NST

NST a facebookon
Twitter
Friss kommentek
Archívum
Iratkozz fel
Szabályok

Itt találod, hogy merre hány méter:

FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK

Linkek


NST
Félévi érteschítő
Írta: mocsing | 2010. dec. 21. 18:00

Tudjuk, hogy sokféleképpen és sokféle irányból meg lehet közelíteni egy edző munkásságát az adott félévben, a felől azonban semmi kétségünk, hogy kizárólag a sajátunk a tökéletes, méghozzá egyedül a világon. 2010 őszén a Bundásban hárommal több edző tevékenykedett, mint ahány csapat van, az ő munkájukat nem lesz egyszerű értékelni, de ennyivel is megkönnyítette dolgunkat kecskeország, illetve a sváb birodalom központja. Danke, nocheinmal danke.

Akkor sznob állatnak nem tartjuk magunkat, hogy a német osztályozós rendszert átvéve adjunk érdemjegyeket hőseinknek, ugyanakkor feltétlenül meg kell jegyeznünk, hogy nincs is köcsögebb tanár annál, aki fukarkodik az ötösökkel és ugye év végén passzióból buktatni sem illik, kivéve, ha Bruno nagyon lelkesen rázza a pofonfát.


A Bundásban dolgozik jelenleg négy olyan mester is, akinek a nevére bárhol felkapná a fejét a helyi Mezey és egyből elzavarná a lokális értelemben vett pogácsakirályt interjúvolni. Schaafot, Magathot, Heynckest és persze van Gaalt sorolhatjuk ebbe a kategóriába, és akkor a sorrend is stimmel, ha emelkedő rendszerben nézzük a reputációt. A fenomenális kvartettből kizárólag a rangidős Jupp-ra lehetünk büszkék, őrá viszont nagyon, mert bár nem tudunk nem mosolyogni magunkon, amikor arra gondolunk, talán beérik a méheket, mégis normálisnak tűnő csapatot rakott össze most, amelyik kevesebbet balfaszkodik, mint ahányszor kellemesen meglep. Egészen kiváló őszön van túl a ’Kusen, amit persze sikerült kicsit elkúrni a Freiburg elleni iksszel, viszont csak a listavezető kapott náluk kevesebb gólt, ami nem jellemző errefelé. Nagy kár, hogy a Bayer is olyan csapat, amelyiknél szinte értelmetlen 1-2 évre előre gondolkodni, ha megy a szekér, most is kb az a kérdés, hogy hova megy Vidal, ha a Bayern tényleg Luiz Gustavot viszi, de ennek is megvan a romantikája nincs. Osztályfőnöki dicséretben részesül, tanulmányi kiránduláson büntetlenül hányhat a szobában. 5

Van két csalódásunk, akik egyelőre nem tudják kihozni sem a csapatból azt, ami benne van, sem a saját, tréneri képességeiknek megfelelő eredményt. Magath az utolsó fordulóban, illetve a BL-csoportelsőséggel tornászta fel erős kettesét gyenge hármasra, amivel biztosan könnyebb dolga lesz otthon a magyarázatnál, azonban később a szobájába bezárkózva, egy alkarnyi cigi segítségével nyugodtan magába szállhat. Persze csak ha neki is hiányérzete van.

Van Gaal szintén csak a BL miatt kap közepest, meg ugye mindkettőjüknél van kupa is még talonban, hátha ott kell vigasztalódni, mint rezignált Pomper Tibinek a mozgólépcsőn. (Remélem, senkinek nincs kétsége, hogy az Augsburg is ki lesz pofozva ma a DFB-Pokalból, ahogy holnap a VfB is.) Amennyiben konkrétumot kéne a szemükre vetni, akkor Felix esetében részemről érthetetlen Raúl kvázi lecserélhetetlen státusza, de ezzel a mondattal párhuzamosan rajzolom tulajdon véremmel a céltáblát sziklával bezúzott mellkasom közepire. Természetesen ennek nagyjából semmi köze a pocsék teljesítményhez, egyáltalán nem a spanyol miatt volt olyan szar a bányászok tavasza, mint amilyen – ugyanakkor hiszem, hogy ha gyenge meccsein hamarabb lekapja a pályáról a mezőny legjobban fizetett bójáját, talán előrébb tartanak most. Ettől függetlenül Raúl nyolc gólja akkor is nyolc gól, ha az elsősök ellen rúgta. Magath holland kollégája két mérkőzést biztosan nem tud kimagyarázni: a Schalke és a Mönchengadbach elleni gyalázat nagyon fáj még mindig, még ha előbbitől ki is lehet kapni, pláne idegenben. Amúgy meg annak is igaza van, aki nem akarja kritizálni van Gaal kezdőit, mivel az ősz nagy részén 15 ép mezőnyjátékosnak is örült, másfelől meg ennek a keretnek akkor is dobogón kéne lennie, ha sok a sérült. Igen, még akkor is, ha kurva sok a sérült. Közepes, ennél sokkal többet várunk, tiltólistán vagytok a büfében és a 151 méterre lévő kocsmában is. 3

Schaaf ebben a félévben eljutott oda, ahova tudtommal még sosem: felajánlotta lemondását a brémai vezetőségnek, akik eddig ismeretlen eredetű kórokozóktól származó agybaj miatt azt nem fogadták el. A Werdernél nagyon nincs rendben valami, vagy leginkább semmi, a szurkolókkal pláne nem, mivel ők nem akarnak megválni a klubjuk – történelmi megközelítésből is – szerves részének tekinthető mestertől. Azt senki nem gondolja, hogy Schaafnak véletlen volt az elmúlt tíz éve, vagy hogy elfelejtett volna bármit is abból, amit tud, de ettől még ki kell mondani: leépített. Elhiszem, hogy Özilt el kellett adni, de hogy pocsék áron ment el, az fix. És nagyjából sem sikerült pótolni, Wesley talán megfelelő képességű játékos valahova, azonban az életben nem fogja azt csinálni, amit a török – de még azt se, amit Micoud. Védelme nincs, csak havi egy Wiese-parádé, meg ugyanennyi lepke. Kicsit olyan ez a Schaaf-Werder viszony, mint amikor azért nem engedsz el egy csajt, hogy ne legyen mással, de valójában te sem hozzá ragaszkodsz, csak ahhoz, aki volt – valaki, aki mellett az lehettél volna, ami nem lettél. A Werder egyszer azért bajnok lett. Elégséges, de csak mert egy győzelmen kívül van az osztályozós helytől és mert megkésve bár, de nem rajta múlt, hogy nem váltott intézményt. Értékeljük az önkritikát. 2

A legunalmasabb szereplője posztunknak nyilvánvalóan Jürgen Herbstmeister Klopp, aki ötös, csillagos ötös és minden hasonló elismerés. Vélhetően megnyerte a bajnokságot, ez igazából az első négy tavaszi forduló során eldől: ha ott a Leverkusen-Stuttgart-Wolfsburg-Schalke kvartett ellen nem szereznek öt pontnál többet, a Bayern viszont ugyanennyi találkozón a maximális tizenkettőt, akkor még lehet érdekes a Bundesliga idén. Egyéb esetben aligha. Igazgatói dicséretben részesül, a suli legjobb csaja orálisan köteles kielégíteni a félemeleti fiúvécében. 5

Tuchel dettó pompás őszi idényt tudhat maga mögött, nála nyilván egyetlen cél van, mégpedig elérni az EL-helyek egyikét és elnézve a német bajnokság őrültségi fokozatát, ez nem is reménytelen. Mi megköszönhetjük neki, hogy bízott az _egyetlen magyar csatárban_.  Azonban Wetkloval nagyon kicseszett, sajnálom őt, mert semmi alapja nem volt visszacserélni Müllert, de persze értem a hátterét, ahogy az üzenetet is. Csapatszinten mindenki tudta, sejtette, hogy ez a keret hosszú távon nem fogja tudni tökéletesen hozni Tuchel egyébként papíron kiváló terveit, már azért is respekt, hogy két hónapon át megcsinálták. Jeles, a tanári kar különdíjára jogosult, hivatalos stréber, nézheti Kloppo-t, miközben. 5

Van még két ötösünk, amihez nagyon sokat nem lehet hozzáfűzni, ezek nyilván valamennyire indokoltabbak, mint Heycnkest dicsérni, aki egy Helmest simán padoztathat, ugyanakkor Slomka és Robin Dutt egy semmilyen, sokak által kiesésre ítélt kerettel csinálta meg a keret első felébe tartozást. Ez tipikusan az a jeles osztályzat, aminek senki nem tudja, mi lesz vége tavasszal, de egy már biztos: ennyi ponttal kiesés tuti nem, és ezzel a cél teljesítve is vagyon, szép magyarul megmondva. A félidőben nullás gólaránnyal álló Freiburg még gólkirályjelöltet is adott, egy labdaügyes Coulibalyt. Jeles, de nem úgy, hanem másképp.

Bruno Labbadia a labdarúgás adósságrendező hitele. Hirtelen úgy érzed, előrébb lettél vele, mert egy másik rossz megszűnt, de igazából csak kalimpálsz a szarmocsárban, süllyedsz egyre lejjebb és lélegzed be a fekáliát, nyeled szaporán, mintha kötelező lenne. Őt, noha csak egy meccse volt, együtt értékeljük Gross-szal és Kellerrel: elégtelen, botrányos az egész stuttgarti ősz. 1

A két 4-es osztályzatot Hecking és Marco Kurz érdemelték ki, mivel náluk egyáltalán nem érezzük biztosan a bennmaradást egyelőre, de mindenképp sikerként értékeljük, hogy a középmezőnyben tartották csapataikat. Jó, mert jónak tűnik, de még nem elég jó. 4

Holger Stanislawskinak, aki a messze legkisebb költségvetésű klubbal lavírozik, nem volt szívünk hármasnál rosszabbat adni – de tekintve, hogy a kiesés küszöbén áll, ennél jobbat sem tudunk. Közepes, ami össze nem hasonlítható közepes van Gaaléval. 3

Természetesen a legcsámcsogósabb részét a végére hagytuk. Én elhiszem, hogy Rangnick egy óriási professzor, de ebből pontosan fél évig láthattunk kézzelfogható eredményt, ezen kívül fáradságos munkával sikerült az utálható Hoffenheimet borzalmasan semmilyenné fejlesztenie, ami csak első hallásra dicséretes. Nem tartozik Rangnick megítéléséhez Hopp nyilatkozata, miszerint teljesen felesleges Gustavo Münchenbe költözéséről beszélni, mert úgyis így lesz, és igazi tirpákság lenne nekik keresztbe tenni (ugye 2014-ig van szerződése a brazilnak). De azért az egy kicsit mégis ide vág, hogy a világverő Hoff-nak már esélye sincs versenyezni egy bajor ajánlattal, míg mondjuk két éve necces lett volna elvinni Ibisevicset. Most meg már senkinek nem kell. Amúgy a hét kérdése, hogy ki az a kretén, aki szerint LG megér 15 millát, az jó kérdés. Ja, hogy Nerlinger. Az más. Közepes, amilyen egy tipikus Hoff-meccs és csak azért, mert megelőzik a HSV-t.

Három jómadarunk maradt még, közülük Vehnek maximum elégségest tudunk adni, elvégre a kereteket elnézve, augusztusban a harmadik legjobb matériának gondoltuk, aztán tessék, most ott balfaszkodnak a mezőny felénél és nem tudom, milyen jelek utalnak fejlődésre. Semmi értelme ragozni, elfogadhatatlan ez a kilencedik hely. Ruud távozása is felvetődött egyébként az utóbbi napokban.

Frontzecket illetően pedig semmi egyéb gondolatunk nem lehet, minthogy feladta az első osztályt a vezetőség, ha nem váltják le télen. A sereghajtó pozíció azért annak fényében is érdekes, hogy kapásból tudok mondani négy keretet, amely vitathatatlanul gyengébb a Gladbachénál. Karó.

A Köln annyira rossz csapat, hogy szerintünk nem volt edzőjük, a vonatkozó pletykákat ignoráltuk, mint Soldo a józan észt. Nem osztályozható.

McClaren pedig egy pöcs, aki jól el kéne verni egy léccel. 1

Címkék: bundesliga, összefoglaló
Kommentek: 87 komment

Eddig 87 komment érkezett

  • [1] Kisvesza - http://leedsunited.blog.nepsport.hu/  2010. 12. 21. 18:37 

    "McClaren pedig egy pöcs, aki jól el kéne verni egy léccel."

    :D

    Válasz erre
  • [2] csoncson - http://messianizmus.blog.nepsport.hu/  2010. 12. 21. 18:57 

    Óriási lett megint, grat, mocsing. :-DDD

    Raúl nem kilenc (bajnoki) gólnál jár? Két tripla, egy dupla meg egy szimpla. Szerintem pont azért nem cseréli le Magath, mert benne mindig ott van az a képesség, hogy a semmiből, teljesen váratlanul lőjön gólt, netán gólokat.

    Válasz erre
  • [3] mocsing - http://nepstadion.blog.nepsport.hu/  2010. 12. 21. 19:03 

    @csoncson: még itt is csalok (de, kilenc, rosszul emékeztem)

    lecserélték egyébként többször is, de még többször kellett volna :))

    Válasz erre
  • [4] halareaal  2010. 12. 21. 19:46 

    ugyan nem láttam minden Scalke meccset, de amiket igen, azok alapján Raul akkor is a jobbak között volt, amikor épp nem lőtt gólt. és azért az túlzás, h csak a kicsik ellen csinált volna vmit, a Werdernek pl 3at rúgott. ok, hogy most nagyon szar a Bréma, de attól még nem válik kiscsapattá. bár valszeg csak a kifejezetten őt figyelők jegyzik meg, de a Bayern elleni első gólt is gyakorlatilag ő hozta össze, meg Wolfsburgban is az ő hatalmas labdája kellett az első Schalke gólhoz. emellett benne volt a Lisszabonban meg Mainzban lőtt győztes gólban is és vágott egy duplát a Hapoelnek (mondjuk ők sem egy nagy csapat, de az utsó 3 veretlen BL mecsük halapján nem is hakni ellenfél).
    ettől komolyabb csapatok ellen meg más se nagyon villogott. góllövő lista szerint 9nél jár amúgy.
    persze ettől függetlenül adom, hogy hülyeség csakazértis végig pályán tartani, főleg mivel a kondija már nem olyan acélos.

    Válasz erre
  • [5] Der Beste  2010. 12. 21. 21:57 

    Az a nyolc gól éppenséggel kilenc.
    Most épp a z Augsburg elelni kupameccset nézem.
    Csak Raulnak volt épkézláb megmozdulása.
    Őt megtalálni s baszogatni i egy Bundásról szóló összefoglalóban szerintem nem mást, mint polgárpukkasztás.

    Amúgy jó a poszt.

    (Hol az a céltábla? Hozom az AK.-t)

    Válasz erre
  • [6] LojziBM  2010. 12. 21. 22:34 

    "Bruno Labbadia a labdarúgás adósságrendező hitele."

    Bazmeg ezt a mondatot beteszem jpg-be 117 különböző színben és méretben, meg betűstílussal és ez lesz a háttérképem.

    Zseniális.

    Válasz erre
  • [7] magpiezz  2010. 12. 21. 22:58 

    a Skibbe gyerek igazoltan hiányzik, vagy csak annyira átlagos, hogy észre sem vetted a padsorokban? :) aztán 4-esnél rosszabbat ne kapjon.

    Válasz erre
  • [8] LojziBM  2010. 12. 21. 23:09 

    @magpiezz: Tényleg....

    Válasz erre
  • [9] gomez takarodj (sunnyalbion)  2010. 12. 21. 23:15 

    @Kisvesza: +1
    (meg az elverés is +100)

    Válasz erre
  • [10] csoncson - http://messianizmus.blog.nepsport.hu/  2010. 12. 21. 23:23 

    @magpiezz:

    Skibbe ugyanaz, mint Slomka...

    Válasz erre
  • [11] LojziBM  2010. 12. 21. 23:53 

    @csoncson: Nem.
    Slomka 4. helyet ért el erősen osztályozó szagú matériával, míg Skibbe egy lényegesen erősebb kerettel 5 pont és 3 hely hátrányban Slomkához képest.

    A Frankfurt-ügyekben illetékes kolléga négyesét reálisabbnak érzem.

    De Skibbének sincs más dolga tavasszal, mint szorosan három pontra maradni a Bayerntől és meglesz az a jeles.

    Válasz erre
  • [12] csoncson - http://messianizmus.blog.nepsport.hu/  2010. 12. 21. 23:59 

    @LojziBM:

    Az a lényeg, hogy mindketten a fölső középmezőnyben állnak egy gyengécske kerettel. Ilyen messziről. :-)

    Válasz erre
  • [13] mocsing - http://nepstadion.blog.nepsport.hu/  2010. 12. 22. 1:54 

    @magpiezz: egyszerűen nem tudom hibáztatni magamat, amiért kimaradt a frankfurt és mestere :)) szerintem telitalálat, hogy meg sem lettek említve, amúgy meg igen, négyest éreznék én is korrektnek, de be kellett jönnie szülőire az anyukának, hogy eszembe jusson, ide járnak ők is :)

    Válasz erre
  • [14] magpiezz  2010. 12. 22. 12:25 

    @mocsing: azért az utolsó fordulóban beadott szorgalmijára kaphatna egy-két pluszpontot

    az, hogy miért Labbadiát választja egy óriási szarban lévő komoly klub nagyobb rejtély, mint a Kennedy-gyilkosság. nagyon kíváncsi leszek a tavaszukra, de ebben egy osztályozó minimum benne van. egy Köln-Gladbach-VfB kieső trió elég durva névsor lenne.

    Válasz erre
  • [15] akron99  2010. 12. 22. 14:14 

    Meggyőződésem, hogy Gekas a Bayern bajnoki címét jelentő gólt lőtte a az ősz utolsó előtti perceiben. Tavasszal helyre áll a rend: a Schalke bejön az UEFA-s helyekre, a Freiburg, a Hannover, a Mainz és a Dortmund meg kipukkad. A BVB nem jobb, mint a tavalyi Bayer és ők se nagyon nyertek meccset a 22. ford után.. (konkrétan még kettőt) És ezen a dortmundi uefa kiesés sem segít..
    Ez kicsit erősen hangzik de május 15-én állok a szembesítés elé.:)

    Válasz erre
  • [16] bz0015  2010. 12. 22. 14:51 

    @akron99: Valoban nincs nagy kulonbseg a tavalyi evhez kepest. A Bayer 35 ponttal allt (a labdajatekegyletnek 43 van) mig a Bayern 33-mal (most 29). Ha a BVB produkal egy olyan tavaszt, mint a tavalyi kipukkadt Kusen, akkor 67 pont, vagyis a Bayernnek egy simacsiga 38 pontot kellene osszeszednie, az meg barmikor-barmilyen korulmenyek kozott.

    Válasz erre
  • [17] szeps  2010. 12. 22. 14:58 

    @bz0015: Remélem, igazad lesz, de azért a Dortmund is jusson be a BL-be!

    Kíváncsi vagyok, hogy ott mit produkálnának...

    Válasz erre
  • [18] bz0015  2010. 12. 22. 17:06 

    @szeps: nem ezt a bajnoksagot a Labdajatekegylet behuzza. 2007-2008-ban volt legutobb 29 pont alatti felevuk, marpedig 29+14=43 annyit meg nem fog szerezni a Bayern. A Kusenben meg megiscsak ott van Ballack (a 2002-es es 2008-as negyezustos evevel) meg amugyis a Kusen, mint bajnok?

    Az az egy szerencse, hogy a BuLi csak 63/64-ben indult, ugyhogy tovabbra is maradnak egy csillagon.

    Válasz erre
  • [19] Titi120  2010. 12. 22. 17:20 

    @LojziBM:

    Be kell vallanom, hogy ezért a Labbadiaval kapcsolatos megállapításért már megérte felkelnem ma. :)

    Válasz erre
  • [20] acdcisti  2010. 12. 22. 18:16 

    Jó poszt!

    Mi a véleményetek a Köln új igazolásáról?:))) Igen, Rensingről van szó. Nem egy életbiztosítás... de legalább változatosabbak lesznek mocsing beharangozói: nem csak a herceget kell mindig magasztalja, szánhat pár kedves szót Oli utódjára is :D

    Válasz erre
  • [21] heinrich - http://nepstadion.blog.nepsport.hu/  2010. 12. 22. 18:35 

    Labbadia pocskondiázásáról nem maradhatok le :)

    A BVB-nek március végére sztem ki fog jönni az összes kiscsapat hibája, mint a Hoffnak. Cserepad nincs, kulcsemberek megsérülnek, egy-két bírói hiba, kifelé pattanó kapufák, fogy az előny, aztán már mentálisan is csak Klopp fogja bírni.

    Hatalmas figura egyébként, van róla egy félkész posztom 2 hónapja :)

    Arra is mernék fogadni, hogy hamarosan lesz ő a Bayern edzője, egyáltalán nem rossz választás, mert nem csak egy motivátor-gép, de taktikailag is rendben van.

    Válasz erre
  • [22] ertelmetlen  2010. 12. 22. 18:53 

    @acdcisti:

    Elsősorban fejben volt kevés Rensing, ez pedig megoldódhat egy olyan csapatnál, ahol jóval kisebbek az elvárások. Azért Mondragon sem egy extraklasszis.

    Válasz erre
  • [23] dzolutan  2010. 12. 22. 19:00 

    @heinrich: Szerintem Fink előbb lesz a Bayern edzője.

    Válasz erre
  • [24] mocsing - http://nepstadion.blog.nepsport.hu/  2010. 12. 22. 19:25 

    rensing és a köln - ezt hívják ideális házasságnak. bár ez sem igaz, mert kizúgnak idén a kecskék és egy buli1-es csapatot megérdemel szerintem

    Válasz erre
  • [25] PaulanerSalvatore  2010. 12. 22. 19:51 

    @heinrich: ehhez még hozzátenném, hogy láttam félkómában a frankfurti meccsüket, azon látszott, hogy milyen mikor egy ilyen fiatal csapat hátrányba kerül. frusztrált és hülye. kíváncsi leszek miként oldják meg az ilyen szitukat. egyébként horror sorozattal kezdenek, most nincs kedvem keresgetni, de az első öt meccsük pokoli lesz.

    löw lesz a bayern edzője lali után, utána húzhat egy sorszámot klopp is, josével együtt :)

    Válasz erre
  • [26] mocsing - http://nepstadion.blog.nepsport.hu/  2010. 12. 22. 20:01 

    @PaulanerSalvatore: szerencse, hogy az első négy ott van a posztban, így nem kell keresgélned :)

    Válasz erre
  • [27] Szpáhi  2010. 12. 22. 20:22 

    @szeps: ennyit elárulhatok, azt amit eddig a Bayern-en kívüli BL-delegáltak: ha netán megvan a selejtező, utána 4. kalaposként összesorsolják egy akár sima csoportba is, ennek ellenére szépen csendben kiesnek, jó esetben EL-ben futhatnak még pár kört. aztán anyázhatják otthon a szurkolók a Bayern-t, aki persze egyedül menti meg ismét a Bundesliga becsületét, a kb. 5 évente továbbjutó 05-fel.

    Válasz erre
  • [28] PrawoJazdy  2010. 12. 22. 20:25 

    @acdcisti: Én kurvára örülök neki, semmi unszimpatikus nem volt benne, csak nem ez az ő szintje. Tisztára, mint Lell (nála jobb egy kicsit), ha nem esik ki a köln, megtalálta a helyét. Podolski egy pöcskarika, egészen más.
    Pranjic a balhátvéd. Mocsing, lehet, hogy át kell írnod a Gál Lajoska jegyét. De szar lenne.

    Válasz erre
  • [29] dzolutan  2010. 12. 22. 20:36 

    Stuttgartban nem nagyon fogják megtalálni a fű közt a krumplit.
    Közben Ottl. Tudjukki remélem látta. :D

    Válasz erre
  • [30] mocsing - http://nepstadion.blog.nepsport.hu/  2010. 12. 22. 20:40 

    remélhetőleg azzal, hogy megmutatta, egyszer egy életben ilyet is tud, végleg eladtuk ottlt valahova

    @PrawoJazdy: nem lesz ennek ma jelentősége, te is lehetnél a balhátvéd

    Válasz erre
  • [31] dzolutan  2010. 12. 22. 20:42 

    @mocsing: Asszem az előző kupameccsen is durrogtatott bőszen.

    Válasz erre
  • [32] dzolutan  2010. 12. 22. 21:19 

    A pálya közepén répáznak meg minket. Svájni halovány, Ottl és MvB együtt söröznek valahol, Gomez helyett be kellett volna cserélni valakit, hogy ne legyen emberhátrány.

    Válasz erre
  • [33] ertelmetlen  2010. 12. 22. 21:19 

    jó érzékkel lemaradtam az első tíz percről.

    Valaki számolja, hogy az Ottl&MvB páros hány labdát szerzett?

    Engem nem annyira izgat a kupa, de azért Labbadiatól kiszopni vicces.

    Válasz erre
  • [34] gomez takarodj (sunnyalbion)  2010. 12. 22. 22:08 

    müller-müller-müller a csatáááár, éjjáó

    Válasz erre
  • [35] gomez takarodj (sunnyalbion)  2010. 12. 22. 22:09 

    azért nem mondható, hogy ez a két csapat szar meccseket játszana egymással. 170 perc, 15 gól, majdnem 10 percenként egy.

    Válasz erre
  • [36] gomez takarodj (sunnyalbion)  2010. 12. 22. 22:12 

    az unalmasabbik hoeness meg remélem kibassza most már azt az angol kergemarhát. 1-3 a cottbus ellen bazzeg, az agyam leszáll a bal herémbe. hát ez most akkor mégis hogy?

    Válasz erre
  • [37] gomez takarodj (sunnyalbion)  2010. 12. 22. 22:13 

    wahnsinn, aszondja a riporter. igaza van :)

    Válasz erre
  • [38] ertelmetlen  2010. 12. 22. 22:13 

    jó, én ezt nem hiszem el.

    Válasz erre
  • [39] mocsing - http://nepstadion.blog.nepsport.hu/  2010. 12. 22. 22:15 

    az egyik kiállítás igazán lehetett volna a bajnokin, ha már a beharangban úgy jósoltam. a macska rúgja meg

    Válasz erre
  • [40] gomez takarodj (sunnyalbion)  2010. 12. 22. 22:15 

    @ertelmetlen: ha a két meccsből random beadnák a szitukat, nehéz lenne megmondani, melyik melyik meccs. mondjuk piros nem volt a múltkor, asszem.

    Válasz erre
  • [41] ertelmetlen  2010. 12. 22. 22:18 

    @gomez takarodj (sunnyalbion):

    mondjuk ilyen botrányosan szar, felázott göröngyös saras pályán nem csoda, hogy van egy-két hülye gól. Persze itt szinte az összes olyan volt.

    Válasz erre
  • [42] gomez takarodj (sunnyalbion)  2010. 12. 22. 22:20 

    ha az aachen kinyomja a majnapartiakat, akkor erősen másodikliga-fíling lesz a kupában. a jómultkor ki volt az a harmadik? negyedik? ligás, aki nemzetközi kupában indult? vagy az francia volt, és tőlünk csak második ligás jutott ki?

    Válasz erre
  • [43] dzolutan  2010. 12. 22. 22:25 

    Botrányos a védekezésünk Lahmtól MvB-ig. Soha jobbkor téliszünet. Viszont Müller-Franck-Mario kezd összeérni, Klose csinálja amit tud.

    Válasz erre
  • [44] gomez takarodj (sunnyalbion)  2010. 12. 22. 22:26 

    @dzolutan: igen, csak lahm fel fog javulni.

    Válasz erre
  • [45] PrawoJazdy  2010. 12. 22. 22:48 

    @mocsing: Igaz, az egész védelem félelmetes volt, ráadásul Pranjic egy jó napot fogott ki.
    @gomez takarodj (sunnyalbion): Szerintem nem, egyrészt a Stuttgart egészen más szellemiségben játszott ezen a meccsen, másrészt a két meccs között a gondnok maszekban disznókat makkoltatott a pályán.
    Ez a meccs egészen félelmetes volt. Egy kifulladt, szerencsétlen csapatot láttam a pályán, meg a hihetetlen lúzer stuttgartot. Komolyan, az Arsenal szokott így festeni, májusban, mikor kiszálltak mindenből, és a kezdő fele sérült. Most meg ősz van. Butt is, akiről máskor a nyugalom szobrát lehetne megmintázni, mit csinált már. Kevés csapatnak jön jobbkor az ősz, mint a Bayernnek. Persze lehet keresgélni a Dortmund hanyatlásának a jeleit (és persze, lehet olyan fos fél szezonjuk, mint nekünk ez), de igazából a legfontosabb kérdés az, hogy talpra tud-e állni a csapat. Ha májusban a tavalyi helyzetébe kerülne a Bayern, hatalmas lenne. És sokkal nagyobb tett, mint az elmúlt években bármi.
    Ja, és Pogrebnyak. A kommentátor mondta, hogy a szurkolók nincsenek kibékülve vele. Pedig messze a legnagyobb volumenű játékos a csapatban, örülhetnek, hogy ott játszik.

    Válasz erre
  • [46] PrawoJazdy  2010. 12. 22. 23:00 

    Ja tényleg, valaki elmagyarázná, hogy mi a tököm volt az a kavarodás az első piros után? Nekem valahogy az jött le, hogy Schweini a sárga ellen agitál, Ribéry mondja neki, hogy hagyjad, a stuttgartiak pedig szidják.

    Válasz erre
  • [47] ertelmetlen  2010. 12. 22. 23:09 

    @PrawoJazdy:

    Szerintem arról volt szó, hogy a hentes kivételesen nem találta el normálisan Schweinit, aki így gyorsan talpra állt, összezavarva ezzel a bírót. Először én is azt hittem, hogy Schweini megpróbálja lebeszélni a bírót a lapról, de aztán úgy tűnt, hogy a stuttgartiak nem voltak megelégedve azzal, amit mondott. Szvsz megadható volt a sárga, főleg úgy, hogy az első sárgáját egy nagyon durva becsúszás után kapta.

    Nekem egyébként az volt a kedvenc jelenetem, amikor a Tasci által felrúgott bíró hason csúszva fújta be a Ribery ellen elkövetett szabálytalanságot.

    Válasz erre
  • [48] PrawoJazdy  2010. 12. 23. 0:08 

    @ertelmetlen: De akkor miért ment vissza állandóan, és magyarázott a bírónak? Már rég kiosztotta a pirosat, Ribéry húzta el, de akkor is magyarázott valamit.
    Egyébként megvannak a pokal negyeddöntők:
    Schalke vs Offenbach/Nürnberg
    Cottbus vs Hoff
    Aachen vs Bayern
    Duisburg vs Koblenz/Kaiserslautern
    Azt hittem, hogy a Schalke-t fogjuk kapni.

    Válasz erre
  • [49] ertelmetlen  2010. 12. 23. 1:18 

    @PrawoJazdy:

    rutube.ru/tracks/3901955.html

    Scweini szerint szabálytalan volt, de nem ért sárgát. Azért ez elég sportszerű.

    Válasz erre
  • [50] PrawoJazdy  2010. 12. 23. 1:39 

    @ertelmetlen: Fasza. Azért ez durva, fair play-díjat és EL indulást Schweininak!

    Válasz erre
  • [51] Építők  2010. 12. 23. 11:34 

    jó kis cikk, gratula!

    de miért a bayern van emlegetve a bvb kihívójaként tavaszra:

    "ha ott a Leverkusen-Stuttgart-Wolfsburg-Schalke kvartett ellen nem szereznek öt pontnál többet, a Bayern viszont ugyanennyi találkozón a maximális tizenkettőt, akkor még lehet érdekes a Bundesliga idén."
    ??
    lehet ez még érdekes nem csak bayern drukereknek...

    Válasz erre
  • [52] LojziBM  2010. 12. 23. 13:21 

    @Építők: Miért, ki legyen?
    A Mainz?
    A Hoffenheim?
    A Leverkusen?

    Válasz erre
  • [53] BvBGeri  2010. 12. 23. 15:25 

    @heinrich: "A BVB-nek március végére sztem ki fog jönni az összes kiscsapat hibája, mint a Hoffnak. Cserepad nincs, kulcsemberek megsérülnek, egy-két bírói hiba, kifelé pattanó kapufák, fogy az előny, aztán már mentálisan is csak Klopp fogja bírni."

    1.: A BVB miért lenne kis csapat? Nézd meg a játékoskeretet, ez nem a mainz. Cserepad nincs. Pls nézd meg megint a játékoskeretet. Ősszel is 3-4 kulcsjátékosunk legalább sérült volt. Bírói hibák is voltak (hoff, kusen), és ha jól tudom, mi lőttük a legtöbb kapufát ősszel. Tavasszal meglátjuk, hogy mi lesz, de egy frankfurti vereség miatt nem kéne temetni egy olyan csapatot, amelyik átrobogott az egész BuLi mezőnyén...

    Válasz erre
  • [54] rvm - http://geilsterklubderwelt.blog.nepsport.hu/  2010. 12. 23. 19:14 

    mocsing, te iszol?

    @ertelmetlen: hááát, az augsburgi pálya is elképesztően szar volt. Magath mondta is, hogy erre a pályára a Bayern ki sem ment volna (utalva a tavaszi bajor nyammogásokra).

    Magathnak meg kijár a hármas fölé nálam, a BL csoportkörben kettőt lépett előre, kupa 8 között, majd az utolsó bajnoki meccseken már látszott, hogy mire képes a keret.

    Kloppot túlmisztifikáljátok, de tudom, most szél ellen hugyozok.

    Válasz erre
  • [55] mocsing - http://nepstadion.blog.nepsport.hu/  2010. 12. 23. 20:21 

    @rvm: csak ha vezetek. miért?

    Válasz erre
  • [56] PrawoJazdy  2010. 12. 23. 21:28 

    @rvm: +1 én sem értem mi a jó Kloppban

    Válasz erre
  • [57] LojziBM  2010. 12. 23. 23:01 

    Demichelist elveszítettük.

    Válasz erre
  • [58] mocsing - http://nepstadion.blog.nepsport.hu/  2010. 12. 23. 23:09 

    @LojziBM: hónap kommentje

    Válasz erre
  • [59] gomez takarodj (sunnyalbion)  2010. 12. 24. 18:26 

    @LojziBM: Azt hiszem, most kijár Martinnak, hogy

    MICHO, KÖSZÖNJÜK!

    Szép karácsonyt hoztál nekünk. Nagy kő esett le minden bayern-fan szívéről. Sok sikert ott lent, nem tudom hol, remélem kivívjátok a bennmaradást.

    Vaya con dios.

    Válasz erre
  • [60] gomez takarodj (sunnyalbion)  2010. 12. 24. 18:27 

    @mocsing: ki ellen szoktál vezetni?

    Válasz erre
  • [61] LojziBM  2010. 12. 24. 23:21 

    @gomez takarodj (sunnyalbion): Azt hiszem, hogy a
    MICHO KÖSZÖNJÜK!
    Az kijár neki az itt töltött éveiért, a jó megoldásaiért fénykorában, a fontos góljaiért és természetesen a Bundesliga-rekord legkevesebb kapott gólért 2008-ból, amiben még főszereplő tudott lenni.

    Kicsit sajnálom, hogy nem igazoltak a nyakára klasszis védőket a vezetők, mert akkor valamivel korábban távozott volna, zömmel szép emlékeket és pozitív képet hagyva maga után.

    Válasz erre
  • [62] gomez takarodj (sunnyalbion)  2010. 12. 25. 9:29 

    @LojziBM: vagy egy kahn-típusú kapust mögé, aki előtt nem mer hibázni :)))
    (asszem kahnnak mindig komoly hatása volt a védelmünkre, meg az egész csapatra.)

    Válasz erre
  • [63] csoncson - http://messianizmus.blog.nepsport.hu/  2010. 12. 25. 16:52 

    A Málaga védelme katasztrofális (16 meccs, 35 kapott gól, úgy, hogy a Barcelonával még nem is játszottak...), pénzük viszont egy olajsejknek köszönhetően van, mint a pelyva, logikus, hogy erősítést kerestek, Demichelis pedig szerintem meg tud felelni ennek a feladatnak.

    Ha egyszer összeállnak, akkor minden adott lesz ott a nemzetközi kupás szerepléshez. Szóval mindenki jól járt a transzferrel szerintem.

    Válasz erre
  • [64] csabinter - http://nerazzurri.blog.nepsport.hu/  2010. 12. 26. 11:14 

    Egy őszi tizenegy:

    Weidenfeller - Ochs, Hummels, Szubotics, Fuchs - Kagava, Vidal, Sahin, Holtby - Gekasz, P. Cissé.

    Válasz erre
  • [65] csoncson - http://messianizmus.blog.nepsport.hu/  2010. 12. 26. 19:22 

    Most adták az Eurosporton a MU '98/99-es BL-menetelését. Szinte hihetetlen, hogy mekkora szerencséje volt az egész sorozatban a Manchesternek. Schmeichel nélkül például agyonverte volna őket az Inter (valami hihetetlen, hogy micsoda ihletett formában védett azon a két meccsen a dán...), a döntőben meg két Bayern-kapufa, több ordító helyzet stb.

    De nem ezt akarom írni. Hanem hogy az a Hitzfeld-vezette Bayern tanárian játszott. Volt egy akciójuk a meccs vége felé, amelyet úgy játszottak le, hogy az a mostani Barcának is dicsőségére válna. Kombinatívan, okosan, pontosan, ziccerig. Nem értem, miért terjedt el az az ostobaság, hogy a Löw-féle német válogatott valami németektől idegen szemléletű játékot nyomatna. Az a Bayern is hasonló módon építette föl az akcióit akkor, mint Löw válogatottja most, csak érettebb, jobb játékosokkal. A sors fintora, hogy végül azt a BL-döntőt nyerték meg, amely jóval kevésbé állt nekik, mint amelyet elbuktak.

    Válasz erre
  • [66] PrawoJazdy  2010. 12. 26. 21:30 

    @csoncson: A 80-as, 90-es évek óta a Lineker-idézet alapján tartják számon a németeket (illetve ez már 1954-ben kezdődött), ami nagy hülyeség, az én kedvenc példám a '74-es válogatott. A másik hülyeség ebben a sztereotípiában, az a németek nyerni tudása. Náluk még senki sem vesztett el több vb-döntőt és elődöntőt, az eb-ket nem néztem, de ott is hasonló lehet a helyzet. A németek odaérni nagyon tudnak, és a fölényüket realizálni, de bravúrgyőzelmekből nem állnak jobban, mint más válogatottak (ez is az '54-es döntő és a 90-es vb miatt van). De persze a buta MU drukkerek most is azt hiszik, hogy a futball győzött az antifutball felett 99-ben, mert fúj Bayern, és most sem mondja senki, hogy az egyik legszebb támadófocit játszó csapat a BL-ben a Bayern, pedig de.

    A mostani válogatottról nekem az a benyomásom volt a vb alatt, hogy valami ilyesmire számítana az ember az angoloktól az irodalmuk és a híres humoruk alapján.

    Válasz erre
  • [67] csoncson - http://messianizmus.blog.nepsport.hu/  2010. 12. 27. 12:06 

    @PrawoJazdy:

    Igazad van, valószínűleg '54 ÉS '74 miatt terjedt el, hogy a németek focigyilkosok. Mindkét vébén volt egy válogatott, amely elképesztően látványos, ellenállhatatlan támadófocival rukkolt elő (a magyar és a holland), és a németek mindkettőn valahogy átküzdötték magukat. A '90-es vébé ilyen szempontból más volt, azt a torna legjobban játszó, legoffenzívebb csapata nyerte.

    Angol válogatottat én egy igazán jót láttam, a '96-osat. 4-1 Hollandia ellen, no comment...

    A klubcsapataik eredménysora lenyűgöző, de kevés olyan volt köztük, amelyre tényleg igazán jó érzésekkel gondolhatna a kívülálló. Míg például a Dortmund a semleges néző számára is élvezetes futballt játszott '96/97-ben. (Vagy a Leverkusen 2001/2002-ben.)

    Válasz erre
  • [68] PrawoJazdy  2010. 12. 27. 23:09 

    @csoncson: Azért a '74-es német válogatott a legnagyobb generáció volt, Beckenbauerrel és Müllerrel pl. Az tipikus "kár hogy valaki veszít" döntő volt.
    Válogatott alatt én a németet értettem, pont, hogy az angol labdarúgás nagyon is távol áll az angol humortól, míg a mostani németben van valami ahhoz hasonló szellemesség.

    Válasz erre
  • [69] csoncson - http://messianizmus.blog.nepsport.hu/  2010. 12. 27. 23:38 

    @PrawoJazdy:

    Értettem, hogy a németre értetted. :-) Csak közben egyszersmind utaltál az angolra is, amely (mint úgy általában az angol foci) valóban antagonisztikus ellentéte egy sziporkázóan szellemes kultúrának.

    '74-ben a hollandok útja a döntőig a nehezebb ágon meggyőzőbb volt (-Brazília 2-0!, -Argentína 4-0!!), és hát ugye az a holland csapat arra az Ajaxra épült, mely a megelőző 4 BEK-kiírásból 3-at megnyert. Szóval a németek mellett annak ellenére is inkább csak a hazai pálya szólt, hogy később bizonyították, az is egy nagy generáció volt.

    Válasz erre
  • [70] PrawoJazdy  2010. 12. 28. 0:45 

    @csoncson: A német meg arra a Bayernre, amely a '74-es és a következő két BEK-et nyerte :)
    De értem mit akarsz mondani, én is inkább a hollandoknak adtam volna a címet, bár egy tökéletes világban nem ezt, hanem a '78-ast.

    Válasz erre
  • [71] dzolutan  2010. 12. 28. 12:30 

    Barátságos meccs a hollandokkal(Robben sérülése miatt), a bevétel a miénk, Svájni az év embere a kicker szerint, és még micho is lelép. Szép évzárás.

    Válasz erre
  • [72] PrawoJazdy  2010. 12. 28. 14:16 

    @dzolutan: Mikor lesz az a meccs? És ha Bommel lesérül, ki lesz a hibás? :)

    Válasz erre
  • [73] dzolutan  2010. 12. 28. 14:24 

    Még nincs időpont, csak már a hollandok trombitája tele volt Uliékkal, ezt ajánlották.

    Válasz erre
  • [74] rvm - http://geilsterklubderwelt.blog.nepsport.hu/  2010. 12. 29. 15:24 

    @mocsing: és amikor posztot írsz?

    Dzeko -> City (?)
    Jendrisek -> Panathinaikos

    És...

    Rakitic + x Mio = Sissoko

    Ki a tököm ez a Sissoko, jó gyerek? Olyan ligákban játszott eddig, amit még véletlenül sem követek (olasz és spanyol).

    Válasz erre
  • [75] mocsing - http://nepstadion.blog.nepsport.hu/  2010. 12. 29. 18:10 

    @rvm: ez érdekes kérdés, mert ha innék, miközben posztot írok, vezetnem is kéne ugye. ez nem is lenne hülyeség a hosszabb utakon. én diktálom, a fedélzeti komputer pedig beviszi szövegfájlba. megvan, miből fogok meggazdagodni. a pénzből kineveztetem magam mlsz-elnökké és mcclarent ültetem a padra.

    Válasz erre
  • [76] PrawoJazdy  2010. 12. 29. 20:32 

    @rvm: Láttam néhány meccsét még a liverpoolban, azok alapján kurva jó játékos, sokkal inkább vkp, semmint középső középpályás, transfermarkt szerint 16 millió, szerintem bőven megéri, én szívesen látnám a Bayernben is akár.
    De azért egy Juvés biztos jobban ismeri a jelenlegi formáját.

    Válasz erre
  • [77] gomez takarodj (sunnyalbion)  2010. 12. 30. 14:37 

    @mocsing: és amikor mekit kirúgod a máltától elszenvedett 0-6 után, akkor bruno labbadia, a neves német kluboknál karriert építő edzőt négy millió euróért vásárlod majd ki az éppen aktuális háromhónapos megbízatásából :)
    (nyitómeccs: vfb stuttgart u12 - magyar A: 5-1, egy stuttgarti öngóllal)

    Válasz erre
  • [78] rvm - http://geilsterklubderwelt.blog.nepsport.hu/  2011. 01. 01. 20:54 

    BUÉK!

    Rangnick bedobta a törülközőt. Pedig olyan meseszerű volt az egész építkezős történet. Majdnem meghatódtam és már kezdtem elhinni.

    Irány a másodosztály és Nie wieder erste Liga!

    Válasz erre
  • [79] mocsing - http://nepstadion.blog.nepsport.hu/  2011. 01. 01. 22:11 

    @rvm: neked is. amúgy meg einverstanden, de ezt itt halkan, mert mindjárt megkapjuk :)

    Válasz erre
  • [80] LojziBM  2011. 01. 01. 23:03 

    Bonyolódnak a dolgok.

    Viszont úgy néz ki, hogy megkapják Alabát kölcsibe.

    Gondolom olyan szerződéssel, hogy illik játszatni.

    Ez a transzfer viszont nem feküdt Ragnicknak.

    Kíváncsian várom, hogy ki lesz a megoldás a Hoffenheim padján.

    Szerintetek rápróbálnak Klinsmannra?

    Válasz erre
  • [81] Orvenyhivo  2011. 01. 02. 0:19 

    @mocsing: neked is. amúgy meg einverstanden, de ezt itt halkan, mert mindjárt megkapjuk :)

    protestieren :)

    Válasz erre
  • [82] rvm - http://geilsterklubderwelt.blog.nepsport.hu/  2011. 01. 02. 14:56 

    @LojziBM: nekem ez az egész érthetetlen. Hoppot legalább üzleti szempontból kompetensnek tartottam, de ez a Gustavo üzlet csak a Bayernnek jó. Én elhiszem, hogy RR-rel már nem jöttek ki (már nyáron is hajszál híján távozott RR), meg UH nagy haverja, de nyáron is mehetett volna ennyiért LG (2014-ig szól a szerződése). Egyértelmű, hogy a kirúgást provokálta Hopp, de ezt úriemberek finomabban oldják meg. Meg alig hiszem, hogy van még valaki, aki hosszútávú tervekkel, türelmesen hajlandó egy szürke, antipatikus klubot építgetni. Bruno lehetett volna az (háháháháhá). Szóval a Hoffenheim projektet ezennel lezártnak tekintem. :)

    Azt hiszem, bevezetem ezt a névrövidítést. Tiszta krimi így az egész.

    Válasz erre
  • [83] LojziBM  2011. 01. 02. 16:43 

    @rvm:
    Hát azt hallottam én is nyáron, hogy DH és RR nem jönnek valami jól ki és már akkor felmerült a BM-től eltávolított JK neve, akinél jobban lebombázni egy klubot valóban csak a VFB alkalmazásában álló BL, vagy a HSV-nél tevékenykedő AV tudna, de nem volna rossz választás SML a VFL-től sem, mert a VW nem fogja sokáig tűrni, amit ott csinál, de a TSV-nél még bejöhet az SAP-tulajnak ha a KO a cél, és nem az EL, vagy méginkább a CL.

    (Tényleg jó....)

    Válasz erre
  • [84] VilLahm  2011. 01. 02. 17:54 

    @rvm: @LojziBM:
    Megvan már a befutó, a TSG (TSV az az 1859+1) új vezetőedzője a tavaly az U17-et EB-címig vezető, eddig RR 2. számú segítőjeként funkcionáló MP (=Marco Pezzaiuoli, bár ezt a nevet tényleg célszerű rövidíteni:)
    Hogy aztán mennyire lesz hosszútávú megoldás, azt majd meglátjuk, de nekem ez nem csak olyan "beugrásnak" tűnik.

    DA hozzájuk való kölcsönadásának egyébként rendkívül örülök, remélhetőleg szerezhet majd megfelelő mennyiségű Spielpraxist. SS-t nyilván nem fogja tudni kiszorítani, LV-poszton viszont simán elsőszámú lehet, hiszen honfitársa, AI, valamint az ex-BMG-s MC már most jóval gyengébb játékos nála.
    Bár én igazából annak örülnék, ha nem LV-ként, hanem LA-ként, vagy ZDM-ként számítanának rá...

    (Nekem is tetszik amúgy...:)

    Válasz erre
  • [85] PrawoJazdy  2011. 01. 02. 19:21 

    @VilLahm: Ez az olasz név nagyon jó, az ilyeneken nevethetnek a szlovák meg lengyel gyerekek, hogy "nézd, mennyi magánhangzó, a hülyéje" :)

    A rövidítéseket viszont abbahagyhatnátok, tiszta belterjes pletykálkodás az egész ("és akkor LvG és CN összeveszett, de aztán volt kibékülésszex, jött is a kis LG télen")

    Válasz erre
  • [86] ertelmetlen  2011. 01. 04. 20:04 

    na, Dzeko a mancity padján folytatja a pályafutását.

    Válasz erre
  • [87] dzolutan  2011. 01. 04. 20:37 

    torinónak még elvileg van 2 napja reagálni.

    Válasz erre

Csak bejelentkezett felhasználók szólhatnak hozzá a bejegyzéshez. Ha van felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.