Írta: benitoNST | 2010. szept. 7. 10:37
Csak néhány hét telt el azóta, hogy új vezetősége lett a magyar futballnak, és máris komoly esélye van, hogy a startvonal után egy méterrel pofára esünk a cipőfűzőnkben. Mi persze nem látjuk ennyire sötéten a dolgokat, de a közvélemény, és a válogatottakat övező közhangulat nagyon fontos tényezők, ezek elrongálása közvetlenül a rajtpisztoly dörrenése után nem kifejezetten kedvező. Az U21 lábon lőtte magát a Wales elleni vereséggel, a felnőttektől pedig már most egyértelmű elvárás Moldávia legyőzése, hiszen egy pontvesztéssel gyakorlatilag eldől, hogy a legvérmesebb szurkolók is feladhatják a kijutás reményét. (= pápá, 40 ezer néző a Puskásban). Ha minden rosszul alakul, olyan jajveszékelés lesz a nagy magyar interneten, hogy öröm lesz hallgatni. Hajtás után megpróbálunk mi maradni az ország egyetlen reálisan értékelő médiuma.
Mert beindult rögtön a nagy sírás-rívás, hogy már megint nincs játék, meg hogy mi az, hogy simán megvernek minket a svédek. Halló! Guten morgen, kedves érintettek, maguk hol voltak az elmúlt 25 évben? Olyan mélyen vagyunk, hogy a bálnafos a fejünkre hullik, ha valakinek elkerülte volna a figyelmét, úgyhogy talán érdemes ilyen szemszögből nézni az eseményeket, nem onnan, hogy Bozsik indít, Czibor elszalad, Kocsis érkezik, és bólint…
Nem volt rossz a svédek elleni meccs, volt benne némi ötlet, ami adott esetben sikert (= pontszerzés, NEM győzelem) hozhatott volna, de végül az erőviszonyoknak megfelelően tök simán lelépett minket Svédország. Zárójelben, ez a svéd csapat sokkal jobb lesz, mint az, amelyik az utóbbi években hol könnyebben, hol nehezebben, de szinte mindig megvert minket. Igen, Szöllősi úr, tudjuk mi is, hogy Gelleivel összejött idegenben egy iksz, bár már rég elfelejtettük volna a semmit nem érő pontot, ha nem hoznád minden egyes alkalommal szóba.

Az eredmények számunkra csak egy dolog miatt fontosak: hogy sok szurkolót lássunk minden meccsen. Moldovát sem azért kell legyőznünk, mert kell a három pont a végelszámoláshoz, hanem azért, mert Koeman alatt megvertük az alánk sorolt csapatokat, és a szinten tartáshoz kell, hogy ezen ne változtassunk most sem. Aztán azért kell még nyernünk, hogy a közönség a csapat mögé álljon. De még ennél is fontosabb, hogy jól játsszunk, mert ezt érdemes sokkal többre becsülni, mint a győzelemért járó, végeredményben nem sokat érő pontokat. Márpedig a moldávok kiváló ellenfélnek ígérkeznek arra, hogy magunk mellé állítsuk a közönséget. Leverték a finneket – fogalmunk sincs egyelőre, ez mit jelent – tehát annyira nem kutyák, és az önbizalmuk is a helyén lehet, úgyhogy meg kell harcolnunk velük. Nem lesz pilinckázós, lábkapkodós, biztonsági 1-0.
De előtte még a dicsőséges U21-es válogatott felismerhetetlenségig megcsonkított verziója próbál meg belekapaszkodni az utolsó szalmaszálba. Tekintve, hogy a csoport másik meccsén egy békés 1-0 után mind a házigazda Olaszország, mind a csoportgyőztes Wales továbbjut, mi akár bele is gyalulhatjuk a földbe Boszniát, akkor is csak reménykedhetünk a másik két csapat sportszerűségében. Ráadásul Lázár, Elek, Lipták, és Koman a felnőttekkel készül, Németh, Gosztonyi és Debreceni pedig eltiltottak lesznek. Vass és Varga valószínűleg játszhat, de elől is, hátul is nagyon vékonyak leszünk, és Boszniában a hajráig sokkal közelebb állt a győzelemhez a házigazda, azaz nem rossz csapat.

Elfogadható érvelés, hogy csak a felnőtt válogatott számít, a kicsik csak felhozó korosztály, de megvan az igen komoly kockázata ennek a gondolkodásmódnak. Mert a felnőtt válogatott igazi futballörömöt valószínűleg még hosszú ideig nem lesz képes okozni (hacsak nem tanulunk meg örülni a reményt keltő vereségeknek), a kicsiket pedig módszeresen széttrancsíroztuk. Komanék mögött nincs újabb hasonló korosztály, így most van egy előremutató koncepció, és van egy fiatal felnőtt válogatott, de nincs - és talán egy jó darabig nem is lesz - U21-es Eb, és nincs olimpia, pedig azért egyik sem lett volna rossz. Nekem például volt szerencsém ott lenni az utolsó három komoly utánpótlás siker helyszínén, az atlantai kijutáskor, az üllői úti olaszok elleni selejtezőn, és Fehérváron, amikor legutóbb Portugáliát vertük. Ott voltam az összes felnőtt válogatott meccsen is, de azokra nem nagyon emlékszem… okkal-joggal.
Lesz ma egy tétmeccs, meg egy másik tétmeccs, de tulajdonképpen egyik sem az. A felnőtteknél az eredmény nem különösebben lényeges, a kicsiknél pedig nem is az ő kezükben van a sorsuk. Az biztos, hogy nekem sokkal jobban fog hiányozni az U21-es Eb, mint amennyire örültem neki, hogy négy fordulóval a vége előtt még volt továbbjutási esélyünk a vb-selejtezőkön. De ez csak én vagyok.
Eddig 272 komment érkezett

-
[1] nils holgersson 2010. 09. 07. 11:14
-
[2] Irapuato 2010. 09. 07. 11:38
No, hát _benito, jól megfogalmaztad a véleményemet, ami az u21 kiherélését* illeti. pont ezért vagyok dühös egervárira, mert leszarta azt, hogy a fiatalok okozhattak volna sikerélmény(eke)t a magyar fociszurkolónak az esetleges eb és olimpiai szerepléssel.
most megint várhatunk 5-10 évet az olyan meccsekig mint az egyiptomi csehek és olaszok elleni mérkőzések. hiányozni fognak. nagyon.*és kiherélés alatt nem csak azt értem, hogy komant felvitték a nagyokhoz, hanem azt is, hogy ha hivatalosan sokadrangúvá degradálják az u21-es szereplést, akkor az a csapat hozzáállásán is sokat ront. ami valljuk be sokat számított az olyan meccseken, amikor az emberfeletti akaraterő döntött a javunkra, nem feltétlenül a játéktudás.
-
[3] slowmotion 2010. 09. 07. 11:39
attól még mindkét csapatnak fontos (lenne) a győzelem. legalább valami tartásfélét adhatna, vagy mit.
az U21-es csapat esetében pedig ugye ez a sorozat vége, hát legalább győzelemmel búcsúzhatnának. -
[4] popp - http://granderoma.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 11:39
"Az biztos, hogy nekem sokkal jobban fog hiányozni az U21-es Eb, mint amennyire örültem neki, hogy négy fordulóval a vége előtt még volt továbbjutási esélyünk a vb-selejtezőkön. De ez csak én vagyok." - meg én!
-
[5] Tikamester 2010. 09. 07. 11:41
nagyon jók ezek a huszárok! :)
nem magyar poszt már nem is lesz?
ez annyira népszerű, hogy nincs "Elolvasom", az egész poszt kinn van a főoldalon :) -
[6] slowmotion 2010. 09. 07. 11:42
egyébként az U21-esek szétkapásának csak utólag lehet értelme (if any), mégpedig ha a felnőtt csapat a harmadik helyen végez a csoportban, alkalomadtán megszorongatva itthon a svédeket, és nagyon esetleg a hollandokat (de inkább kiveszem a biliből a kezemet).
-
[7] Iustizmord 2010. 09. 07. 11:56
@Tika OFF vigyázz, ezért itt legyalázás jár, mert az u14-es női magyar meccs szünete érdekesebb mint egy brazil-argentin vb döntő hosszabbítása...
de valóban, ez sorrendben a 6. magyar poszt. kissé sok a jóból. egy kis nemz.közi kitekintés már ránk férne
(aki most elkezdené írni hogy püffögök meg má mérgyalázom a magyar focit stb annak felhívom a figyelmét hogy nem gyalázom, csak nem tud megmozgatni. ez van, liberáljudeoplutokrata bolsinigger vagyok, viszont a szokásos nst-s cikkeket már várom).
-
[8] zsakfos1 2010. 09. 07. 12:02
Jó kis poszt.
Annyit hozzátennék, hogy a békés 1-0-val nem biztos, hogy továbbjut mind a walesi, mind az olasz csapat.
Mert ha jól tudom akkor az egymás elleni összevetésben ( idegenben lőtt góllal), az olaszok a csop.győztesek, ők továbbjutnak, a walesieknek viszont a 16 pontjuk lehet, hogy kevés lesz a továbbjutáshoz( ha az olaszok lesznek a másodikok lehet nekik is), mert csak a legjobb 4 csop.második jut be a rájátszásba.
Nyerjünk a bosnyákok ellen, az olaszok pedig ne a walesiek ellen, mi másodikok leszünk és elmondhatjuk, hogy csak rosszabb másodikként nem jutottunk tovább ( mondjuk ez sokat nem ér) és amit Róth mondott a következő korosztály előrébb rangsorolt kalapba kerül, hátha az is ér valamit( bár ez sztem annyit nem számít mint a nagyoknál). -
[9] Titi120 2010. 09. 07. 12:11
Lipták még szép, hogy a felnőttekkel készül, elvégre már 26 éves.
***
Egyébként megmondom én, hogy mi hiányzik a hazai futballtársadalomnak már nagyon, s mi az, ami miatt nem vagyunk már sokan képesek értékelni és észrevenni a pozitív jeleket egy "vállalható vereségben" sem: az, hogy végre egy éles, tétmérkőzésen leverjünk egy nálunk többretaksált, svéd / török / portugál erősségű válogatottat.Emberemlékezet óta nem történt már ilyen ( a dánok elleni sikert nem kell megmagyaráznom, hogy miért nem sorolom ide, ugye ?) és ez már nagyon hiányzik.
Legalább egy selejtezősorozat alatt egyszer láthatna egy ilyen meccset a Puskás stadion olyakor többtízezres közönsége.
Már nem is EB vagy VB - részvételről álmodozik a magamfajta, csak egy szép meccsről, amelyen egy jegyzett ellenfelet verünk meg egy heroikus küzdelem után.És egy ilyen sikert követően jobban tudnánk értékelni Albánia és Málta oda - vissza lepofozását is és valahogy azt is túlélnénk ha a következő 4-5 meccsen a svédhez hasonló válogatottak sorra megborítanának minket, csak legalább néha mi is osszunk ki egy - egy tockost ebben a kategóriában. Legalább néha.
-
[10] Titi120 2010. 09. 07. 12:16
"de valóban, ez sorrendben a 6. magyar poszt. kissé sok a jóból"
Baszki, téged tényleg kényszerít valaki az elolvasásukra ?!
Ha az Észtország - Olaszország vagy a San Marino - Hollandia meccsek annyira érdekelnek utánuk tudsz olvasni számos helyen, amennyi energiát elpazarolsz itt a picsogásra már rég megtehetted volna ! -
[11] kroos10 2010. 09. 07. 12:36
@Titi120 pl. a Ciprusi 4-4?
-
[12] Titi120 2010. 09. 07. 12:37
@kroos
Annak is utána lehet olvasni bizonyára. Vagy mit akartál ezzel mondani ? :) -
[13] Merlin91 - http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 12:44
Nagyon jól teszi az NST, hogy ad némi prioritást a magyar válogatottnak, egyszerűen komolyabb tétje van sok szurkoló számára még egy internetes vitának is a magyar fociról, mint a hétszázadik Liverpool-fikázó vagy Barca-tömjénező bármilyen szövegnek.
Lehet persze őszintén rajongani Magyarországról is a külföldi klubokért, azt meg vitatni is baromság, hogy az az Igazi Foci - de mit tegyünk, mindez csak pótcselekvés. Magyar futball híján. Lehet, hogy ezt egy huszonéves nem képes megérteni, mert nem ebbe született bele, de akkor is így van. (És sokaszor is rohadjanak meg, akik elvették tőlünk a játékunkat!)
-
[14] szferi82 2010. 09. 07. 13:02
"volt benne némi ötlet, ami adott esetben sikert (= pontszerzés, NEM győzelem) hozhatott volna... ez a svéd csapat sokkal jobb LESZ, mint az, amelyik az utóbbi években hol könnyebben, hol nehezebben, de szinte mindig megvert minket... fontosabb, hogy jól játsszunk, mert ezt érdemes sokkal többre becsülni, mint a győzelemért járó, végeredményben nem sokat érő pontokat... magunk mellé állítsuk a közönséget... meg kell harcolnunk velük. Nem lesz pilinckázós, lábkapkodós, biztonsági 1-0... az eredmény nem különösebben lényeges" - ennyi szar demagóh dumát eddig kb. egy év alatt olvastam tőletek, most már ez mindig így lesz? LOL
"Ott voltam az összes felnőtt válogatott meccsen is, de azokra nem nagyon emlékszem… okkal-joggal" - az utóbbi 6 évben két kivétellel én is ott voltam az összes hazai tétmeccsen, és számomra pl. a legutóbbi svédek elleni meccs felejthetetlen - euforikus állapotban ,talpon az egész stadion, mindenki üvölt - aztán Zlatan gólja... elfelejtetted?
-
[15] birsalmamag 2010. 09. 07. 13:02
@Tika Fehérvári huszárok :))) tényleg jók :)
Én örülök a magyar posztoknak, már csak azért is mert megtudok belőlük meg a kommentekből dolgokat, amiknek utánajárni újságokban, neten tök sokáig tartana. :)
Amúgy meg: Hajrá magyarok!(Kiváncsi lennék azért, hogy ha valami csoda folytán mégis egyszer lesz magyar futballöröm, a fikázók hogy rohannának bocskaiban festett arccal meccsre :DDDDD)
Addig meg futballokoskodjunk :DDD
-
[16] punksaracen 2010. 09. 07. 13:08
@szferi én is ott voltam... és amikor huszti belőtte a 11-est, a stadionban hirtelen mindenki testvér lett mindenkivel. a végén együtt hajtottuk gerát a svédek kapuja felé (menjél, menjél... lődd el vagy add be), aztán történt, ami történt... de a hangulat mindenképp eufórikus volt, ugyan nem játszottunk jól, de itt nem is ez volt a lényeg, hanem hogy úgy küzdöttünk egy meccsen, ahogy minden tétmeccsen kéne és ez fejlődés volt az előző selejtezősorozatokhoz képest
-
[17] popp - http://granderoma.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 13:15
@szferi fú az tényleg kőkemény élmény volt. Lefújják a meccset és negyvenezer két perce még ugráló üvöltöző ember áll meredten hangnélkül és vagy öt-tíz percig nem mozdul senki. A nagy csöndet néha egy "kibaszott Ibra" vagy "baszd meg" töri meg.
-
[18] Iustizmord 2010. 09. 07. 13:15
@Titi120 igen, a belső kényszer megvan hogy elolvassam. a picsogást meg másra értik. pl arra amikor személyében fikáznak valakit, mert az olyan trendi. na AZ picsogás.
-
[19] Tooms 2010. 09. 07. 13:18
A cikkben említett általános jajveszékeléshez:
Vannak olyan magyar szurkolók, például én, akik tisztában vannak azzal, hogy a svédországi produkció az kábé a realitás, de mégis rossz érzésük van.
Én azt tudom mondani, hogy az a nyalás az új vezetésnek, az Egervári tömjénezés, és a Koeman-gyalázás ami megy jelenleg, egyszerűen megkeseríti az embert.Mindenfelé az előrelépés, a pozitív jelek, a magyaros virtus, a sportág hátterének a rendezése és ilyesmik a téma, pedig _mindenki tudja hogy nem változott semmi_, és egyelőre csak ígérgetések vannak. Akkor meg kinek kell ez?
Ennek ellenére kimegyek ma a Szuszába, RIA-RIA-ÉÓLÉ, de a fárasztó SportTV-s interjúk, Népsortos cikkek (Verebás mágus, úristen...) csalódást okoztak.
-
[20] magpiezz 2010. 09. 07. 13:20
@popp ezen nem voltam ott, viszont mennyi ugyanilyen élményem volt már! (Ibra rövidficakja, meg az a Chapuisat-fejes)
-
[21] Titi120 2010. 09. 07. 13:25
Nem fikáztalak én téged, úgyhogy felesleges a mártírkodásod.
Csak szúrta a szemem, hogy lementél itt tegnap óta követelőzőbe, amit nem tudok mire vélni, mivel ez a blog is (mint mindegyik más is) egy ingyenes szolgáltatást nyújt, ennek megfelelően nem kötelesek minden személyes igényt kielégíteni.
Itt most éppen erről írnak, ez a téma, ha másra vagy kiváncsi akkor azt keresd máshol. Ennyi. -
[22] zsakfos1 2010. 09. 07. 13:32
Habival beszélgettünk a pénteki svéd-magyar nézése közben, hogy mikor győztünk le nálunk előrébb rangsorolt válogatottat tétmeccsen ( a dánok elleni idegenbeli sikert leszámítva).Nem nagyon jutott eszünkbe...
Na azóta utánanéztem: 1995. ápr. 26. EB selejtező Svédország ( ugye vb bronzérmes 1994-ben!) ellen 1-0 Halmai góljával.
Ide vésem a "hősök" nevét: Végh-Csábi, Lipcsei, Mészöly, Mracskó-Halmai, Illés, Kozma, Csertői ( Szlezák)-Vincze ( Urbán) Sallói... -
[23] szferi82 2010. 09. 07. 13:39
@magpie_z annál az ibra lövésnél már szállingóztak kifelé az emberek a stadionból, legutóbb azért más volt a hangulat.
-
[24] gergoe 2010. 09. 07. 13:48
olasz-velszi 1-0-nál nem a velszi a csoportgyőztes, hanem az olasz, és nem biztos, hogy a velszi tovább megy 16 ponttal
asszem. -
[25] Potemkin 2010. 09. 07. 13:50
Engem az zavar a legjobban, hogy minden fos válogatott felmutat néha egy-egy kiugró eredményt, de ez nekünk persze nem jön össze.
-
[26] fabesz 2010. 09. 07. 13:58
@Iustizmord ne haragudj, de mi a fasznak hecceled magad? Ráadásul itt humorizálsz azzal, amit heinrich szerintem remekül megfogalmazott az előző poszthoz írt kommentjében.
Ez így nem több, mint a tipikus (kádári) nyárspolgár zsémbelődése, aki - talán önhibáján kívül (szocializáció, neveltetés, miegyéb) - képtelen bizonyos közösségi összetartozástudat átérzésére. Persze a dolog frusztrálja, iriggyé teszi, lelke mélyén szeretne ő is valami hasonlót, de azért csak lehülyézi azt, akinek igenis része van benne.
Amit egy válogatott meccs jelent, azt az érzést nem lehet magyarázni. Vagy érzi valaki vagy nem. De abban talán megállapodhatunk, hogy az a normális(abb), ha valaki igen.
Amúgy nagyon jó poszt, ez is, meg az előző is. -
[27] tr 2010. 09. 07. 13:59
@Tooms Egyetértek, meg @szferi első bekezdésével is.
És ahogy @zsakfos írja, az olasz-walesi nem lesz lezsírozott meccs. A mi csoportunkból szinte biztos, hogy nem jut tovább a második (akkor sem, ha Wales lesz az 16 ponttal és elég jó gólkülönbséggel). Nem mintha ez jelentene bármit is számunkra.
-
[28] legiosaink 2010. 09. 07. 14:06
Ne csüggedjetek srácok, ami már régóta nem adatik meg nekünk, hogy nálunk előrébb jegyzett csapatot megverünk, az szerintem meglesz jövőre. Én biztos vagyok benne hogy itthon a svédeket meg fogjuk verni. Addigra már játszik pár meccset a Koman, Lázár, Szalai, Németh K. fémjelezte csapat, és nem lesz probléma a győzelem.
-
[29] rowi 2010. 09. 07. 14:29
az u21 ennyi volt. mégha össze is jön a második hely, akkor így egy gyors átfutás után is még olyan 3-5 megfelelő eredmény kell, hogy elcsípjük a negyedik legjobb második helyet, de a kisebb számhoz olyan 3mal kéne győzni legalább...
-
[30] tmtke 2010. 09. 07. 14:33
a kedvenc idézetem a bullshitgenerátorból: "az egyéni teljesítmények fogják eldönteni a mérkőzést"...
NEM BAZMEG, A CSAPATJÁTÉK DÖNTI EL MINDIG A FOCIMECCSEKET, BAROMARC!
:D
-
[31] bakito 2010. 09. 07. 14:37
Nekem egyáltalán nem tetszik ez a mentalitás, amit a poszt is tükröz.
Igen tisztában vagyunk a realitásokkal (ellentétben a demagóg és fizetett optimistákkal), de nehogy már egy herénrúgott kutya tárgyilagosságával figyeljük ezeket az eseményeket. Úgy kell kiállni, mint Ciprus és Belorusszia, vagy úgy mint a totál underdog Burnley, amikor elkapta a MU grabancát, vagy úgy mint a sosemhallott Hull City, amikor elkapta az Arsenal grabancát. Nem kell megelégedni a langyos a sörrel, nem kell hümmögve elfogadni a realitásokat.
Igen 10-ből 8-szor a portugálok elgázolják Ciprust, 1-szer pedig szenvedve megverik. De van az az egy meccs, amikor meg lehet fingatni a megasztárokat is. Bármennyire közhely, mégis igaz, hogy a labda gömbölyű, és igenis van esélyünk megverni a svédeket. Ezek után, nem kell mosni a szennyest, és igenis arról kell beszélni, hogy Gera már megint szarul játszott, Huszti a pályán se volt, a kapitány durván elcserélte magát. Nekünk csak tökéleteshez közeli produkcióval van esélyünk megverni a svédeket, az ilyen hibák nem férnek bele.Hát akkor irány a tökéletesedés minden elérhető erőforrással, és nagy ívben leszarni az Ux meccseket, mivel azokat az ellenfelek is többnyire leszarják. Éppen ezért hamis képet kaphatunk egy-egy korosztály erejéről. Ha megkérdeznék Komant, 100-szor inkább játszana a felnőtt válogatottban, mivel az presztízs (még a magyar is), azt nézik, azt számon tartják. A jövőjének, és a magyar foci jövőjének szempontjából is az a legjobb, ha minél magasabb szinten, minél többször próbára lesz téve.
És a Moldáv meccs eredménye nagyon is számít! Nehogy már egy vereség után elkezdjük temetni magunkat. Óriás mákkal, és rendkívül szervezett, lelkes továbbra is van halvány esélyünk a második helyre. A VB-n látott szlovák vagy szlovén emberanyag semmivel sem különb mint a miénk, a mienkkel is lehetne hamis gulyást főzni.
-
[32] szferi82 2010. 09. 07. 14:44
@bakito az utolsó mondatot kivéve nagyjából igazad van. sztem a nagyok ellen biztonsági játékot kell játszani, de igen, minden tétmeccsre maximális erőbedobással kell készülni, olyan nincs, hogy nem fontos (max. ha már biztos a továbbjutás :)
-
[33] popp - http://granderoma.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 14:48
@bakito Ó, de jól tudod mit mondana Koman! Ha viszont azt kérdeznék tőle, hogy a felnőttben játszana-e a moldávok ellen vagy egy utánpótlás eb-n, esetleg az olimpián a spanyolok ellen, akkor már csak megvakarná buksi fejét, vagy nem?
-
[34] szferi82 2010. 09. 07. 14:52
@popp nyilván jobb egy kéthetes egzotikus kirándulás, mint egy unalmas este budapesten. ezt akartad mondani?
-
[35] Merlin91 - http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 15:02
@bakito Van abban igazság, amit írsz, ha a kicsikkel kapcsolatban az NST is magasra tette sokszor a mércét (ezzel is respaktálva a képességeiket), akkor nem kell okvetlenül a nagyoknál sem ez a "örüljünk, hogy volt jó 12,5 percünk, mert ez a normális" szöveg.
Más kérdés, hogy az általad is áhított vagány eredményhez mi sosem támadófocival fogunk eljutni (négyet a portugáloknak előbb rúg a Fővárosi Nagycirkusz fókacsapata, mint mi), hogy a szlovák vagy szlovén sikereket hozzuk, védekezni kell megtanulni piszkosul - ehhez képest ugye Egervárit a hivatalos hazai szopókánon azért ünnepelgeti, mert végre "támadójellegű szándékot" lehet "felfedezni" a mieinknél.
Most akkor vagy "faszipántos magyar virtus, előre, katonák" vagy eredmények. Jó lenne rendbe tenni az elvárásokat.
-
[36] popp - http://granderoma.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 15:05
@szferi Azt, hogy ennek a korosztálynak igenis épülését szolgálnák a korcsoportos viadalok is. Meg _benitoval egyetértve azt, hogy minden apró akár korosztályos sikerre szomjazom.
Az olimpiai foci torna preztízse meg elmarad a vébéétől ugyan, de olyan elkényeztett sztárok,mint Messi, Pato, Ronaldinho vagy Mascherano klubjaik ejnye-bejnyéjét leszarva szaladtak Pekingbe.
-
[37] bakito 2010. 09. 07. 15:07
@popp Még ha forgatna is ilyen dolgokat a fejében, az ügynöke biztos tájékoztatná a helyes döntésről.
Telefon1:
- Hogy ki? Koman? Mit is kell róla tudni? U21, értem. Ezek szerint a Buzsáky a QPR-ből, és Hajnal a Dortmund kispadjáról jobb nála, mivel miattuk nem fér be a válogatott kezdőjébe. Momentán ül a padon 2 olyan középpályásom aki nagyjából Buzsáky szint, nem látom be miért kéne nekem egy rosszabb. Max 500 e EUR.
Telefon2:
Koman? Várjunk csak...igen-igen, magyar vákogatott. Igen én is hallottam, hogy ő volt a legjobb a Svédek ellen, majd megnézem videóról. Igen, a Moldávok elleni gólját azt láttam magam is a Eurosport összefoglalóban. Nos, momentán ül a padomon két nem rossz középpályás, de ha a Hollandok ellen is jól fog játszani, akkor érdekelhet a dolog. 2-3 M EUR körüli árról már tárgyalhatunk. Igen, ezt veheti ígéretnek. -
[38] szferi82 2010. 09. 07. 15:14
@popp egy magát komolyan vevő húszéves játékosnak világos, hogy inkább egy elbaszott selejtezősorozatot kellene vállalnia, mint pl. egy elbaszott olimpiai szereplést, feltéve, hogy kb. ugyanannyi játéklehetőséget kapna.
majd ha mascherano és messi szintjén lesz, akkor talán megengedheti magának, hogy tetszik-nemtetszik a kiscsoportban bohóckodjon, de akkor sem a nagyválogatott-szereplés kárára. -
[39] popp - http://granderoma.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 15:16
@bakito Egy másik ügynök meg lehet, hogy másképp dresszírozná.
Telefon1:: Koman? ő volt a kis kilences a megint zakózó magyar csapatban, ennél csak jobb lesz a Guberti, nem?
Telefon2: Koman? Ja ő rúgta a döntőbe a magyarokat az U21-es Eb-n és elődöntőbe az olimpián. Lehet, hogy megér ez a srác 5-6 millert is?
Mindegy ez a hajó már elment, de nem biztos, hogy elment volna Komanékkal is.
-
[40] bakito 2010. 09. 07. 15:26
@popp Mennyibe került az utánpótlás VB hiper-szuper sztárja, a ghánai gyerek?
Ennél már csak lényegesen alacsonyabb értékek következnek.
De egyébként a walesiek is inkább a nagycsapathoz rendelik Gareth Bale-t pedig vele igencsak megerősödne az U21 (vagy angolok - Walcott). Ha valaki jó a felnőtt válogatottságra, akkor bűn az ifik közt fecsérelni.
-
[41] punksaracen 2010. 09. 07. 15:28
@bakito adiyiah-t 500 ezerért vette meg a milan
-
[42] szferi82 2010. 09. 07. 15:29
@popp na, majd mindjárt komanék lesznek az új, ki nem teljesedett aranycsapat, a nosztalgiaestéken majd morzsolhatod értük is a könnycseppeket.
a vb alatt arról volt szó ugye, hogy olaszország az mégiscsak olaszország, hiába nem játszanak a legjobbjaik, nem számít. most láthatod hogy számít. ébresztő, megvert minket wales, ez van. (akiknél nyilván szóba sem jött, hogy gareth bale a kicsik közt játsszon) -
[43] popp - http://granderoma.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 15:29
@szferi Aztán pont nem tartunk ott, mint Argentína csapata, amelyik még bohóckodó Maradonával is vébé negyeddöntőjébe jut. Nekünk minden lehetséges akár utámpótlás siker morzsára is rá kell mennünk.
Ráadásul le is becsülitek az U tornák jelentőségét. a legnagyobb workshopok ezek, ahol játékos megfigyelők ezereinek szemei elé kerülhetnek ezek a gyerekek. És igen a nagy nemzetek is a lehetséges legjobb csapataikkal mennek a korosztályos EB-re.
Az olimpia meg egészen más kávéház, azért a nagy focistákat is meghatja az, amit az olimpia jelent, És ráadául ott nemcsak a világ legjobb u23-asai, de csaptonként három túlkoros is játszhat és általában nem ötödvonalbeli kutyaütők mennek 'öregnek' az olimpiára, hanem mondjuk ronaldinho.
Emlékszel te kikkel játszottunk '96-ban. A braziloknál például Roberto Carlos, Djaminha, Juninho, Ronaldo, Rivaldo vagy Bebeto küldte, a később bajnok nigériaiaknál Okocha, Finidi, Kanu.
Ráadásul most reális esélyünk volt kijutni az olimpiára. Míg az ebére, hiába bakító harcias szólamai, semmi. Ezért volt óriási hiba, hogy az ősszel hátralévő négy lehetséges meccs előtt belnyúltak a kicsik reményteljes csapatába.
-
[44] jclaytonsvk 2010. 09. 07. 15:30
Nekem sem tetszik a poszt mentalitása, csak kicsit másért. Nem értem, miért kell az elégedetlen szurkolókat, a neten megjelenő véleményeket és Szöllősit távkiértékelni, hozzájuk hasonlítgatni (az „ország egyetlen reálisan értékelő médiuma” résznél meg elkapott egy csuklás, de belegondolva az csakis vicc lehetett.. ugye? ugye?).
Az nst mindig azért volt jó, mert szerény, szakmai véleményeket közölt, és nem süllyedt bele a hazai sportújságírásra egyébként nagyon is jellemző céltalan személyeskedésbe. Kár lenne, ha pont a magyar válogatott kapcsán kezdődne el egy nagyon bosszantó folyamat.
-
[45] Strigo - http://manunited.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 15:34
@bakito abszolút egyetértek, ne örüljünk már egy 0-2-nek, egy olyan meccsnek, ahol el sem találtuk a kaput (ha jól emlékszem).
-
[46] szferi82 2010. 09. 07. 15:34
@popp max. néhány elvetemült u20 rajongó fejében volt reális esély kijutni az olimpiára, lásd a legutóbbi kommentemet. nekünk minden lehetséges válogatott sikermorzsára is rá kell mennünk, mert az az ország futballjának a fokmérője, nem sz u-akármennyi.
-
[47] popp - http://granderoma.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 15:38
@szferi megvert minket Wales úgy, hogy négy gyereket ráadásul a szellemi vezért kiszedte faszrajz, a meccsben így is jobban benne volt a mi győzelmünk. Mindegy ez már elúszott, úgyhogy további két megjegyzés után egyetértésünk híján fogom lezárni a témát.
@szferi Ne csúsztasd arébb a szavaimat, légy szíves. Egyébként a vébé után egy hónappal Olaszország legjobb U21-eseit is megvertük Balotellistül.
@bakito Koman mondjuk épp az U20-as vébé után juthatott szóhoz Bariban, előtte a padra sem nagyon ültette le Ventura. Az U21-es EB és főleg az olimpia meg már egy-két lépéssel magasabb presztízsű, mint az U20-as vébé.
De ha szerintetek egy-egy egzotikus utazásról beszélek, akkor szerintem nagyon elcsúszott a mércétek.
-
[48] szferi82 2010. 09. 07. 15:40
@popp és pont azért nem lett volna esélyünk mert az már más kávéház, ahogy írtad. sírunk itt, hogy az előselejtezőt nem tudjuk behúzni 2-3 játékos nélkül, miközben az ellenfeleknél szintén a felnőtteknél játszanak a legjobb huszonévesek. vagy koman játékát többre tartod, mint bale-ét?
-
[49] szferi82 2010. 09. 07. 15:45
@popp még egy: a cikk is írja, hogy komanék után nincs több korosztály, akkor meg mi a faszomért vesztegessük el őket képességeiken aluli ificsapatokban ahelyett, hogy beépülnének a felnőttválogatottba? ebből a 10-15 jó játékosból nyilván jónéhányan lemorzsolódnak még két év alatt, ha szerintetek sincs aki pótolja őket, minek ezt erőltetni?
-
[50] popp - http://granderoma.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 15:45
@szferi Legalább annyira, de az A-válogatott kezdőjében három U21-es is játszott. Hiba volt kiszedni ezeket a gyerkeket - ez a véleményem és meggyőzhetetlen vagyok.
-
[51] bakito 2010. 09. 07. 15:46
@popp Szerintem nem a mi mércénkkel van a baj, de úgyse fogjuk egymást meggyőzni, azt már látom.
A felnőtt válogatottba bekerülni, presztízs és megbecsülés (hogy ismételjem magam), akik ezt U21 korban követik el azokra külön odafigyelnek, akik meg stabil kezdők lesznek azokról meg hosszú-hosszú évekig beszélnek.Egy U21 és egy olimpiai bohóckodás értéke fele akkora sincs, mint végigszopni 90 percet Van Bommel mellett egy selejtezőn. És ahova Koman el akar jutni, ott nem 21 éves srácok fognak szembe jönni, hanem Van Bommel féle emberevők.
-
[52] popp - http://granderoma.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 15:47
@szferi Négy őszi meccsről lett volna szó, ennyit kellett volna kivárni az A-válogatottba hívásukkal, az EB úgyis nyáron lett volna.
-
[53] popp - http://granderoma.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 15:51
@bakito A hollandok elleni selejtezővel egyidőben amúgy sem lett volna utánpótlás tétmeccs,mondom még egyszer, négy őszi meccsről lett volna szó, amelyek ütötték volna a nagyválogatott programját.
Az olimpiai bohóckodásról meg annyit, hogy brazilok kábé húsz éve a lehetséges legjobb csapatukat viszik az olimpiára még sem sikerült nyerniük. A bohóckodás az, amikor a haverjaiddal focizol ;-).
-
[54] bakito 2010. 09. 07. 15:55
@popp Az olimpia értéke a labdarúgásban annyi mint a szuperkupa döntőnek, vagyis szépen csillog, de mindenki tudja mennyit ér. Kár volt belerakni a kupába azt a sok drága anyagot.
-
[55] szferi82 2010. 09. 07. 15:57
@popp veled ellentétben én úgy gondolom, hogy az olimpiai torna amúgy sem nagy presztízsét csak rontja, ha beépítenek egy csapatba három túlkoros sztárjátékost, hadd szopassák csak a fiatalokat. egy ilyen eseményt nehéz nem bohóckodásnak tekinteni.
-
[56] popp - http://granderoma.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 16:03
@bakito Jah, Ráadásul nem is adnak kupát, csak érmeket.
@szferi Oké. Az álláspontok tisztázva, nem kell nekünk egyetértenünk.
-
[57] poolfanati 2010. 09. 07. 16:44
Mi történik akkor ha Wales és Olaszország leikszelnek és mi 5-0-ra verjük a bosnyákokat?
-
[58] Tikamester 2010. 09. 07. 16:47
@Titi120 nekem légyszi írj néhány linket, mert ebben annyira nem vagyok spíler. köszönöm előre is
@birsalmamag ha fehérváriak, akkor meg aztán végképp (B)(H):)) -
[59] galedki 2010. 09. 07. 16:53
@bakito szerintem gyorsan fel kéne bőröznie, amikor szembekreülnek... lehetőleg Hollandiában, természetesen. :) hadd tanuljon VB.
-
[60] popp - http://granderoma.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 16:59
@galedki Aztán dühében olyat alárúg a türhő Marc a mi Volinknak, hogy reccsen.
-
[61] focilaz 2010. 09. 07. 17:05
Nekem is hiányzik a U 21 -es válogatott sikere, szerintem nem ezen a két meccsen múlt se a játékosok további karrierje se a nagyok továbbjutása. Most azonban be kell építeni Némethet és Gulácsit még a meglévők mellé.A mai Dzsudzsák interjú számomra nem azt bizonyítja, hogy Egervári megfelelően kezeli a legjobb formában lévő magyar játékost.
-
[62] galedki 2010. 09. 07. 17:14
@popp ááá, olyankor kell elegánsan visszhúzni a lasztit, hogy seggre essen a lendülettől... ha valaki király akar lenni, akkor meg kell mutatnia. Messi se sokat cicózik, nem?
-
[63] galedki 2010. 09. 07. 17:17
amúgy van egy fasza szaggató stream a u21-es meccsre. a hang az élvezhető lenne, ha nem sport1-et nyomnák :(. szépen esik.
-
[64] zsakfos1 2010. 09. 07. 17:23
Vezetnek az olaszok Wales ellen...
-
[65] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 17:25
@fociláz "A mai Dzsudzsák interjú számomra nem azt bizonyítja, hogy Egervári megfelelően kezeli a legjobb formában lévő magyar játékost."
az nem gera? összezavarodtam.
egyébként ha egervári elkúrja nekünk dzsudzsákot, az lesz igazán szép. ok, hogy nem szokott parádézni a válogatottban, dehát ki szokott? ettől még mérkőzésről mérkőzésre rendre a legveszélyesebb emberünk, akiben van valami plusz, csak nem sikerül kihúzni belőle. ráadásul egy önérzetes srác, ez kiderült már többször.
teljesen fasz csere volt, nyilvánvaló. azt sem lehet ráfogni, hogy motiválni akarta, mert láthatólag nem volt szükség ilyesmire. -
[66] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 17:26
az üllői útnak amúgy bravo, fantasztikus a hangulat, a nagyok meccsein nem szokott ilyen lenni, nemhogy U21-en. kár, hogy németh, gosztonyi vagy koman nincs ott, megérdemelnék.
-
[67] samuuuuuu 2010. 09. 07. 17:26
Annyira felkészülletelen a kommentátor, én is ott lehetnék helyette és egy ilyen produkciót kivágnék.
-
[68] poolfanati 2010. 09. 07. 17:28
"Gulácsi pillanatnyilag 3. számú kapus a Liverpoolban Pepe Reina és Diego Cavalieri mögött" by szpíker
no comment...
-
[69] Reiko - http://Nerazzurri.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 17:36
Cavalieri pont most lépett le nem és pont az volt a pláne,hogy hoztak helyére valakit így Gulácsi nem került közelebb a kezdőhöz,nem?
-
[70] poolfanati 2010. 09. 07. 17:40
@horas Igen, a második számú kapus nem is Cavalieri és nem is Gulácsi a Liverpoolban hanem Jones.
-
[71] galedki 2010. 09. 07. 17:43
valaki találja már el azt a k. labdát... meg a kaput is vele.
-
[72] samuuuuuu 2010. 09. 07. 17:44
Tragédia hogyan lövik a a szabadrúgásokat eddig kb 4-et a sorfalba
-
[73] samuuuuuu 2010. 09. 07. 17:50
Vannak villanások de ez kevés Korcsmár berúghatta volna.
-
[74] Reiko - http://Nerazzurri.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 18:15
A svéd meccset nem láttem,de este megnézem ezt a szánalmas Egervári-féle "magyarfociöntudatrobbanást".
-
[75] Tooms 2010. 09. 07. 18:21
@rizla
Nem Gera, Gera az Koemannak volt. Huszti Várhidinek, Dárdai meg Lotharnak.
"
– Az igazat megvallva nem elsősorban a vereségre gondoltam, hanem arra, hogy a szünetben lecserélték.
– Én is őszinte leszek: rosszul éltem meg, hogy a folytatásra nem kaptam bizalmat. Eszemben sincs lavinát elindítani ezzel a nyilatkozattal, de... Senki sem örül, ha az első félidő után lecserélik, én sem voltam boldog. Ráadásul nem is értettem, miért volt erre szükség, mert érzésem szerint nem nyújtottam olyan teljesítményt, amely indokolttá tette volna ezt a váltást. Tisztában vagyok a képességeimmel, tudom, mikor játszom jól, azt is, hogy mikor rosszul. Ha rosszul játszom, felteszem a kezem, és azt mondom, bocsánat, de, ismétlem, ezúttal nem volt ok a cserére – szerintem. Arról nem beszélve, hogy a szünetben azt a futballistát szokták lehívni, aki rúg egy öngólt, ötször az ellenfélhez passzol, begyűjt egy sárga lapot, más szóval, már elnézést a kifejezésért, de tökön rúgja magát. Hát én nem rúgtam magam tökön Stockholmban.– Svéd klubtársai kifejezetten tartottak öntől a meccs előtt. Feltehetőleg ők is faggatták, mi történt.
– A lefújást követően a szintén a szünetben lecserélt kapusunk, Andreas Isaksson jött oda hozzám, és azt kérdezte: „Mi van, te is megsérültél?" Amikor közöltem vele, hogy nem, csodálkozva felhúzta a szemöldökét... Hívtak aztán Eindhovenből is, ők már azt hitték, úgy megsérültem, hogy műteni kell, de miután elárultam nekik, hogy „csak" lecseréltek, megnyugodtak. Legalább ők nyugodtak voltak...""Gerát nem lehet lecserélni, Dzsudzsákot se úgy látszik, nem is kell ide Egervári, majd kitalálják ők hogy legyen...
-
[76] Reiko - http://Nerazzurri.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 18:41
Jó lesz már ha véget ér ez a válogatott forduló,na....
-
[77] samuuuuuu 2010. 09. 07. 18:48
uccsó 20 perc egyenlő egy kiadós kínvalatással
-
[78] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 18:49
nyugi, majd este kiszolgálják a közönséget a nagyok
-
[79] samuuuuuu 2010. 09. 07. 18:53
a legidegesítőbb az hogy az akciók nagy része a koncentráció hiány miatt akad meg: rontott utolsó passz, elcsúszik a labda a lába mellet, rossz átvétel, vagy nem kar lőni. szabadrúgások a sorfalba baszva.
-
[80] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 18:56
@kulibáli-a-sötét-sanyi elcsépelt lenne bundát emlegetni, meg valószínűleg hülyeség is, de egyszerűen hihetetlen, hogy hány akciót, helyzetet sikerült elbaszni ezen meg a múltkori meccs során. fos.
-
[81] Reiko - http://Nerazzurri.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 19:05
Ez a Moldova ellen hatalmas nagy magyar öntudat parádé szerintem egy kínos X-be fog fulladni vagy egy olyan sanda gyanúm.
-
[82] samuuuuuu 2010. 09. 07. 19:09
@horas Nem baj de legalább lehet egy jó pert szervezni belőle, ami után a bűnösöket a Hősök terén mágián elégetik.
Kínkeserves 1-0 -
[83] matthe07 2010. 09. 07. 19:10
@horas "hatalmas nagy magyar öntudat parádé"?
-
[84] Reiko - http://Nerazzurri.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 19:21
@matthe07
Hát ez az Anti-Koeman nyilatkozat lavina és "magyar seggbe magyar lófasz" eszmeiségre utalok,amiből áll,Egervári kinevezése óta a magyar labdarúgás. -
[85] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 19:47
@horas vagy nyerünk 2-0-ra, aztán veri majd a mellét viktor holdudvara. támadófutball! a közönség kiszolgálása!
remélem dzsudzsák basz egyet.
-
[86] matthe07 2010. 09. 07. 20:00
Király – Lázár, Lipták, Juhász, Laczkó – Elek – Czvitkovics, Koman, Gera, Dzsudzsák – Rudolf
Aha. Hát szerintem Czvitkovics nem hogy a kezdőbe, de a válogatott közelébe sem való, de cáfoljon ma rám. (Vadócz helyett meg miért nem Elek maradt ki...)
-
[87] samuuuuuu 2010. 09. 07. 20:07
@matthe07 Egervári belezúgott Királyba
-
[88] focilaz 2010. 09. 07. 20:08
@rizla Ezt gondolom én is de csak 1 gólos győzelmet tippelek.
-
[89] focilaz 2010. 09. 07. 20:10
Szlovákok nyertek Oroszországban, de ők csak védekeznek nem a magyaros támadó focit eröltetik. Ez nem a mi játékunk
-
[90] Sammer6 2010. 09. 07. 20:10
Én egyetértek a cikkel nagyrészt. Megjegyzem, ha mi nézők, újságírók, edzők reálisan próbálunk gondolkodni, az nem baj. Ha egy játékos a tisztes vereségben bízva fut ki a pályára, az óriási nagy baj, akkor inkább ne játsszon. A sport minden szinten arról szól, hogy megpróbálom túlszárnyalni magamat is és az ellenfeleket is. Én bármilyen eredménnyel boldog tudnék lenni, ha azt látnám, hogy csúsznak-másznak, és a kapufát is kettéharapják, ha kell.
-
[91] Sammer6 2010. 09. 07. 20:11
@matthe07 Szerintem Cvitkovics nagyon jó formában van, benne van a gól vagy a gólpassz.
-
[92] samuuuuuu 2010. 09. 07. 20:23
Na esik az eső: a gyep miatt nem jött ki a technikai fölényünk.
-
[93] samuuuuuu 2010. 09. 07. 20:23
Igen ez azXD már mondják is
-
[94] Merlin91 - http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 20:26
Na, elnézve a Szusza nézőterét, máris megdőlt Popp elmélete, hogy Pestre érdemes csak vinni válogatott meccset. )))
Persze esik az eső.
-
[95] Merlin91 - http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 20:27
@fociláz Bognár Gyuri és Mágus mester finnyásan húzná el száját egy ilyen simisumi moszkvai 0-1 esetén, hol van ez a tökös magyar támadóvirtustól? )))
-
[96] samuuuuuu 2010. 09. 07. 20:28
@montipajton a Szusza jó része meg fedett:)
-
[97] goonerpeet - http://utwenger.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 20:31
csak Király Gabit be ne csapja a Jabulani!
-
[98] samuuuuuu 2010. 09. 07. 20:34
ez kín keserves lesz
-
[99] kisganss 2010. 09. 07. 20:39
Hová tűnt Vanczák Vili?
-
[100] focilaz 2010. 09. 07. 20:50
Most már inkább csak reménykedek az 1 gólos győzelembe
-
[101] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 20:57
dzsudzsák irtózatosan rossz ma. remélem most is lehozza félidőben faszrajz, hadd sikerüljön teljesen tönkrevágni az önbizalmát.
-
[102] focilaz 2010. 09. 07. 21:03
Ma eddig messze vagyunk a magyar futballörömtől.
-
[103] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 21:04
érzem, az 50. perctől egervári "tökös" sándor 3 csatárral játszatja majd a csapatot. hiszen nincs gólhelyzetünk, csatárt még! csatárt most!
-
[104] sutemenyvadasz 2010. 09. 07. 21:10
Ha 11 csatárral játszanánk, még akkor se rúgnánk gólt.
-
[105] Titi120 2010. 09. 07. 21:11
Kár, hogy nem Faragu közvetít, mindjárt másképp értékelné az ember a látottakat ...
-
[106] kisganss 2010. 09. 07. 21:17
Hol a támadójáték, Sanyibá'?
-
[107] heinrich - http://nepstadion.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 21:19
Már megint a legerősebbnek gondolt csapatrészünk a legrosszabb. Czvitkovics, Gera nulla, Dzsudzsák 0.2.
Elég egyértelmű volt, hogy bekkelni fognak a moldávok, a jobb szélre is klasszik szélső kellene. Dombi nincs pesten véletlenül? :)
-
[108] halihalo 2010. 09. 07. 21:19
"Nem volt rossz a svédek elleni meccs, volt benne némi ötlet"
No, ez az, ami most nyomokban sem fedezhető fel. Ha 2:0 lenne oda, még csak nem is nagyon panaszkodhatnánk... -
[109] MUfanatic10 2010. 09. 07. 21:21
Ezt a szart, amit ma itt meg etetnek velünk...
Még cukrozni s lehet!
Dzsudzsit azonnal áttenném jobb oldalra, azt a befele csel után nyomhatná az átlövéseket! Más esélyt ma nem látok! -
[110] csoncson - http://messianizmus.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 21:22
Ez eddig rettenetesen kevés. Örülhetünk a 0-0-nak...
-
[111] MUfanatic10 2010. 09. 07. 21:22
szerk.:cukrozni SE
-
[112] halihalo 2010. 09. 07. 21:23
@kulibáli-a-sötét-sanyi MA még Király az egyetlen, aki valamit szeretne ezen a meccsen.
-
[113] csoncson - http://messianizmus.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 21:24
Ja, a délutáni meccsen meg jól eláztam. :-D
-
[114] matthe07 2010. 09. 07. 21:24
Ha az egy szem "igazi" csatár Rudolf a 175 centijével nem fog a beadásaiból gólt fejelni, ha gyakorlatilag az egyetlen reményünk az, hogy a szélről befelé húz, aztán tüzel (~ Robben), ha Laczkó, aki mögötte van, szintén fel tudna lépni a támadásokkal (ha lenne, aki többet védekezne az ő vonala mellett), ha úgyis "ballábas-túltengés" van a válogatottban (többek között egy Husztival a padon), akkor DZSUDZSÁK MI A F@SZÉRT NEM A JOBB SZÉLEN JÁTSZIK?!
-
[115] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 21:25
@halihalo épp ezért félek attól, hogy közeledik a potyagólja...
kurvára szeretnénk gólt lövetni velük, az tisztán látszik.
-
[116] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 21:26
áldom az istent, hogy én nem nyertem jegyet erre a meccsre.
-
[117] Strigo - http://manunited.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 21:26
Ez a taktika mégis mi? Látszik a játékosokon, hogy fogalmuk nincs, merre kéne mozogniuk, kinek kéne passzolniuk. Egy sima, buta, agresszív 4-4-2-vel többre mennénk.
-
[118] IronRock 2010. 09. 07. 21:26
Hát ez valami elképesztően szar volt...már a Várhidi-Mészöly-Bozsik időszakot idézte!
Sanyibá koncepciója megint jókorát bukott....egy védekező középpályás persze, de labdát szerezni így nem tudunk, vagy el is adjuk mindjárt. Cvitkovics nevét kb fél óra után hallottam először. Gera megint semmit nem csinált, Koman meg hiába akar, rengeteg hibával játszik, sok a rossz passza és a megoldása. Dzsudzsák eltűnik a vonal szélén, vagy nem kap használható labdát (minek ívelgetni, könyörgöm???), vagy ha Laczkótól kell várnia az indítást, akkor jobban teszi ha inkább visszajön a saját 16-osra a labdáért...
Azonnal kell Vadócz, mert így semmit nem ér a középpályánk... És könyörgöm, hagyjuk már ezeket az ívelgetéseket, pláne egy ilyen csapat ellen, ezen a talajon!!! -
[119] bakito 2010. 09. 07. 21:27
Ez valami gyalázatos eddig. Gera valami fogadalmat tett, hogy címeres mezben csak pocsékul lehet játszani? Cvitkovics az mi az? Fogjuk meg a zongorát és vigyétek?
Olyan futbalokosak vagyunk, hogy kapuralövés nélkül akarunk "támadófocit" játszani? Ez már akkora magyaros rafinéria, hogy én már nem is bírom követni.
Az a helyzet, hogy a Koeman éra végét jellemző fásultság és impotencia jellemzi a játékunkat. Csak ugye ott az eleje legalább erős volt.
-
[120] matthe07 2010. 09. 07. 21:29
És az, hogy az egyik, svédek ellen szerintem meglehetősen jól teljesítő szűrőnk helyett egy támadó szelleműbb játékost küldött a pályára ES, kábé fordítva sült el. (Arról nem is beszélve, hogy Cicó eddig egy nagy nulla.) Súlytalan középpálya, nem tudunk megragadni az ellenfél térfelén, ők meg adott esetben simán átrohannak a miénkre... Emellett Rudolf csak szenved ott egyedül, Gera meg egyszerűen nem találja a helyét, sajnos.
-
[121] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 21:29
@Strigo pontosan így van. totál homály. a moldávok meg teljesen tudatosan csinálják, amit csinálnak.
mák nélkül nem nyerünk, tiszta sor. -
[122] csoncson - http://messianizmus.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 21:30
+1
-
[123] bakito 2010. 09. 07. 21:30
@Strigo Sajnos nagyon igazad van.
-
[124] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 21:31
@bakito "Az a helyzet, hogy a Koeman éra végét jellemző fásultság és impotencia jellemzi a játékunkat. "
ja, csak akkor már koeman tudta, hogy le fog lépni, elbuktuk a selejtezőt, erős ellenfelekkel játszottunk, stb...
-
[125] Titi120 2010. 09. 07. 21:31
Czvitkovics (bár én nem tartottam rossz ötletnek) le, Rudolf balra Dzsudzsi helyére, Zsuzsi átmenni jobbra, Koman középre, Szalai be Rudolf helyére.
-
[126] matthe07 2010. 09. 07. 21:32
(támadóbb szellemű, na :D)
Na, jön Szalai, de ki fog itt védekezni...
-
[127] bakito 2010. 09. 07. 21:33
@rizla Meg széllel szemben kellett pisilnie, Most meg ugye futballforradalom van, vagy mi a szösz.
-
[128] IronRock 2010. 09. 07. 21:33
rizlának lesz igaza...jön Szalai, még ott van Priskin is. :-)
Mondjuk Cvitkovics semmit nem csinált, de ezzel megint a fingot fogjuk, ha nem tudunk a középpályán labdát szerezni és eljuttatni Szalaihoz, akkor csak ott fog ácsorogni a védők között... -
[129] Titi120 2010. 09. 07. 21:34
@Titi120
Hát ebből Sanyi bá' annyit valósított meg, hogy Czvitkovics le, Szalai be. -
[130] Neil Blender - http://realmadridcf.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 21:35
Ez eddig borzalmas. Nézhetetlen. Szar..
-
[131] IronRock 2010. 09. 07. 21:36
Na, el se hiszem...pont Rudolf??
-
[132] sutemenyvadasz 2010. 09. 07. 21:36
GÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓL!!!
-
[133] csoncson - http://messianizmus.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 21:37
Miért nem előbb írtad? :-)
-
[134] Lezuzius 2010. 09. 07. 21:37
@rizla ja nem mindegy hogy a moldavok vagy a nemet/holland ellen ilyen a jatek.
Szalai jo otletnek tunik, csak kapjon labdat.Ebben meg egy piros is benne van a reszunkrol.
Na Rudolf, szogletvariacio. Ezt mostanaban amugy sokan csinaljak, tolunk nyugatra ugy ertem. -
[135] kisganss 2010. 09. 07. 21:37
Na, ott a Rudi.
-
[136] IronRock 2010. 09. 07. 21:39
Gerát hozzuk már le a francba...jöjjön helyette inkább egy védekező középpályás, mert semmit nem csinál.
-
[137] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 21:40
@Titi120 eddig jónak tűnik..
-
[138] IronRock 2010. 09. 07. 21:41
@Lezuzius tőlünk keletre is, majdnem így kaptunk gólt az első félidőben...csak itthon valamiért ez nem divat, nem is értem.
-
[139] Neil Blender - http://realmadridcf.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 21:43
@Csöncsön Akartam. Csak lusta voltam a laptopot bekapcsolni...
-
[140] Lezuzius 2010. 09. 07. 21:43
@IronRock ja ok, azt nem lattam :) Ezek utan itt is divat lesz, ha mar bejott.
-
[141] kisganss 2010. 09. 07. 21:51
Na, megvan Vili. :)
Már aggódtam, hogy kidőlt a védelmünk oszlopa. -
[142] sutemenyvadasz 2010. 09. 07. 21:51
Miért pont Vanczák?!
-
[143] Titi120 2010. 09. 07. 21:51
Pf, Sanyi bá' tud cserélni mit ne mondjak ...
-
[144] IronRock 2010. 09. 07. 21:51
Vanczák...bahh....akkor már miért nem Vadócz??
-
[145] focilaz 2010. 09. 07. 21:53
Támadójáték???!!!
-
[146] danesdzsu - http://spurs.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 21:53
Koman!
-
[147] micc 2010. 09. 07. 21:53
KOOOMAAAANNN!!
-
[148] IronRock 2010. 09. 07. 21:53
IGENNN!!!!!! Koman, végre!!! Na ez szép volt!
-
[149] kisganss 2010. 09. 07. 21:53
VOLIIIIIIIIIIII
-
[150] sutemenyvadasz 2010. 09. 07. 21:54
KOMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!
Na ezért van ő a felnőttek között! -
[151] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 21:54
sokkal jobbak vagyunk a második félidőben hálistennek. egervári minden élcelődés ellenére sem tök hülye. bravo koman!
-
[152] danesdzsu - http://spurs.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 21:54
Most kezdek lehiggadni. Talán már meglesz a meccs.
-
[153] csoncson - http://messianizmus.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 21:54
Hogy is írta heinrich? El kellett azt lőni, VOLI!
-
[154] heinrich - http://nepstadion.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 21:54
El kellett azt lőni, Voli :D
-
[155] Titi120 2010. 09. 07. 21:54
"El lehetett ezt lőni, Voli !" :)
-
[156] Titi120 2010. 09. 07. 21:55
@Csöncsön @heinrich
LOL. :D
-
[157] Lezuzius 2010. 09. 07. 21:55
Geranak nem megy, de legalabb kuzd, most is o szerezte vissza a labdat, az angol stilus.
Komant mar megerte felhozni. Bar sajnalom az U21-et azert, ilyet ott is rugott volna.
Nem hiaba mutatjak Roth Antalt. -
[158] heinrich - http://nepstadion.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 21:56
Nagyon durva a hármas befutó másodpercre, screenshotot neki :)
-
[159] magpiezz 2010. 09. 07. 21:56
bárhogyan is képzelte a faxmester a szünetbéli átalakítást, határozottan jól sikerült. Koman góljának rohadtul örülök, annyira kellett egy ilyen ember a magyar középpályára!
-
[160] IronRock 2010. 09. 07. 21:57
@rizla Azért Vanczák becserélését nem nevezném az év húzásának! :-) De Szalai bejött, ugyanakkor végre elmagyarázta Sanyibá a csapatnak, hogy tartsák földön azt a rohadt labdát. Viszont ha nem lett volna Rudolf korai gólja, szerintem ugyanúgy szenvednénk...
-
[161] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 21:59
@IronRock helyrerakta a csapatot, összerázta a taktikát, mea culpa, sándor.
-
[162] IronRock 2010. 09. 07. 22:01
@rizla ezért ül a padon. De azért adjunk hálát a futball isteneinek, hogy az első félidő után nem a moldávok mentek 2:0-ra, mert az simán benne volt. És akkor nem lett volna feltámadás. Azonban ha minden egyes meccsen adunk egy félidőt az ellenfélnek, rohadtul nem fogunk sehova jutni...
-
[163] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 22:03
voli már most fontosabb játékosunk, mint mondjuk tőzsér valaha is volt..
-
[164] IronRock 2010. 09. 07. 22:03
Voli feltámadt...megint milyen labdát adott!!
-
[165] micc 2010. 09. 07. 22:03
jó, lehet hogy nem megy Dzsudzsinak vagy Gerának, de hogy hajt mindkettő az biztos! Meg csak halkan mondom, de mintha a moldávok elkészültek volna az erejükkel...
-
[166] IronRock 2010. 09. 07. 22:04
@rizla azért ne hasonlítsuk össze a két játékost.. :-D Én abban bízom hogy rövid időn belül fontosabb lesz Geránál is. Hajnalnál már most fontosabb.
-
[167] IronRock 2010. 09. 07. 22:06
Basszameg....mi a francot csinált 5 védő a 16-oson belül????
-
[168] danesdzsu - http://spurs.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 22:06
Hát, ez nem a Gabié volt.
-
[169] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 22:06
góllövetés az ellenféllel kipipálva. még szerencse, hogy már lőttünk kettőt.
-
[170] micc 2010. 09. 07. 22:06
@micz na hogy basszam meg!
-
[171] sutemenyvadasz 2010. 09. 07. 22:06
Egy megszokott kabaréjelenet :(
-
[172] IronRock 2010. 09. 07. 22:10
Miért is Volinak kell hátul a saját 16-osánál szerelnie?? Mi a francért van 5 védő akkor ott?
-
[173] Titi120 2010. 09. 07. 22:10
Koman bement középre, egyből jobban mozog a csapat.
-
[174] IronRock 2010. 09. 07. 22:10
Szalai elönzőzte, ha beadja, Dzsudzsinak tiszta helyzet és eldőlt a meccs.
-
[175] kisganss 2010. 09. 07. 22:12
Jézusúristen, mi volt ez?
-
[176] danesdzsu - http://spurs.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 22:12
A szívem.
-
[177] danesdzsu - http://spurs.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 22:13
És befért volna a rövidbe. Valaki kötözze ki oda, vagy valami.
-
[178] Titi120 2010. 09. 07. 22:14
Kevésen múlt, hogy ne kezdjünk el már 2014-re készülődeni ...
-
[179] kisganss 2010. 09. 07. 22:14
Infarktus 2.0
-
[180] goonerpeet - http://utwenger.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 22:14
@IronRock
Töketlen volt. Az nem volt lövés, de passz sem. -
[181] focilaz 2010. 09. 07. 22:14
Nálam még mindig gyengék vagyunk
-
[182] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 22:15
ez egy bohócmeccs, lássuk be, összesen vagy 30 kapuralövésnél járnak a csapatok.
20 perc komolyan vehető futballt mutattunk be.
-
[183] Lezuzius 2010. 09. 07. 22:15
Miert Komant hozza le, hogy megtapsoljak vagy mi?
-
[184] sutemenyvadasz 2010. 09. 07. 22:15
A védők a megszokott formájukban játszanak ma is.
-
[185] IronRock 2010. 09. 07. 22:15
Valaki legyen kedves nekem elmagyarázni, hogy a mindenkor magyar válogatott miért is nem képes egy nyomorult pontrúgást normálisan levédekezni??? Egyszerűen röhej!!
-
[186] feketevipera 2010. 09. 07. 22:16
Szép volt Voli!
-
[187] danesdzsu - http://spurs.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 22:16
@Lezuzius : Mert Gerát nem lehet:)
-
[188] focilaz 2010. 09. 07. 22:17
@danesdzsu Mert neki biztos tapsolnak
-
[189] IronRock 2010. 09. 07. 22:18
Na, Király első jó kifutása pontrúgásnál 10 év óta...épp jókor.
-
[190] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 22:18
király tényleg jó volt ma, nem jött ki róla semmi. fene se érti ezt a palit.
-
[191] Lezuzius 2010. 09. 07. 22:18
Kiralynak jol megy a labdan fekves, nyugatja a jatekot.
-
[192] Lezuzius 2010. 09. 07. 22:19
Kiralynak jol megy a labdan fekves, nyugatja a jatekot.
-
[193] sutemenyvadasz 2010. 09. 07. 22:19
Szép volt, fiúk!
-
[194] nils holgersson 2010. 09. 07. 22:20
Szalai nagyon lassú
-
[195] focilaz 2010. 09. 07. 22:20
Örülünk Vincent?
-
[196] IronRock 2010. 09. 07. 22:20
Kihúztuk...nem lehetne hogy 4 Koman játsszon valahogy?
-
[197] danesdzsu - http://spurs.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 22:20
@rizla : Jó volt, de ha az 5-ösről nem messze mellé, hanem a rövidbe vágja a moldáv gyerek, nem ezt mondanád. Mert éppen elugrott onnan.
-
[198] Lezuzius 2010. 09. 07. 22:20
Bocsi a duplaert, de az elso homokorazott...
Vege, izgulos volt az biztos. -
[199] feketevipera 2010. 09. 07. 22:20
@IronRock vagy legalább 6
-
[200] Titi120 2010. 09. 07. 22:21
Nehéz szülés volt, lényeg, hogy megvan.
-
[201] csoncson - http://messianizmus.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 22:21
Túléltük. A legfontosabb a 3 pont.
-
[202] focilaz 2010. 09. 07. 22:22
Most akkor jó úton vagyunk Sanyi bá?
-
[203] danesdzsu - http://spurs.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 22:22
@"feketevipera (mann)" : a jelenlegi védekezésünk 4 se bírna el:)
-
[204] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 22:23
@nils_h hát nem a gyorsaság az előnye, de jól cselez, jól tartja a labdát, jól helyezkedik. megnézném még párszor. most szar döntéseket hozott sokszor, de sok van benne.
-
[205] IronRock 2010. 09. 07. 22:24
Azért támadni már valahogy tudunk, most már a védelmet kellene valahogy összerakni, mert amit ma műveltek, az megint botrányos volt. Ez a különbség a svéd és a moldáv csapat között, hogy amíg a svédek ennyi lehetőségből rúgnak 2-3 gólt legalább, addig a moldávok csak egyet. Bele se merek gondolni, hogy a hollandoktól mennyit fogunk kapni...
-
[206] feketevipera 2010. 09. 07. 22:25
@danesdzsu A jelenlegi védekezésünk 1-et is alig :)
-
[207] bakito 2010. 09. 07. 22:27
@rizla Szalait minden egyes meccsünkön játszatni kell. Azon a poszton nincs más értékelhető játékosunk. Beállítása radikális változást hozott a játékunkba.
-
[208] nils holgersson 2010. 09. 07. 22:27
@"feketevipera (mann)" :) itt-ott burleszkbe hajló jeleneteket láttunk. Fájt. Viszont fociztunk 20 percet!
-
[209] Strigo - http://manunited.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 22:27
Egervári egy valamihez nagyon ért: a motiváláshoz. Ez látszott már az U20-as vébén is. Mindig ilyen küzdőszellemmel kéne nyomni, de nem ilyen pöcs taktikával.
-
[210] IronRock 2010. 09. 07. 22:28
Ja, és Sanyibának azért azt üzenem, hogy a jelenlegi magyar válogatott nem bírja el az egy szűrős középpályát, pláne egy ilyen védelemmel...
-
[211] nils holgersson 2010. 09. 07. 22:28
@bakito ezt tényleg az ő számlájára írod???
-
[212] Reiko - http://Nerazzurri.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 22:30
Hát Moldovába nem győzni megyünk majd.
Első félidő totálisan a Moldávoké volt,aa félidő végén volt 3 perc és a második félidő fele kb ami remek volt,amúgy egy X-es meccs volt.Gera a középpályán vízhordónak sokkal jobb volt mint bárki akinek ez lenne a dolga.
Nem tudom Én Koman-tól nem vagyok annyira elszállva,jó góllt lőtt meg minden,de szerintem a passzjátéka 40% alatti pontosság körül van.Ez egy írányítótól nem túl igazán jó teljesítmény.A kulcs a hozzáállás a mentalitás megváltozásán volt,ahogy aggresszívabban fociztunk a letámadásokkal sokkal több labdát szerzett a csapat és sikerült zavarba hozni az ellenfelet,ahogy ez meghozta az eredményélt a két góllal ez vissza is eset,újra kaphattunk volna egy két gólt bár akkor már mi is kontrázgattunk.
-
[213] Irapuato 2010. 09. 07. 22:30
korcsmárt a védelembe, ha kérhetem.
-
[214] Merlin91 - http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 22:31
Na, Sanyibá már úgy nyilatkozik, hogy a szimpatikus kiscsapat ellen sokáig nehéz dolgunk volt blabla, mintha ez a kiscsapat speciel nem focizott le volna minket tükörsimán az első félidőben. Nemtom, mi lett volna, ha Rudolf nem találja el a visszapattanót, addig közünk nem volt a futballhoz.
Örülök a 3 pontnak és főleg Koman góljának, de Henrikéknek üzenem, hogy ezúttel kurvára nem szívesen olvasnék ilyen "ujjiongjunk, mert van minek" féle csipogást. Egy ilyen teljesítmény után.
Szalai, remélem, kap még esélyt.
-
[215] csoncson - http://messianizmus.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 22:32
@montipajton
Örülhettünk a 0-0-nak a szünetben, de lefocizásról szó sem volt. Nem kell túlzásokba esni. Minimális a különbség a két csapat között (nem tudom, melyik javára...).
-
[216] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 22:33
örülök a 3 pontnak, a két szép gólnak, volinak, meg minden, de hosszú távon rettenetesen meg fogjuk szopni ezzel a játékkal.
-
[217] bakito 2010. 09. 07. 22:33
@nils_h A legkomolyabban gondolom.
-
[218] matthe07 2010. 09. 07. 22:34
Na, az eredménnyel és a hozzáállással nem volt gond, a játékkal annál inkább, lényeg a 3 pötty meg hogy Koman beköszönt. Szalai pedig úgy néz ki, jobban tudja játszani ezt a "fellövik rám-megtartom"-focit, mint Rudi, ki hitte volna...
-
[219] mocsing - http://nepstadion.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 22:35
ez a meccs alapján, ha gerát és frunzát kicserélhettük volna, rommá verjük őket
-
[220] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 22:37
@Strigo így van, a küzdenitudás, a harcosság kifogástalan, de gyakorlatilag ki-ki meccset játszottunk egy moldovával, nyílt sisakos küzdelem, szerencsejáték. komolytalan volt sajnos (13-12 a lövések aránya baszki). ha tudtuk volna tartani a második félidőben azt, amit a félidő elején műveltünk, még azt mondtam volna, hogy ok, felejtsük el az első félidőt. de ez így.. nem tudom.
komannal óriásit nyertünk, én továbbra is csak ennek tudok örülni. -
[221] Reiko - http://Nerazzurri.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 22:38
Szalai-t kb ötször annyiszor lehetett megjátszani mint Rudolfot,az más kérdés,hogy rettenetesen ügyetlen volt és mindent elrontott.
Szerintem most megint jól látszott,hogy Rudolf nem alkalmas igazából erre a feladatkörre amiben ma is játszott. -
[222] focilaz 2010. 09. 07. 22:39
Két átlövés gól mindkettőnél jól pattant a labda, nem volt kidolgozott helyzetünk. Én nem látom a jövőt. Védelemben szerencsénk volt. Helyzetünk csak véletlenül volt. Középpályások nem ütköztek eleget,sok eladott labda. Remélem valaki kioktat, hogy csak rinyálok.
-
[223] nils holgersson 2010. 09. 07. 22:43
@bakito @horas @fociláz szerintem is inkább Rudolf visszavonása és a szerkezeti átalakítás volt a kulcs, Szalainak nemigen volt jó döntése. (Ezzel nem mondom, hogy sosem lesz, nem kukáznám ki a srácot.) Gólok kintről jöttek 16-oson belülre nem kerültünk. Király ma nagyon biztos volt, de kurva nagy szerencsénk volt hátul.
-
[224] stedberg 2010. 09. 07. 22:46
Én Csöncsönnél megértem, ha Vadóczot mantrázza, spanyolbuzi a lelkem, de azért ha valaki objektíven nézi a meccseket, árulja már el nekem, enneka félidejében speciel hogyan juthatott bákinek eszébe éppen Vadócz?
Még szerencse, hogy Egervárinak se jutott.(Elek mind védekezésben, mind előre játékban simám megcsinált annyit, mint Vadócz szokott a válogatottban.)
-
[225] bakito 2010. 09. 07. 22:47
@nils_h Ebben igazad van, csakhogy Szalai nélkül nem működött volna a taktikai váltás. Sokat rontott a gyerek az tény, de rengeteg labdát meg tudott tartani, és sok veszélyes kontra is fel tudott érni a megtartott labdákra.
Ő most egy upgradelt Sanyi, nyers kiforratlan formában. Jó lesz ez a gyerek. -
[226] Reiko - http://Nerazzurri.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 22:49
@sporttárs
Elek nekem többnek tünik.
Vadócz-ot konkrétan nem láttam még ütközni,nagyon elszokott veszni a mezőnyben nem mondom,hogy nem hasznos - igazából nem tudom,hogy az-e mert sosem látok tőle semmit - de nem az a látványos tipikus labdaszerző aki mindehol felbukkan és mindenkivel csörtézik a pályán. -
[227] csoncson - http://messianizmus.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 22:50
@sporttárs
Nem Elek helyett, hanem Elek mellé kellett volna Vadócz. Hidd el, sokkal többet lett volna nálunk a labda, és talán jobban emlékeztett volna így focira, amit műveltünk. (Ez egyébként a második félidőben is probléma volt. Nem volt folyamatos a játékunk, kevés volt a szerzett labda.)
-
[228] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 22:51
@nils_h szalainál mindig az volt a vége, hogy eladogatta a labdákat, ez igaz. de egyrészt most játszott harmadszor a válogatottal, ha jól számolom, és összesen nem jött még ki neki 90 perc, másrészt túl sok opciója nem volt a támadásban, nem nyilvánvaló passzokat rontott el. a lényeg, hogy mindig a helyén volt, látszik, hogy ez a természetes posztja, és vannak jól látható kvalitásai, amikből később lehet több is.
koman hasonló. horas szerint 40%-ban szarul passzolt, ami kb igaz is lehet, de nem feltétlenül ez a lényeg. tudjuk róla, hogy tud ő ennél sokkal hatékonyabban is passzolni, ami nyilván előjön majd belőle. a lényeg, hogy voltak jó labdái, villanásai, felszántotta a pályát, gólt lőtt, motor volt. jön majd a pontosság is (csak nem feltétlenül ebben az egervári taktikában...)
-
[229] stedberg 2010. 09. 07. 22:51
@rizla Úristen, de miért pont Tőzsér...? :))
Koman felnőtt játékos, válogatott szintű, érett és alkalmas, szerencsére ez már egyértelmű. A vb-bronzérmes U-21-esekből egyelőre egyedüliként, de ez is örömteli.
Az első félidő utolsó két percére értem haza, onnantól voltunk jók. Én vagyok a felelős!
-
[230] Reiko - http://Nerazzurri.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 22:53
@horas
Elek viszont sokkal inkább.
Amúgy Gera egy ilyen box-to-box-nak lenne tökéletes már manapság,az a baj aki ilyen poszton játszik manapság magyar válogatottban túl lassú és buta a játék többi elemében.
Gera ezt a feladatot sokkal jobban eltudná látni,mert lelkesebb és játékintelligensebb sokkal azoknál az arcoknál.Technikásabb megtudja játszani is a labdát. -
[231] danesdzsu - http://spurs.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 22:54
@bakito : És Bendtner játéka is nélkülözhetetlen?
;)
-
[232] bakito 2010. 09. 07. 22:55
@danesdzsu Jájjj, ne indíts el egy nem idevaló flamet.
-
[233] nils holgersson 2010. 09. 07. 22:58
@sporttárs én is akkor értem haza :)
a helyszínen néztem ma az U21-et. Gulácsinak nem volt ma mit védenie. Kádár az első félidőben remekül játszott, Varga rengeteget futott, robotolt, Farkas Balázs beállítása röpke fellendülést hozott a támadásokba, összességében azonban elég kilátástalan, fantáziátlan támadójátékot nyújtottunk, elbaltázott helyzetekkel.
Nagyon hiányzott egy irányító középpányás, egy vezés, és Futács sem volt túl hatákony.
Lehet, hogy most még csak Koman az egyedüli felnőtt válogatott szintű játékos, de remélem egy-két éven belül jön még onnan anyag... -
[234] danesdzsu - http://spurs.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 22:59
@bakito : :) Oké, csak a hasonlóság...
Na, majd valamikor megbeszéljük:)
-
[235] Reiko - http://Nerazzurri.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 22:59
@rizla
Koman 40%-passzolt jól kb.
Nemtudom én nem látom a magyar messiást benne.
Szalai pedig zavartalanúl rontott helyzeteket,mi lesz 2-3 védő nyomorgatása közben,valszeg semmi,jó fiatalok meg minden,meg első pár meccs,rendben,de a Moldáv hazai meccsnél csak kb kettő könnyebb lesz a csoportban a két San Marino. -
[236] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 23:01
@sporttárs hajnalt csak jövő héten éri be.
-
[237] IronRock 2010. 09. 07. 23:01
@sporttárs Vadócz konkrétan azért jutott eszembe mert nem volt több védekező középpályás a keretben. Varga az U21-ben volt (ő kellett volna). De az elég egyértelművé vált az első félidő után, hogy ha nem talál ki valamit Sanyibá vagy nem hoz be egy olyasvalakit a középpályára Elek mellé aki képes labdát szerezni és megtartani, a moldávok csúnyán át fognak rohanni rajtunk megint. A második félidőben az első 25 percet leszámítva ismét be is jött a dolog... Az meg azért nem megy 90 percig, hogy pl. Koman a saját 16-osánál szereljen, mikor neki várnia kellene a megszerzett labdákat és indítani.
-
[238] alzir - http://barca.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 23:02
@horas "horas szerint 40%-ban szarul passzolt, ami kb igaz is lehet, de nem feltétlenül ez a lényeg."
olvashatnál figyelmesebben.
-
[239] csoncson - http://messianizmus.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 23:02
@nils_h
Én is a helyszínen néztem, de simán hazaértem a meccs előtt. ;-)
Koman és Némó (+ Gosztonyi) nagyon hiányoztak. Én is csak Farkas Balázsban láttam fantáziát (és lelkesedést). Futács nekem (horribile dictu) a fiatal Torghellét idézte. :-)
-
[240] Reiko - http://Nerazzurri.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 23:04
Na összeségben amit mondani akarok,Koman-nak télleg volt egy-egy remek megmozdulása és a gól is szép volt.
De annyira előnyös szituációt tögymörgött el,tiszta passzszitukat rontott,kapokodott,sokszor későn passzolt mikorra oda értek,kifejezetten sok hiba volt a játékában,nem mondom,hog nem tehetséges,de ma szerintem semmi koigrót nem alkotott sőt.
-
[241] Reiko - http://Nerazzurri.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 23:06
@rizla vágom,hogy nem lényeg,csak leírtam,hogy én nem úgy gondoltam,hanem fordítva.
-
[242] pytho - http://idealisiv.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 23:06
Elnézést, ha már írta valaki, de illumináltan nem tudok olvasni csak írni. A mai eredményünket a következők közé helyezve lehet igazán értékelni:
Moldova - Finnország 2-0
Portugália - Ciprus 4-4
Csehország - Litvánia 0-1
Norvégia - Portugália 1-0
Magyarország - Moldova 2-1A papírforma behúzása (bárhogy) olykor többet ér, mint egy Svédországban kiizzadt 1-1. Szerintem,
-
[243] nils holgersson 2010. 09. 07. 23:10
@Csöncsön
nevét szádra hiába ne vedd! :)
Sajnos Lencse is láthatalan volt, és Gyömbér se tudta az a játékot hozni, ami Wales ellen olyan reménykeltő volt.
@horas biztos megcsapkodták törcsivel az öltözőben az új fiút. Majd összeszoknak, lesz még jobb is! Én nagyon örülök, hogy letette a névjegyét. -
[244] IronRock 2010. 09. 07. 23:11
@pytho szerinted mikor papírforma nekünk Moldova??? Már jópár éve nem. Esetleg még San Marino lehet az, de ők meg mindenkinek. Azon felül megvan egy Málta elleni meccs a nem is olyan távoli múltból, ami szintén papírforma kellett volna hogy legyen....
-
[245] csoncson - http://messianizmus.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 07. 23:18
@nils_h
Lencse nem láthatatlan volt, hanem esztelen. Folyton belevezette három-négy emberbe a labdát, aztán csodálkozott, hogy elveszik tőle... Aztán ráunt erre.
-
[246] stedberg 2010. 09. 07. 23:20
Egyébként én is kiváncsi leszek, az eredményekre szaró benitóék a mai meccset milyen pozitívumok mentén fogják kiemelni a mocskos internetezők, kommentelők és sportsajtó méltatlan támadásai elől. Persze én vevő vagyok rá, hogy guten morgen, fosok vagyunk, vegyük észre azt a három jó kirúgást, tényleg, sőt vágyom minden jóra.
Az eredmény a fociban nem számít.
-
[247] Tooms 2010. 09. 07. 23:40
Nos, hazaértünk.
Nemtom a televízióban hogy jött át, de a helyszínről nézve elég rossz meccs volt.
Komant a góljáig le akartuk cserélni, Gerát pedig majdnem végig.
A kérdésem az lenne, hogy nekünk ott nem jött le, hogy Gera meg Egervári min veszekszik egyfolytában, az adásban mondták hogy mi volt a probléma?
-
[248] Tooms 2010. 09. 07. 23:42
Ja, nem hittem volna hogy ilyen sokan kijönnek esőben.
A himnuszoknál még félház is alig volt, de mint a beérkezők folyamatos kommentárjaiból kiderült, a szervezők sikeresen elbakták a beléptetést, így egy csomóan a félidő derekán értek be a lelátóra.
-
[249] Lezuzius 2010. 09. 07. 23:46
@Tooms En nem vettem eszre hogy veszekednek. Nem lehet hogy csak kommunikaltak? Mint cseka az edzovel? Koman jo volt, Gera kuzdott. Legalabbis a tv-n (monitor) keresztul igy jott le.
-
[250] Tooms 2010. 09. 07. 23:57
Azt elfelejtettem, hogy Laczkót rossz nézni mikor védekezik.
Ez a gyerek már fiatal korától védő? Tisztára olyan, mintha egy viszonylag gyors, ügyes szélsőt hátratennének hátvédnek, mert sérült az összes balbekk.
Ha megtanulna védekezni baromi jó lenne, de jelenleg rossz volt nézni, hogy egy közepesnél semmiképp nem jobb szélső mit csinált vele.
-
[251] pytho - http://idealisiv.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 08. 0:17
@IronRock Szerintem az, az volt a 2007-es Megyeri úti selejtezőn is, sajna a visszavágón elszakadt valami - de nagyon. Vannak a fociban erősebb meg gyengébb országok, Moldova gyengébb nálunk (nem sokkal ugyan), ezért itthon (de csak itthon) a papírforma a győzelem. Szerintem ezt nehéz máshogy látni.
-
[252] Pityipű 2010. 09. 08. 0:35
Erre nagyon ráéreztél:) Laczkó kb. a tavalyi szezonban kezdett el kényszerűségből védőt játszani, előtte balszélen játszott.
-
[253] galedki 2010. 09. 08. 5:49
Szalai jó volt, és lesz még jobb is. nem emlékszem, mikor láttam utoljára tétmeccsen magyar játékost úgy játszani, hogy érdemes volt elindulni a fellődözött labdákra. plusz ha visszalépett, akkor is jól tette-vette. Koman mellett ő is egy nagy + tegnaptól.
csak könyörgöm legalább futással bírjuk végig a 90 percet...
-
[254] legendary7 2010. 09. 08. 7:09
Én csak azt nem értem hogy a padon kik ülnek hogy nem veszik észre hogy az ellenfél olyan létszámfölényben volt a középpályán, hogy szerintem maguk is meglepődtek.
3 belső kpályással játszottak és egyszerűen megfojtottak minket, mert kevesen voltunk középen, előre így nem jutott el a labda, már a 30.percben vagy cserélni kellett volna vagy a pályán szerkezetet váltani, mert elképesztően megvertek minket taktikailag...
A második félidő elején nem tudom mi történt, de 20percig jók voltunk, utána azonban megint tisztán látszott hogy kevés az ember középen belül...
Nem azon múlik egy csapat támadójátéka hogy hány csatár vagy támadó kpályás van fent..
akárhogy is szerintem a 433 (451) ahogy nézzük lehet csak működőképes, mert így ezzel a 4231el kevesen vagyunk középen, pláne ha a 2 nem is DM , csak az egyik... -
[255] galedki 2010. 09. 08. 7:21
@legendary7 ja, ha már felállás... 4-4-2, ahol védők adottak többé-kevésbé (nem érdekel a szélsőhátvédek intellektusa, és családviszonyai, de 90 percet fusson, és azt gyorsan tegye). középső 4-ből 3 védekező - vagy védekező feladatú, + 1 db Dzsudzsák, felváltva bal és jobb oldalon (a magyar CR, b+! még jobb is nála!). elől Rudolf és Szalai, ebből Szalai teljesen alap, nincs még egy ilyen srác a magyar fotballuniverzumban, nem hiába a Reál focisulijának a terméke... de itt lehet váltogatni, ha van még formában lévő támadó. ezen a két poszton 60 perc alatt szét kell futnia magát a játékosnak, utána lejöhet. ha nem izzadt le rendesen, meccs után 20 kör.
ezt meccs közben lehet alakítgatni azzal, hogy ki éppen hova összpontosít. -
[256] Tooms 2010. 09. 08. 9:07
@galedki
"nem érdekel a szélsőhátvédek intellektusa, és családviszonyai, de 90 percet fusson, és azt gyorsan tegye"Ez egyszerűnek tűnik, de nem az.
Nálunk ez a fajta, a viszonylag legegyszerűbb típusú középhátvéd (végülis küzdeni meg futni kell tudni) az igazi ritkaság.
Akik nálunk játszanak azok vagy ilyen középhátvédnek való fickók, magas, darabos, stb. Ilyen pl. Vanczák vagy Preisinger.
A másik meg ez a Laczkó féle gyors, alapvetően labdabiztos játékos, aki azonban - mivel valszeg szélsőnek képezték - borzasztóan védekezik...Ilyen zakatolós szélsőhátvéd, mint amilyen mondjuk az auszi Emerton nem is tudom mikor volt utoljára.
Talán Takács? (lombard Pápa, Egyiptomi U20) -
[257] nordsee 2010. 09. 08. 9:23
@sporttárs "milyen pozitívumok mentén fogják kiemelni a mocskos internetezők, kommentelők és sportsajtó méltatlan támadásai elől. "
Megvan! A jó csapatok sajátja, hogy bűn játékkal is tudnak meccset hozni. ;-]
Bár ezt nagyon nem szeretném leírva látni.
Egy belső védőt meg sürgősen be kell szerezni, Lipták permanens életveszély. -
[258] Neil Blender - http://realmadridcf.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 08. 9:36
Hát basszus ha ezt a tegnapi meccset elbukjuk senkinek egy szava nem lehet.
Az volt a szerencsénk, hogy a magyar nézők mellett a moldáv játékosok is rohadtul meg voltak lepve. Nem hitték volna hogy ők fognak dominálni, alapvetően védekezésre rendezkedtek be erre, nekik kellett folyamatosan támadni, mert a labdát nem akarta az ellen. Ha egy kicsit is szemfülesebbek, simán behúzzák ezt a meccset.
Rudolf borzalmas volt, a gólja ellenére, esküszöm, hogy ha lenne kondim akkor én is játszom ilyen szinten, 10-ből 8szor elpattant a labda tőle, nem 2 méterre hanem 6ra. Talaj ide talaj oda ez egy válagotott szintű (?) focistától csapnivaló teljesítmény. 1 percig sem akartuk a földön megjátszani a labdát, inkább ivelgettünk neki meg Dzsudzsáknak pontatlanul. Nem igazából láttam hogy mit is akarunk játszani.
Gera megkapta a csk szalagot, de ha a 10. percben leviszik, azon sem csodálkozom, mint ahogy majdnem elejtettem a sörömet hogy Cvitkovics nevét is megemlítették a 34. perc környékén.
Az elvárásom természetesen nem az, hogy brillirozva kijutunk az EB-re, de ilyen lélektelen, ötlettelen szar játékos sem akarok látni, pláne nem egy Moldova ellen. Könyörgöm egy "új" válogatott hazai bemutatkozása volt ez... Mikor szaggassuk fel a pályát ha nem most? Még a brusztolás sem nagyon ment...
A lényeg persze a győzelem, minden mást gyorsan el kell felejtenünk, nekünk nézőknek a szakmai stábnak meg 20szor megnézni ezt a meccset és kielemezni a hibákat. Ezzel el is lesznek pár hónapot.
-
[259] Thargoff 2010. 09. 08. 9:50
@galedki
Szalai Stuttgart nevelés, onnan vitte el a Real. Majd került Mainzba, ahol a stuttgarti ifiedzője a vezetőedző. -
[260] Thargoff 2010. 09. 08. 9:51
@Tooms
Takács nem szélsőhátvéd, inkább védekező középpályás. -
[261] mocsing - http://nepstadion.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 08. 9:55
@Thargoff szalai leginkább újpest-nevelés
-
[262] Thargoff 2010. 09. 08. 10:12
@mocsing
Lehet, de az biztos, hogy nem a Real Madrid fociiskola terméke. -
[263] galedki 2010. 09. 08. 10:16
@Tooms akkor ki kell nevelni egy csomót... az akadémiai képzés hátránya, hogy a piacra dolgozás miatt az alacsonyabb értékű játékosokat/posztokat hanyagolják. közbe meg mindenki most épp (nagycsapatok) kétségbeesetten keresnek normális szélsővédőket, aki focizni is tud... esetleg beadni? esetleg balhátvéd és ballábas. pffff. csatár meg, mint égen a csillag. no, nem nálunk, persze.
-
[264] galedki 2010. 09. 08. 10:20
@Thargoff nekem tökmind1, hol lett olyan, amilyen. csak ki ne hagyják a válogatottból, amíg képes így játszani. nem kell neki sprintelnie, nem azért kolbászol ott. beverne 2-3 bogyeszt, egyből ketten vigyáznának rá minden meccsen. lenne végre vége is a csapatnak :).
-
[265] Tooms 2010. 09. 08. 10:31
Nem feltétlen válogatott szintű, de olyan szélsőhátvéd, aki _tud védkezni_, de azért nem ilyen középhátvéd szerű torony, van egyáltalán magyar?
Leo?
-
[266] Endoscope - http://realmadridcf.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 08. 10:39
@Neil Blender: "A lényeg persze a győzelem, minden mást gyorsan el kell felejtenünk..."
Leginkább a magyar focit kellene már elfelejteni.
Tényleg minden tiszteletem, szeretetem a tiétek, de egyszerűen nem értem, hogy a büdös f.szba tudtok újra meg újra hinni. Nincs egy hete, hogy _benito leírta: "Épp csak a mezünket nem cseréltük le hupililára, minden más megváltozott a magyar válogatott körül az utolsó selejtezők óta." Ja, látom. Most aztán tényleg minden más lett.
Sokan közületek velem egy korosztály vagytok (30). Én kb. '85-86 óta élek a (magyar) labdarúgás bűvöletében. Azóta van bármilyen KOMOLYABB sikerünk is? (Max. az U20-tól kicsúszott eredmény.) Fejlődött a magyar foci bármennyit is? Fejlődtek a játékosaink? Biztos számtalan választ meg tényt tudnak/tudtok felsorolni ellenem, azonban a végeredményen ez cseppet sem változtat.
Hofi kb. 30 éve megmondta: unja, hogy neki mindig megmagyarázzák a magyar focit. Én is unom... már évek óta. Ezért nem is követem már olyan hévvel/lelkesedéssel, mint amikor még Disztl Péterrel kezdődő magyar válogatott könyvjelzőm volt a suliban vagy amikor a Fradi BL-be jutott csapatának karikatúrája lógott a szobám falán. Gólok meg látványos megoldások helyett annak kell örülnöm, hogy egy magyar játékos le tudja venni a bogyót és nem fárad el a végére? Ezt valakik tényleg komolyan gondolják? ("Gyarmati Andika már derékig be mer menni a vízbe!") Óriási. Felkészülési meccs? Formálódunk, alakulunk, gyakorolunk? Oké. "Ha felkészültek szóljanak, megnézzük."
Az egész olyan, mint egy hamvába holt házasság. 20-30 évet tölt az ember valaki mellett, akivel szökőévente varázslatos pillanatokat él át az ember, de alapjaiban katasztrófális és elviselhetetlen az együttlét. És mindeközben azt látja, hogy más emberek más házasságokban (értsd: bajnokságokban, sportágakban!) mennyivel boldogabbak és elégedettebbek.
Annyi más sportágunk van, ahol emberek tízezrei ugrálnak örömükben egymás nyakába, látszólag értéktelen sikerek miatt. Lásd B csoportos jégkorong vagy kézilabda. Még egy túlsztárolt ló miatt is képesek ezrek kivándorolni olyan helyre, ahova máskor a lábukat sem teszik be.
Nekem is a foci a mindenem, az örök szerelmem, de könyörgöm vegyük már észre, hogy a velünk élő Kieszel Tündéből akarunk Jessica Albát faragni.
-
[267] galedki 2010. 09. 08. 10:50
@Endoscope ne légy ilyen szigorú :)
-
[268] Neil Blender - http://realmadridcf.blog.nepsport.hu/ 2010. 09. 08. 11:20
@Endoscope alapvetően egyetértek veled.
Én úgy vagyok hogy nekem van egy igényszintem a válogatottal kapcsolatban (magyar klubfutballt nem nézek a Dunaferr megcsúfolása óta). Leszarom a hangzatos jajj, most megújultunk dolgokat, mert nincs így.
Amit én hiányolok, az az hogy ezek a játékosok meghaljanak a pályán, akarjanak. Mert én tegnap ezt (sem) láttam, csupán pár embertől.
Nem mellesleg az is szánalmas volt amit a meccs előtt levezettek: a játékosoknak fingja nem volt hogy ki az ellenfél, a meccs napján Dzsudzsák lenyilatkozza, hogy senkit nem ismer az aznapi ellenfélből. Kicsit magasan hordtuk az orrunkat, és majdnem rá is basztunk. Sajnos egy magyar válogatott NEM nézhet le egy moldávot. Ez van.
-
[269] galedki 2010. 09. 08. 11:28
www.youtube.com/watch?v=0x7XjZR_Vck
figyelem, a nyugalom megzavarására alkalmas.
-
[270] Thargoff 2010. 09. 08. 11:31
@Tooms
Kb. -
[271] kroos10 2010. 09. 08. 13:54
@montipajton ,, (És sokaszor is rohadjanak meg, akik elvették tőlünk a játékunkat!)"
Bizony, bar ez egy hosszu folyamat volt, amiben mindenkinek resze volt, hogy ez a szakma igy lesullyedjen, edzoktol, jatekosokig a valallhatatlan kommentatorokig.!!
-
[272] kroos10 2010. 09. 08. 13:59
Hozzaallas kerdese az egesz, aki akarja ugy is megtalalja a ,,biztato jeleket". En sem ertek egyet a posztal, foleg hogy szinte mindenki tud valami kis bravurt, vagy jo meccset felmutatni, pl. Ciprus, mi szinte soha, ezek mellett meg a bosnyakok, meg a szlovakok pl. nem epitkeztek 20 evig mint mi, hanem valahogy lett egy kurva jo csapatuk, aminek nyilvan a kemeny vedekezes lett az alapja. De mint lathattuk a kozvelemeny nem nyeli le a valogatottol a bekkelest, inkabb kapjunk ki, de legyen 2-3 csatar a palyan. A VB is ezt tukrozte, Paraguay, Japan vagy a Hollandokat, akik a kemeny vedekezesre epitettek, itthon minden szarnak elmondtak, pedig milyen jo lenne ilyen szarul jatszani....
Csak bejelentkezett felhasználók szólhatnak hozzá a bejegyzéshez. Ha van felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.
Abból a két mondásból, hogy "csak a felnőtt válogatott számít", meg hogy a "2014-es kijutás a cél" számomra az következett volna, hogy együtt kell(et volna) tartani az U21-et addig. Játsszanak minél többet együtt, érjenek el minél több közös sikert. Ettől nő az önbizalom, növekszik az összhang. Aztán két év múlva meg lehet próbálkozni néhány felnőttet beépíteni közéjük :)