentekből áradt, ugye
    3. elmesélném, de inkább megkérdezem: tehát szerinted egy egyéni, éves díj odaítélésénél nem számít a csapatteljesítmény? bocs, de ezzel a saját hozzáértésedet minősíted :)

    Válasz erre
  • [86] Xavier06  2011. 01. 11. 11:11 

    @Lathor: tökéletesen egyetértek

    Válasz erre
  • [87] Zenzo83 - http://chelsea-fc.blog.nepsport.hu/  2011. 01. 11. 11:42 

    @Xavier06:
    1. nem értem az összefüggést: ha nem érdekel, már hozzá sem szólhatok? wtf? Nem érdekel a spanyol bajnokság sem, de azért néha megnézek 1-1 meccset. Bár legközelebb mielőtt így tennék, majd felnézek ide, s megkérdem, szabad-e...

    "szerinted egy egyéni, éves díj odaítélésénél nem számít a csapatteljesítmény?" - Xavi és/vagy Iniesta mit ért el a válogatottal? És mit Messi? A Barca nem számít, hiszen mindhárman ott tolják.... hogyisvanezkérem?

    áhh, inkább nem is mondok semmit. Te rólam feltételezed, hogy nincs agyam/hozzáértésem, én meg rólad. Ez így elég parttalan vita lenne. Tisztelettel megkímélek ettől mindenkit.

    Válasz erre
  • [88] Xavier06  2011. 01. 11. 11:52 

    @Zenzo83: de beleszólhatsz, csak olyanná válik a hozzászólásod, ha előre jelzed, hogy ez amúgy téged nem érdekel, mint azoké, akiknek nincsen TV-jük, mégis kommentelik az összes műsort...

    bocs, de én csak reagáltam egy általam hülyeségnek tartott megjegyzésre - nyilván, hogy nagyon számít a csapat eredmény, és abban a csapatban Messi a legjobb, valószínűleg ezért nyert ő

    és újra hangsúlyozom, sztem sem neki kellett volna nyernie, de ez a Messi-fikázás már kicsit sok, ha a szakma úgy érzi, akkor valószínű tényleg ő a legjobb...

    na mindegy, én befejeztem ezt a témát, plusz egy Aranylabda a Barca-nak, mindenki más meg bekaphassa :)

    Válasz erre
  • [89] Tikamester  2011. 01. 11. 13:30 

    @ejjelikornel: Látod, Kornél, megint Szókratész, hogy először a fogalmakat tisztázzuk, ha érdemben vitatkozni akarunk :). Amiről te írtál, az a közszájon forgó magyar kifejezés (best), de itt legjobb teljesítményről (best peformance) van szó. Ha a legjobbnak adnák, akkor valóban, C (igen, kivételesen leírtam a nevét) és Messi a következő néhány évben még simán a legjobb korban lesznek, csak valaki feltörekvő új fiatal szoríthatja meg őket. Azonban nem arról van szó, hogy ha jövőre csak a faszukat vakarják, teljesítményt nem nyújtanak, akkor is ők lesznek a favoritok – ilyet állítani szimpla hazugság. Ha jövőre 4 gólt lőnek, és 3 gólpasszt adnak, akkor esélyük sem lesz az Aranylabdára. Ha viszont hozzák is a kiváló teljesítményt, akkor teljesen jogos, hogy ők kapják. Ilyen a sport, ez a lényege.
    Nem lesz olyan, hogy Usain Bolt beér elsőnek; de, hopp, barátom, te idén már 3-szor nyertél, úgyhogy most a másodiké az arany. A „bérelt hely” újságírói lózung. Ha valaki éveken keresztül odateszi magát, akkor nem bérelt helye van, hanem mindig be tud kerülni! Ez egy kiváló sportteljesítmény, amit el kell ismerni, nem nyafogni miatta. Ettől ez kibaszottul nem lesz komolytalan! Tessék még többet edzeni, még gyorsabban, pontosabban csinálni, jobban koncentrálni, stb., és megelőzni!
    Az jogos, hogy ne sporton kívüli tényezők miatt kerüljön a legjobb helyre, vagy a legjobbak közé. A sport halála, ha egy összevásárolt csapattal, doppinggal, bírói segítséggel, stb. lehet nyerni, de ezzel nem az ismétlés lenne a baj, ezt egyszer sem szabad megengedni.
    Az egy másik kérdés, hogy üzletileg nyilván ez nem preferált. Ezért változtatták meg anno a Forma-1 szabályait, hogy Schumacher (a Ferrarival) ne tudjon megint nyerni (mert esett a nézőszám). De félreértés ne essék, akik itt pattognak, azok nem a FIFA pénze miatt aggódnak, hanem szimpla irigység beszél belőlük. És próbálnak hozzá ideológiát gyártani. Erről van szó.

    Válasz erre
  • [90] Iustizmord  2011. 01. 11. 13:35 

    @potepf: egy f@szság irányába megy el a parttalan vita

    megalol, ha már elmegy ez faszság felé nem parttalan

    Válasz erre
  • [91] szuperpocok  2011. 01. 11. 14:27 

    Örölök annak hogy végre azt vették számításba amit ennél a díjnál mindig is kellett volna: a tehetséget, nem pedig a nyert kupákat.
    Remélem ezzel új irányt adnak ennek a díjnak, és nem lesznek olyan balesetek mint Cannavaro,vagy Nedved.

    Válasz erre
  • [92] szuperpocok  2011. 01. 11. 14:33 

    Bár én Xavinak adtam volna. Na mind1.
    És azok akik gyűlölik Messit és inkább a kis lúzer primadonna Ronaldot tartják a legjobbnak a sablonos biciklizéssel és a műesésekkel örüljenek még amíg Messin van támadófelület mert szerintem nem sokéig lesz. 23 éves még csak!!!!!
    A copa americát szerintem simán behúzza idén és már nem lehet Messit miért fikázni.

    Válasz erre
  • [93] szederbokor - http://oranje.blog.nepsport.hu/  2011. 01. 11. 17:33 

    Teljes mértékben egyetértek heinrich véleményével. Röhej, hogy nem Sneider kapta, és még nagyobb röhej, hogy benne se volt a 3ban. Annak a csapatnak volt a karmestere, amely a (nem kicsit) felfújt Barcelona-lufit kipukkasztotta. Ezen kívül még nyert olasz kupát és bajnokságot, de ami miatt a FIFAra különösen dühös vagyok az a VB. Hogy az istenbe nem lehet figyelembe venni egy VB ezüstöt, amiben nem kis szerepe volt. Az argentínok égésének meg pont úgy tudtam örülni mint a Barcelona kiesésének. Nagyon. Tipikusan a túlsztárolt csapat megfelelője volt. A 4-0 meg beárazta őket.

    Ja, és
    Hup Holland!

    Válasz erre

Csak bejelentkezett felhasználók szólhatnak hozzá a bejegyzéshez. Ha van felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.